Hovioikeus: Vanhanen valehteli

Mielenkiintoisin seikka tuossa Hovioikeuden tiistaina antamassa päätöksessa on se, että siinä todetaan suoraan Matti Vanhasen syyllistyneen valehteluun suhteensa alkuvaiheista kertoeassaan.

Nyt meillä on siis ihan Hovioikeuden tuomion vahvistaman valehtelija pääministerinä.

17

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valehdellut?

????

• Siellä se Matti Vanhasen valehtelu todennetaan.

• sinä itse
        Känä kirjoitti:

Siellä se Matti Vanhasen valehtelu todennetaan.

selvität, mitä Matti valehteli?

• Sanoi saivare

Nyt voittekin alkaa inttää siitä, ettei hovioikeuden tulkinta tarkoita sitä, että Vanhanen olisi valehdellut.
        Hovioikeus vain tulkitsi niin.
        Tuleekin mieleen oikein oivat selitykset, jopa vääristelyt sen asian suhteen, kuinka käräjäoikeus totesi pitävänsä Jäätteenmäen kertomuksia epäuskottavampinan kuin Mannisen.
        Härkösjäärä jankutti pitkän aikaa, ettei oikeus edes niin todennut.
        Lopulta oli kepufossiilinkin myönnettävä, että kyllä niin totesi.
        Että eikö hovioikeuden päätös nyt miellytäkään?

• ....
        sinä itse kirjoitti:

selvität, mitä Matti valehteli?

....

• tästäkin asiasta

Matti valehteli, ettei ollut suositellut Merikukalle avustusta.
        Tai sitten Matti valehteli, että suositteli.
        Kumpaakin selitystä Matti tarjosi.
        Mistä sitä tietää, kumpi on vale?

• kantaja?

Sinulla taitaa olla poliittisesti tärkeitä asioita mielen päällä?

• valehdellaan :

kirkkain otsin

• Sen vahvisti Käräjäoikeus

Edellinen kepupääministeri Anneli Jäätteenmäki oli myös oikeudessa syytettynä.

Käräjäoikeus totesi silloin Anneli Jäätteenmäen syyllistyneen valehteluun.

Kepulainen ei pysty puhumaan totta.

• koskaan :

varsinaisesti totta vaan ainoastaan niin totta kuin osaa :)

• JA SE MYÖS

se Jäätteenmäen valehtelu myös muistetaan, on aivan turha kuvitella, että niin epäluotettava ihminen voisi enää hoitaa mitään tärkeää tehtävää tässä valtakunnassa!

• tulee Suomen

seuraava presidentti.

• että Känä

sai pillua.

• on pirullista

jatkuvaa häviötä päivästä toiseen , känä suomen suurin häviäjä kaikki päivät täynnä känän häviöitä, häviöstä häviöön kulkee känän tie.

• Hesarissa

lainkäytönprofessori Jyrki Virolainen moitti monelta osin hovin Ruusus-tuomiota. On kyllä mielestäni täyttä asiaa.

• samaa mieltä

TÖRKEÄÄ vedättämistä juorulehdiltä (seiska, Hymy) sekä iltpäivälehdiltä, käyttää hyväksi jotain yksinhuoltajaa joka on aivan sekaisin, suoltaa suustaan aivan päätöntä överrystä. Ei tiedä mitenkä pörräisi ja pyörisi heidän edessään. Lopullinen sekaiskn meno tapahtuu, NIIN KUKA OTTAA VASTUUN????

• joutuu kantamaan
        samaa mieltä kirjoitti:

TÖRKEÄÄ vedättämistä juorulehdiltä (seiska, Hymy) sekä iltpäivälehdiltä, käyttää hyväksi jotain yksinhuoltajaa joka on aivan sekaisin, suoltaa suustaan aivan päätöntä överrystä. Ei tiedä mitenkä pörräisi ja pyörisi heidän edessään. Lopullinen sekaiskn meno tapahtuu, NIIN KUKA OTTAA VASTUUN????

polittisen vastuun, ja mitä se sellainen poliittinen vastuu tarkoittaa, no eipä juuri paskaakaan, sillä äänestäjät ovat tyhmiä ja kaiken lisäksi hyvin huonomuistisia, mikä asia tiedetään hyvin tarkasti hallituksessa ja myös Kepun puoluetoimistossa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6762
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4765
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      71
      2531
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1949
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1588
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      18
      1331
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1289
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1214
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe