Meille ei ole tullut ½ vuoteen sähkölaskua. Mistä johtuu? Olen ilmoittanut heille, että haluan kahden kuukauden välein laskuni, mutta puoleen vuoteen ei ole tullut laskua!!!!!
ei sähkölaskua (!!?)
9
4588
Vastaukset
- sukanvarteen
tarvittavan summan rahaa, niin että kun lasku tulee niin ei tarvitse itkeä että ei ole millä maksaa.
- On ongelmia
Kannattaa mennä käymää siellä sähkölaitoksen konttorissa. Mulle tuli kiva lasku sieltä ja koitin soittaa. Mut meni kaupungi vaihteesee ja sanoivat että, sähkölaitos ei ole vastannu puheluihi 3 viikkoo ongelmiensa takia.
- ---
Kyllä se lasku tulee, kun jaksaa odottaa.
- Ongelmia
Vasta eilen meillekin napsahti postiluukusta julmetun kokoinen lasku. Heinäkuussa maksettiin viimeksi. Katso myös palstan aikaisemmat keskustelut esim. viikon takaiset.
http://www.tampereensahkolaitos.fi/internet/Uutiset/2009/Sähkölaitoksen laskutusongelmista.htm?TargetGroup=Yksityisasiakas&ItemGroup= - tyytyväinen99
Valitsin tuolta halvimman sähköntoimittajan. Hoitavat irtisanomiset. Eiköhän ala laskutus toimia ainakin energian osalta. Sittemmin voi siirtää suurin piirtein saman rahan syrjään siirtomaksua varten aina kun nomaali sähköntoimittaja lähettää laskun.
- mää vaan auttavainen
Mä voin antaa sulle oman sähkölaskuni :))
- Anonyymi
Sama meininki täällä Hämeenlinnassa,kulutuslaskua ei ole tullut 3 kuukauteen.
- Anonyymi
Reklamoinut eräpäivän siirto laskuista , kun ei mitään eräpäivän siirtoa ole tehty ( 4 x 5 euroa)
Ei kinosn selvitystä lumme energian osalta.
Ilmoititvat laskutuksen hoitaa Ropo Capital. On sen verran epämääräinen yritys mm näillä palstoilla on asiasta monta kertomusta, negatiivista.
Joten ilmoitin sinne en ota yhteyttä koska sopimus on tehty vain lumme energian kanssa sähköstä
Mitään selvitystä ei tullut joten vaihdoin yhtiötä.
Uusi yhtiö aloitti. Sopimuksen 20. 2 . Eli loppulasku olisi pitänyt tulla ajalta 1.- 19 .2 . Mutta nyt 3.3 mennessä ei ole laskua tullut op n E laskutus sopimus. No tänään oma lumme sivulta löyui
1- 19 .2 päivien kwh lukemat ja myös euro summa.
Mutta omalumme sivulta lasku kohdalta ei mitään.?
Eli onko reklamaatio kuitenkin otettu käsittelyyn kun huomasivat että olen vaihtanut yhtiötä?
Eli 12 vrk mennyt vaikka siinä on pyhiä ,niin aika kauan on mennyt kun lasku olisi pitänyt tulla ?
Saisi tulla Op n E Laskuna hoituisi pois. Pääsisin eroon tästä yhtiöstä joka ei hoida selvää reklamaatiota ja sen muutaman kympin hyvitystä!
Tulee mieleen onko siirytty robotti asiakaspalveluun!- Anonyymi
siinä näkee että e lasku systeemi ei toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831