Myöskään maapallon tuho ei ole minulle jokahetkinen ajatus. Mutta kun sitä ajattelen, päädyn yksiselitteisesti siihen, että tämän pallomme pahin tuhoaja on ihminen. Ja ihminen siksi, että meitä on liikaa, ainakin 50 % pitäisi vähentää, jos pelastusta halutaan. Varsinkin jos elintasoa kaikilla parannetaan vaikkapa suomalaisten tasolle.
Kaikki vähänkin asiaan liittyvät päätökset pitäisi alistaa tälle tosiseikalle. Toivon, että PS:n joukossa on ihmisiä, jotka ajattelevat kauas tulevaisuuteen, useiden kymmenien ja satojan vuosien päähän. Eivät niinkään sitä sähkön tai makkaran hintaa, uutta bemaria tai etelänmatkaa. Toisaalta eihän juuri kukaan niin tee, tässä päivässä pyöritään kun mato paskassa.
Ainakin vihreät ovat menneet jo "ihan äitiinsä", samaa päivänpolitiikka-lätinää kuin muillakin.
Kannatan perussuomalaisia
8
161
Vastaukset
- on kaksi
messiasta: soini ja halla-aho. Eihän näin voi olla? Valitkaa jompi kumpi ja kumartakaa häntä.
Uskottavuus menee, kun kieputte kahden messiaan välillä; vuoron perää toiselle kumartaen ja toiselle pyllistäen.- näkyy
olevan ihan oma toiminta esim. vammaisten lasten hoitoon. Vai oletko nähnyt yhtään mannea kuljetettavan rullatuolissa? Minä en edes elokuvissa. Mahtavan hyvät on geenit. Kannattais ottaa valkolaistenkin (anteeksi rasismi) oppia. Tätä voi miettiä myös sosiaalitantat ennen käveliöiden kypäräpakkoa.
- ryhmittymät :
näkyy kirjoitti:
olevan ihan oma toiminta esim. vammaisten lasten hoitoon. Vai oletko nähnyt yhtään mannea kuljetettavan rullatuolissa? Minä en edes elokuvissa. Mahtavan hyvät on geenit. Kannattais ottaa valkolaistenkin (anteeksi rasismi) oppia. Tätä voi miettiä myös sosiaalitantat ennen käveliöiden kypäräpakkoa.
ovatkin usein edustettuina invapaikoillaan erittäin tervejalkaisen näköisinä :)
- seles
puolueella pitää olla useita messiaita. Onhan niitä jokaisella puolueella useita. Laskeppa montako esim. Kokoomuksella, kepulla, demareilla jne.
- ...mikä...
seles kirjoitti:
puolueella pitää olla useita messiaita. Onhan niitä jokaisella puolueella useita. Laskeppa montako esim. Kokoomuksella, kepulla, demareilla jne.
...erottaa PeruSS:n Kokoomuksesta, Sosdemoista, Kepusta, Vihreistä, jopa Vasemmistoliitosta etc. on, että muiden puolueiden kannattajat osaavat ajatella ja tehdä valintansa itse. PeruSS:t tarvitsevat jonkun Soinin tai Halla-ahon ajattelemaan puolestaan.
- ehdotat?
"Ja ihminen siksi, että meitä on liikaa, ainakin 50 % pitäisi vähentää, jos pelastusta halutaan."
No kuka Mengele päättää kuka jää henkiin, kuka poistetaan vahvuudesta? Ei kai vain...?
Tulee vain jotenkin sisulaisten "suuri unelma" liikaa mieleen tuosta radikaalista ehdotuksestasi.- luonnollista poistumaa
olen kaavaillut. Pikkuhiljaa sanotaan vaikka sadassa vuodessa --- Mutta eii, et sä tajuu, sä oot noita matoja paskassa. vain tämä päivä ja huominen on tärkeitä. Mitäpä se oikeastaan minullekaan kuuluu mitä sadan vuoden päästä tapahtuu. Taidan olla mielestäsi ihan hölmö?
- 7.6.09
sanoista teoiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750