ei sähkölaskua (!!?)

mitä tehdä????!

Meille ei ole tullut ½ vuoteen sähkölaskua. Mistä johtuu? Olen ilmoittanut heille, että haluan kahden kuukauden välein laskuni, mutta puoleen vuoteen ei ole tullut laskua!!!!!

9

4493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukanvarteen

tarvittavan summan rahaa, niin että kun lasku tulee niin ei tarvitse itkeä että ei ole millä maksaa.

• On ongelmia

Kannattaa mennä käymää siellä sähkölaitoksen konttorissa. Mulle tuli kiva lasku sieltä ja koitin soittaa. Mut meni kaupungi vaihteesee ja sanoivat että, sähkölaitos ei ole vastannu puheluihi 3 viikkoo ongelmiensa takia.

• ---

Kyllä se lasku tulee, kun jaksaa odottaa.

• Ongelmia

Vasta eilen meillekin napsahti postiluukusta julmetun kokoinen lasku. Heinäkuussa maksettiin viimeksi. Katso myös palstan aikaisemmat keskustelut esim. viikon takaiset.

http://www.tampereensahkolaitos.fi/internet/Uutiset/2009/Sähkölaitoksen laskutusongelmista.htm?TargetGroup=Yksityisasiakas&ItemGroup=

• tyytyväinen99

Valitsin tuolta halvimman sähköntoimittajan. Hoitavat irtisanomiset. Eiköhän ala laskutus toimia ainakin energian osalta. Sittemmin voi siirtää suurin piirtein saman rahan syrjään siirtomaksua varten aina kun nomaali sähköntoimittaja lähettää laskun.

• mää vaan auttavainen

Mä voin antaa sulle oman sähkölaskuni :))

• Anonyymi

Sama meininki täällä Hämeenlinnassa,kulutuslaskua ei ole tullut 3 kuukauteen.

• Anonyymi

Reklamoinut eräpäivän siirto laskuista , kun ei mitään eräpäivän siirtoa ole tehty ( 4 x 5 euroa)
      Ei kinosn selvitystä lumme energian osalta.
      Ilmoititvat laskutuksen hoitaa Ropo Capital. On sen verran epämääräinen yritys mm näillä palstoilla on asiasta monta kertomusta, negatiivista.
      Joten ilmoitin sinne en ota yhteyttä koska sopimus on tehty vain lumme energian kanssa sähköstä
      Mitään selvitystä ei tullut joten vaihdoin yhtiötä.
      Uusi yhtiö aloitti. Sopimuksen 20. 2 . Eli loppulasku olisi pitänyt tulla ajalta 1.- 19 .2 . Mutta nyt 3.3 mennessä ei ole laskua tullut op n E laskutus sopimus. No tänään oma lumme sivulta löyui
      1- 19 .2 päivien kwh lukemat ja myös euro summa.
      Mutta omalumme sivulta lasku kohdalta ei mitään.?
      Eli onko reklamaatio kuitenkin otettu käsittelyyn kun huomasivat että olen vaihtanut yhtiötä?
      Eli 12 vrk mennyt vaikka siinä on pyhiä ,niin aika kauan on mennyt kun lasku olisi pitänyt tulla ?
      Saisi tulla Op n E Laskuna hoituisi pois. Pääsisin eroon tästä yhtiöstä joka ei hoida selvää reklamaatiota ja sen muutaman kympin hyvitystä!
      Tulee mieleen onko siirytty robotti asiakaspalveluun!

• Anonyymi

siinä näkee että e lasku systeemi ei toimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      99
      4260
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      356
      1065
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1012
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      992
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      871
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      861
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      816
    8. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      78
      801
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      797
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      796
    Aihe