Hovioikeus: Vanhanen valehteli

Mielenkiintoisin seikka tuossa Hovioikeuden tiistaina antamassa päätöksessa on se, että siinä todetaan suoraan Matti Vanhasen syyllistyneen valehteluun suhteensa alkuvaiheista kertoeassaan.

Nyt meillä on siis ihan Hovioikeuden tuomion vahvistaman valehtelija pääministerinä.

17

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valehdellut?

      ????

      • Siellä se Matti Vanhasen valehtelu todennetaan.


      • sinä itse
        Känä kirjoitti:

        Siellä se Matti Vanhasen valehtelu todennetaan.

        selvität, mitä Matti valehteli?


      • Sanoi saivare

        Nyt voittekin alkaa inttää siitä, ettei hovioikeuden tulkinta tarkoita sitä, että Vanhanen olisi valehdellut.
        Hovioikeus vain tulkitsi niin.
        Tuleekin mieleen oikein oivat selitykset, jopa vääristelyt sen asian suhteen, kuinka käräjäoikeus totesi pitävänsä Jäätteenmäen kertomuksia epäuskottavampinan kuin Mannisen.
        Härkösjäärä jankutti pitkän aikaa, ettei oikeus edes niin todennut.
        Lopulta oli kepufossiilinkin myönnettävä, että kyllä niin totesi.
        Että eikö hovioikeuden päätös nyt miellytäkään?


      • ....
        sinä itse kirjoitti:

        selvität, mitä Matti valehteli?

        ....


      • tästäkin asiasta

        Matti valehteli, ettei ollut suositellut Merikukalle avustusta.
        Tai sitten Matti valehteli, että suositteli.
        Kumpaakin selitystä Matti tarjosi.
        Mistä sitä tietää, kumpi on vale?


    • kantaja?

      Sinulla taitaa olla poliittisesti tärkeitä asioita mielen päällä?

    • valehdellaan :

      kirkkain otsin

    • Sen vahvisti Käräjäoikeus

      Edellinen kepupääministeri Anneli Jäätteenmäki oli myös oikeudessa syytettynä.

      Käräjäoikeus totesi silloin Anneli Jäätteenmäen syyllistyneen valehteluun.

      Kepulainen ei pysty puhumaan totta.

      • koskaan :

        varsinaisesti totta vaan ainoastaan niin totta kuin osaa :)


      • JA SE MYÖS

        se Jäätteenmäen valehtelu myös muistetaan, on aivan turha kuvitella, että niin epäluotettava ihminen voisi enää hoitaa mitään tärkeää tehtävää tässä valtakunnassa!


      • tulee Suomen

        seuraava presidentti.


    • että Känä

      sai pillua.

    • on pirullista

      jatkuvaa häviötä päivästä toiseen , känä suomen suurin häviäjä kaikki päivät täynnä känän häviöitä, häviöstä häviöön kulkee känän tie.

    • Hesarissa

      lainkäytönprofessori Jyrki Virolainen moitti monelta osin hovin Ruusus-tuomiota. On kyllä mielestäni täyttä asiaa.

      • samaa mieltä

        TÖRKEÄÄ vedättämistä juorulehdiltä (seiska, Hymy) sekä iltpäivälehdiltä, käyttää hyväksi jotain yksinhuoltajaa joka on aivan sekaisin, suoltaa suustaan aivan päätöntä överrystä. Ei tiedä mitenkä pörräisi ja pyörisi heidän edessään. Lopullinen sekaiskn meno tapahtuu, NIIN KUKA OTTAA VASTUUN????


      • joutuu kantamaan
        samaa mieltä kirjoitti:

        TÖRKEÄÄ vedättämistä juorulehdiltä (seiska, Hymy) sekä iltpäivälehdiltä, käyttää hyväksi jotain yksinhuoltajaa joka on aivan sekaisin, suoltaa suustaan aivan päätöntä överrystä. Ei tiedä mitenkä pörräisi ja pyörisi heidän edessään. Lopullinen sekaiskn meno tapahtuu, NIIN KUKA OTTAA VASTUUN????

        polittisen vastuun, ja mitä se sellainen poliittinen vastuu tarkoittaa, no eipä juuri paskaakaan, sillä äänestäjät ovat tyhmiä ja kaiken lisäksi hyvin huonomuistisia, mikä asia tiedetään hyvin tarkasti hallituksessa ja myös Kepun puoluetoimistossa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe