Varmaan stressiä pukkaa...
Minmusta Jyrki kumminkin on hyviläisiä, ei pahilaisia *batmankieltä*
http://www.youtube.com/watch?v=9Ca-QmM1bEk
Voi jyrki parka
4
158
Vastaukset
- lapin äijä
Niitä kaloja sitä saa, mitä pyytää.Hänenkin elämä olisi helpompaa, jos ei eläisi kaksoiselämää.Pitää puhua erilailla, mitä tekee.Sitten kun on vielä vallanhimo noussut päähän.Kannattais varmaan myöskin kuunnella myöskin muita.Aina ei tarvitse luottaa omaan näkökulmaan asioissa.Nytkin on tämä kuntien tilanne aika hälyttävä, mihin muillakin on asiantuntemusta.Tulee monta kertaa mieleen tämä Suomen historian suurmies Urho k.Kekkonen, häntä Suomi kaipais peräsimeen näinä huonoina aikoina.
- Eva58
Siksi varmaan oli Eino S Repokin kamujaan. kekkosella oli yhteys tavalliseen kansaan. varmaan huumorintajukin oli avuksi.
Ei minusta katainen ole ylimielinen. Olen ollut havaitsevinani, että hänellä ja tällä vasemistoliiton korhosella ei ole elekieli toisiaan kohtaan mitenkään änkyrää. Nämä nyt on näitä kolmannen tason yhteyksiä...mutta en usko tuohon Kataisen ylimielisyyteen ihmisenä. valta voi tietystikin hurahtaa toisella tasolla nuppiin. Alkaa ajatella, että kaikki on nyt nousua vaan.
Mutta kukapa näistä tietää....
Esim. Harri Holkerihan oli todella ylimielisen ja ylpeän oloinen, mutta eihän sekään kerro koko totuutta ihmisestä, miltä näyttää. Holkerihan on ihan viisas. Vanhat nyt yleensäkin ovat.
kekkonenkin se nuorena poikana ammuskeli punikkeja (anteeksi jos loukkaa), ja vanhana otti yhteislöylyjä heidän kanssaan.
kekkonenhan se näytti presidentiltä. Kävin pikkutyttönä katsomassa kekkosen ja Sylvin ihan läheltä. Olisko olleet Kukkolankosken siikajuhlilla. Karkasin ja kävin katsomassa, miltä Sylvi näyttää läheltä. kekkonen ei niin kiinnostanut. Kalju oli ihan niinkuin tvssä. - lapin äijä
Eva58 kirjoitti:
Siksi varmaan oli Eino S Repokin kamujaan. kekkosella oli yhteys tavalliseen kansaan. varmaan huumorintajukin oli avuksi.
Ei minusta katainen ole ylimielinen. Olen ollut havaitsevinani, että hänellä ja tällä vasemistoliiton korhosella ei ole elekieli toisiaan kohtaan mitenkään änkyrää. Nämä nyt on näitä kolmannen tason yhteyksiä...mutta en usko tuohon Kataisen ylimielisyyteen ihmisenä. valta voi tietystikin hurahtaa toisella tasolla nuppiin. Alkaa ajatella, että kaikki on nyt nousua vaan.
Mutta kukapa näistä tietää....
Esim. Harri Holkerihan oli todella ylimielisen ja ylpeän oloinen, mutta eihän sekään kerro koko totuutta ihmisestä, miltä näyttää. Holkerihan on ihan viisas. Vanhat nyt yleensäkin ovat.
kekkonenkin se nuorena poikana ammuskeli punikkeja (anteeksi jos loukkaa), ja vanhana otti yhteislöylyjä heidän kanssaan.
kekkonenhan se näytti presidentiltä. Kävin pikkutyttönä katsomassa kekkosen ja Sylvin ihan läheltä. Olisko olleet Kukkolankosken siikajuhlilla. Karkasin ja kävin katsomassa, miltä Sylvi näyttää läheltä. kekkonen ei niin kiinnostanut. Kalju oli ihan niinkuin tvssä.Sillä, nämä vanhat ovat olleet aika päteviä.Jopa Keskustalaiset nykyisin kehuvat mm.Kalevi Sorsaa suurena valtiomiehenä.Niinistöä olen aina pitänyt hyvänä talousmiehenä.Vielä yksi jota aina olen kunnioittanut on SKDL:n Kalevi Kivistö.Hän ei koskaan provosoinut muita.Nykyisistä luulen, että Mauri Pekkarisella on aika paljon tietämystä asioista.
- Eva58
lapin äijä kirjoitti:
Sillä, nämä vanhat ovat olleet aika päteviä.Jopa Keskustalaiset nykyisin kehuvat mm.Kalevi Sorsaa suurena valtiomiehenä.Niinistöä olen aina pitänyt hyvänä talousmiehenä.Vielä yksi jota aina olen kunnioittanut on SKDL:n Kalevi Kivistö.Hän ei koskaan provosoinut muita.Nykyisistä luulen, että Mauri Pekkarisella on aika paljon tietämystä asioista.
...että Niinistö puhuu aina "vain" rahasta. Sillä tavoin on helppo luoda itsestään kuva "viisaana" miehenä. Rahahan se maailmaa pyörittää, vai mikä soli...mutta on tässä maassa muitakin kuin yksi Niinistö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057