ei sähkölaskua (!!?)

mitä tehdä????!

Meille ei ole tullut ½ vuoteen sähkölaskua. Mistä johtuu? Olen ilmoittanut heille, että haluan kahden kuukauden välein laskuni, mutta puoleen vuoteen ei ole tullut laskua!!!!!

9

5138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukanvarteen

tarvittavan summan rahaa, niin että kun lasku tulee niin ei tarvitse itkeä että ei ole millä maksaa.

• On ongelmia

Kannattaa mennä käymää siellä sähkölaitoksen konttorissa. Mulle tuli kiva lasku sieltä ja koitin soittaa. Mut meni kaupungi vaihteesee ja sanoivat että, sähkölaitos ei ole vastannu puheluihi 3 viikkoo ongelmiensa takia.

• ---

Kyllä se lasku tulee, kun jaksaa odottaa.

• Ongelmia

Vasta eilen meillekin napsahti postiluukusta julmetun kokoinen lasku. Heinäkuussa maksettiin viimeksi. Katso myös palstan aikaisemmat keskustelut esim. viikon takaiset.

http://www.tampereensahkolaitos.fi/internet/Uutiset/2009/Sähkölaitoksen laskutusongelmista.htm?TargetGroup=Yksityisasiakas&ItemGroup=

• tyytyväinen99

Valitsin tuolta halvimman sähköntoimittajan. Hoitavat irtisanomiset. Eiköhän ala laskutus toimia ainakin energian osalta. Sittemmin voi siirtää suurin piirtein saman rahan syrjään siirtomaksua varten aina kun nomaali sähköntoimittaja lähettää laskun.

• mää vaan auttavainen

Mä voin antaa sulle oman sähkölaskuni :))

• Anonyymi

Sama meininki täällä Hämeenlinnassa,kulutuslaskua ei ole tullut 3 kuukauteen.

• Anonyymi

Reklamoinut eräpäivän siirto laskuista , kun ei mitään eräpäivän siirtoa ole tehty ( 4 x 5 euroa)
      Ei kinosn selvitystä lumme energian osalta.
      Ilmoititvat laskutuksen hoitaa Ropo Capital. On sen verran epämääräinen yritys mm näillä palstoilla on asiasta monta kertomusta, negatiivista.
      Joten ilmoitin sinne en ota yhteyttä koska sopimus on tehty vain lumme energian kanssa sähköstä
      Mitään selvitystä ei tullut joten vaihdoin yhtiötä.
      Uusi yhtiö aloitti. Sopimuksen 20. 2 . Eli loppulasku olisi pitänyt tulla ajalta 1.- 19 .2 . Mutta nyt 3.3 mennessä ei ole laskua tullut op n E laskutus sopimus. No tänään oma lumme sivulta löyui
      1- 19 .2 päivien kwh lukemat ja myös euro summa.
      Mutta omalumme sivulta lasku kohdalta ei mitään.?
      Eli onko reklamaatio kuitenkin otettu käsittelyyn kun huomasivat että olen vaihtanut yhtiötä?
      Eli 12 vrk mennyt vaikka siinä on pyhiä ,niin aika kauan on mennyt kun lasku olisi pitänyt tulla ?
      Saisi tulla Op n E Laskuna hoituisi pois. Pääsisin eroon tästä yhtiöstä joka ei hoida selvää reklamaatiota ja sen muutaman kympin hyvitystä!
      Tulee mieleen onko siirytty robotti asiakaspalveluun!

• Anonyymi

siinä näkee että e lasku systeemi ei toimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe