Mielenkiintoisin seikka tuossa Hovioikeuden tiistaina antamassa päätöksessa on se, että siinä todetaan suoraan Matti Vanhasen syyllistyneen valehteluun suhteensa alkuvaiheista kertoeassaan.
Nyt meillä on siis ihan Hovioikeuden tuomion vahvistaman valehtelija pääministerinä.
Hovioikeus: Vanhanen valehteli
17
567
Vastaukset
- valehdellut?
????
- sinä itse
Känä kirjoitti:
Siellä se Matti Vanhasen valehtelu todennetaan.
selvität, mitä Matti valehteli?
- Sanoi saivare
Nyt voittekin alkaa inttää siitä, ettei hovioikeuden tulkinta tarkoita sitä, että Vanhanen olisi valehdellut.
Hovioikeus vain tulkitsi niin.
Tuleekin mieleen oikein oivat selitykset, jopa vääristelyt sen asian suhteen, kuinka käräjäoikeus totesi pitävänsä Jäätteenmäen kertomuksia epäuskottavampinan kuin Mannisen.
Härkösjäärä jankutti pitkän aikaa, ettei oikeus edes niin todennut.
Lopulta oli kepufossiilinkin myönnettävä, että kyllä niin totesi.
Että eikö hovioikeuden päätös nyt miellytäkään? - ....
sinä itse kirjoitti:
selvität, mitä Matti valehteli?
....
- tästäkin asiasta
Matti valehteli, ettei ollut suositellut Merikukalle avustusta.
Tai sitten Matti valehteli, että suositteli.
Kumpaakin selitystä Matti tarjosi.
Mistä sitä tietää, kumpi on vale?
- kantaja?
Sinulla taitaa olla poliittisesti tärkeitä asioita mielen päällä?
- valehdellaan :
kirkkain otsin
- Sen vahvisti Käräjäoikeus
Edellinen kepupääministeri Anneli Jäätteenmäki oli myös oikeudessa syytettynä.
Käräjäoikeus totesi silloin Anneli Jäätteenmäen syyllistyneen valehteluun.
Kepulainen ei pysty puhumaan totta.- koskaan :
varsinaisesti totta vaan ainoastaan niin totta kuin osaa :)
- JA SE MYÖS
se Jäätteenmäen valehtelu myös muistetaan, on aivan turha kuvitella, että niin epäluotettava ihminen voisi enää hoitaa mitään tärkeää tehtävää tässä valtakunnassa!
- tulee Suomen
seuraava presidentti.
- että Känä
sai pillua.
- on pirullista
jatkuvaa häviötä päivästä toiseen , känä suomen suurin häviäjä kaikki päivät täynnä känän häviöitä, häviöstä häviöön kulkee känän tie.
- Hesarissa
lainkäytönprofessori Jyrki Virolainen moitti monelta osin hovin Ruusus-tuomiota. On kyllä mielestäni täyttä asiaa.
- samaa mieltä
TÖRKEÄÄ vedättämistä juorulehdiltä (seiska, Hymy) sekä iltpäivälehdiltä, käyttää hyväksi jotain yksinhuoltajaa joka on aivan sekaisin, suoltaa suustaan aivan päätöntä överrystä. Ei tiedä mitenkä pörräisi ja pyörisi heidän edessään. Lopullinen sekaiskn meno tapahtuu, NIIN KUKA OTTAA VASTUUN????
- joutuu kantamaan
samaa mieltä kirjoitti:
TÖRKEÄÄ vedättämistä juorulehdiltä (seiska, Hymy) sekä iltpäivälehdiltä, käyttää hyväksi jotain yksinhuoltajaa joka on aivan sekaisin, suoltaa suustaan aivan päätöntä överrystä. Ei tiedä mitenkä pörräisi ja pyörisi heidän edessään. Lopullinen sekaiskn meno tapahtuu, NIIN KUKA OTTAA VASTUUN????
polittisen vastuun, ja mitä se sellainen poliittinen vastuu tarkoittaa, no eipä juuri paskaakaan, sillä äänestäjät ovat tyhmiä ja kaiken lisäksi hyvin huonomuistisia, mikä asia tiedetään hyvin tarkasti hallituksessa ja myös Kepun puoluetoimistossa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566762Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414765- 712531
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411949- 181588
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 181331
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151289- 241214
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117