Eipä ole hääppöistä istuskella eduskunnan sos. ja terv. valiokunnassa eikä demokratiasta eikä johtamistaidoista sen puheenjohtajalla hajuakaan. TV-ohjelma kertoi karua kieltä.
Puheenjohtaja paasasi posket punaisena tympeää munkkilatinaa yksinpuheluna ja muu väki istui totisina torvensoittajina tympääntyneen näköisinä. Jos joku jotain hyvää yritti niin heti länget kaulaan.
Yksi edustaja kaatoi silmätippoja ja oli poissa olevan näköisenä. Ei ihme jos ei synny hyviä lakejakaan kun näin auttamattoman huonosti jo pelkkiä kuppikunnan kokouksia hoidellaan.
Puheenjohtajan höpistessä jotain, väkeä lähti kokouksesta kuin kuppaa Töölöstä ja huoneeseen jäi vain muutama, pasmat taisi mennä sekaisin kuin entisellä miehellä.
Paljastava dogumentti
2
205
Vastaukset
- Ensin ........................
Käänsin tv:n sattumalta kyseiselle kanavalle kesken ohjelman. Oletin seuraavani jotain sketsiä ja Jope Ruonansuuta sekopään roolissa, mutta kauhukseni tajusin, että kyseessä oli valiokunnan puheenjohtaja. Seurasin ohjelman loppuun aina vain enemmän ymmälläni näkemästäni.
- Alamäkeä
Joo nähtiin tuo ohjelma. Olipa tosiaan tökerön tuntuinen oppipoika se minä, minä höpöttävä puheenjohtaja. Nenävarttapitkinhän ne siellä toisaan ihmetellen katsoivat. Eipä siinä tainnut kovinkaan erilaisia mielipiteitä ja yhteiskuntanäkemyksiä huomioonottavaa lakivalmistelua tulla aikaiseksi.
Sen sijaan tuollainen tunnelma ja epävarman näköinen käytös ja mielipiteiden tporppaminen vaikuttaa varmasti politiikan uskottavuuden laskuun entisestään.
Kyllä puolueilla pitäisi olla joku kynnys ja pätevyystason mittauskin ennen kuin ihan vastuullisiin tehtäviin ketään laitetaan kansakunnan asioita hoitamaan edes pieneltä osaltaan.
Hyvä että TV sentään näytti - mutta tosiaan paikoitellen se oli jopa huonompaa kuin huonommat sketsitkään. Ei uskoisi, että tuollaisesta toiminnasta vielä palkkaakin maksetaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576