ei sähkölaskua (!!?)

mitä tehdä????!

Meille ei ole tullut ½ vuoteen sähkölaskua. Mistä johtuu? Olen ilmoittanut heille, että haluan kahden kuukauden välein laskuni, mutta puoleen vuoteen ei ole tullut laskua!!!!!

9

4588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukanvarteen

tarvittavan summan rahaa, niin että kun lasku tulee niin ei tarvitse itkeä että ei ole millä maksaa.

• On ongelmia

Kannattaa mennä käymää siellä sähkölaitoksen konttorissa. Mulle tuli kiva lasku sieltä ja koitin soittaa. Mut meni kaupungi vaihteesee ja sanoivat että, sähkölaitos ei ole vastannu puheluihi 3 viikkoo ongelmiensa takia.

• ---

Kyllä se lasku tulee, kun jaksaa odottaa.

• Ongelmia

Vasta eilen meillekin napsahti postiluukusta julmetun kokoinen lasku. Heinäkuussa maksettiin viimeksi. Katso myös palstan aikaisemmat keskustelut esim. viikon takaiset.

http://www.tampereensahkolaitos.fi/internet/Uutiset/2009/Sähkölaitoksen laskutusongelmista.htm?TargetGroup=Yksityisasiakas&ItemGroup=

• tyytyväinen99

Valitsin tuolta halvimman sähköntoimittajan. Hoitavat irtisanomiset. Eiköhän ala laskutus toimia ainakin energian osalta. Sittemmin voi siirtää suurin piirtein saman rahan syrjään siirtomaksua varten aina kun nomaali sähköntoimittaja lähettää laskun.

• mää vaan auttavainen

Mä voin antaa sulle oman sähkölaskuni :))

• Anonyymi

Sama meininki täällä Hämeenlinnassa,kulutuslaskua ei ole tullut 3 kuukauteen.

• Anonyymi

Reklamoinut eräpäivän siirto laskuista , kun ei mitään eräpäivän siirtoa ole tehty ( 4 x 5 euroa)
      Ei kinosn selvitystä lumme energian osalta.
      Ilmoititvat laskutuksen hoitaa Ropo Capital. On sen verran epämääräinen yritys mm näillä palstoilla on asiasta monta kertomusta, negatiivista.
      Joten ilmoitin sinne en ota yhteyttä koska sopimus on tehty vain lumme energian kanssa sähköstä
      Mitään selvitystä ei tullut joten vaihdoin yhtiötä.
      Uusi yhtiö aloitti. Sopimuksen 20. 2 . Eli loppulasku olisi pitänyt tulla ajalta 1.- 19 .2 . Mutta nyt 3.3 mennessä ei ole laskua tullut op n E laskutus sopimus. No tänään oma lumme sivulta löyui
      1- 19 .2 päivien kwh lukemat ja myös euro summa.
      Mutta omalumme sivulta lasku kohdalta ei mitään.?
      Eli onko reklamaatio kuitenkin otettu käsittelyyn kun huomasivat että olen vaihtanut yhtiötä?
      Eli 12 vrk mennyt vaikka siinä on pyhiä ,niin aika kauan on mennyt kun lasku olisi pitänyt tulla ?
      Saisi tulla Op n E Laskuna hoituisi pois. Pääsisin eroon tästä yhtiöstä joka ei hoida selvää reklamaatiota ja sen muutaman kympin hyvitystä!
      Tulee mieleen onko siirytty robotti asiakaspalveluun!

• Anonyymi

siinä näkee että e lasku systeemi ei toimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      211
      1682
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1435
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1163
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      64
      1142
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1045
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      107
      947
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      831
    Aihe