Yksäinäisyys vaivaa

Kohta 24v M

elämässäni ei ole oikein mitään. Naissuhteet kaatuu kerta toisensa jälkeen. Olen jopa sitä lopullista ratkaisua miettinyt, mutta en haluaisi kuitenkaan sitä tuskaa vanhemmilleni antaa. En tiedä pitäisikö hakea lääkkeitä, ettei yksinäisyys tuntuisi miltään vai sinnitelläkö sen aikaa kunnes vanhemmat eivät ole täällä ja sitten lähteä?

Jokin ratkaisu olisi löydyttävä, en jaksa enää kohta.

13

1607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....................

älä tee sitä. itse kaksi lähisukulaista menettäneenä tiedän, ettei raskaampaa taakkaa voi toiselle jättää. aina putoo jonkun elämältä pohja, jos teet sen. et koskaan saisi tietää, mitä annettavaa elämällä vielä olisi ollut, jos lähdet. elämä on lahja. välillä siitä lahjasta on helpompi, välillä vaikeampi iloita. voimia sulle! usko kohtaloon, asioilla on tapana järjestyä. olen varma, että elämässäsi tulee vielä tapahtumaan onnellisia asioita. niitä pieniä onnenmurusia on jokaisessa päivässä, kun vain näet ne.

• taikustaratkaisu

Jos on vähän ylimääräistä pätäkkää niin lomille lompsis taikkuihin,siellä on valinnanvaraa.
      Ei mikään amerikan temppu että saa sen tänne suomeen pysyvästi vaimoksi.

• salvaged

nyt ihmeessä tuollaisia harkitse. Vaikka nyt kärsisit yksinäisyydestä, se ei tarkoita, etteikö elämäsi suunta voisi muuttua tulevaisuudessa. Kannattaa miettiä, mitä elämältään todella haluaa ja rohkeasti pyrkiä saavuttamaan haluamansa. Se, miten näet elämäsi, on täysin sinusta itsestä kiinni. Voit aivan hyvin vaikka päättää, että huomisesta alkaen ryhdyt tekemään sille yksinäisyydelle jotain. Sitä täytyy vain rohkeasti uskaltaa tehdä muutoksia, ottaa kontaktia muihin ihmisiin. Ei siinä ole oikeastaan mitään menetettävää.
      Lopuksi on vielä pakko mainita eräästä TÄRKEÄSTÄ seikasta, johon monet ikävä kyllä saattavat suhtautua hyvinkin epäluuloisesti ja vastenmielisesti. En halua kuulostaa miltään "hihhulilta" tai fanaattiselta käännyttäjältä, mutta jos todellisen muutoksen haluat, suosittelen ottamaan vastaan Jeesuksen, sillä Hän voi antaa sinulle sen, mitä olet jo pitkään etsinyt. Jumalasta löytyy totuus ja vain Hän voi antaa sinulle iankaikkisen elämän. Tämä meidän elämämme on Jumalan lahja ja meidän tulee arvostaa sitä. Saattoi mennä hieman syvälliseksi, mutta onhan tässä kyseessä varsin vakava asia. Suosittelen lämpimästi käymään jossain hengellisessä tilaisuudessa. Eihän sinulla ole mitään hävittävää, voit ainoastaan voittaa itsellesi paikan taivaassa. Käy edes katsomassa jotain tilaisuutta ja anna Pyhän Hengen tulla lähellesi. Nämä tilaisuudet eivät ole mitään huuhaata, niissä oikeasti tapahtuu ihmeitä. Kannattaa mennä kokouksessa rukoiltavaksi, jos vain mahdollista. Jumala pelastaa sinut, jos vain olet valmis ottamaan Hänet vastaan.
      Vaikka kuinka olisit ateisti tai mikä lie, niin ota haasteeni vastaan ja käy katsomassa, mitä näissä kokouksissa oikeasti tapahtuu.

• mene muualle käännyttämään!

• neuvoja..

annoit.. Minä suosittelisin myös aloittajalle jossain hengellisessä tilaisuudessa käymistä ja jonkun kanssa juttelemista. Eihän sinulla ole mitään menetettävää.. Voisit vaikka käydä kattomassa millasta siellä on ja jos et siitä innostu niin ainahan voit jäädä pois. Kannattaa myös kuunnella sunnuntai-iltana radio Deistä "taivaan ja maan väliltä" -ohjelmaa. Sinne voivat ihmiset soittaa ja kysyä kaikkea taivaan ja maan väliltä tai joitain epäselviä kohtia raamatusta. Ohjelmassa käydään aina todella rakentavia keskusteluja ja ammattitaitoiset ihmiset ovat vastaamassa kysymyksiin. Voisithan itsekin soittaa sinne ja kysyä apua tilanteeseesi. Voimia ja jaksamista sinulle!

• Nelli*

Luulen, et tiedän just millainen olo sulla on.*hali* Suosittelisin ammattisen puoleen kääntymistä, itse olen ainakin saanut sieltä apua masennukseen. Voimia!

• Ammattilaiset osaa auttaa, joten lääkäriaika ja sitten kerrot vaan kaiken.

• kaatu mullakin

neljän vuoden parisuhde. Itse ajattelen, että vaikka olen yksin ja mulla ei ole tällä hetkellä sitä ihan henkiystävää, joka jaksaa koko ajan olla kuuntelemassa ja jonka kanssa voi kaikesta keskustella, niin yritän purkaa ajatuksiani paperille. Olet nuori vielä,
      yritä oppia ensin elämään itsesi kanssa ja nautiskelemaan tästä elämästä ihan yksinkin.Ota semmoinen asenne, että yksinolo onkin ravitsevaa, opi nauttimaan yksinolosta.Etsi uusi harrastus, matkustele, opiskele, etsi uusi työ tms. Sitä kautta tutustut myös uusiin ihmisiin. Elämän ilo ja rikkaus löytyy sieltä omasta itsestä, ei toisesta ihmisestä. Sitten sulla on paljon annettavaa sille toiselle ihmiselle, kun sen oikean kohtaat.

• Kohta 24v M

edes vuoden, mutta kun ei sitäkään. Olen seurustellut samanikäisten, nuorempien ja jopa melkein 30v kanssa mutta ei mikään kestä.

Näen tulevaisuuteni surkeana, yksinäisenä ja todella ahdistavana.

• Kohta 24v M
        Kohta 24v M kirjoitti:

edes vuoden, mutta kun ei sitäkään. Olen seurustellut samanikäisten, nuorempien ja jopa melkein 30v kanssa mutta ei mikään kestä.

Näen tulevaisuuteni surkeana, yksinäisenä ja todella ahdistavana.

Olen ollut niin paljon yksin, etten todellakaan nauti tästä. Yhtä helvettiä jos totta puhutaan.

• Tinttula
        Kohta 24v M kirjoitti:

Olen ollut niin paljon yksin, etten todellakaan nauti tästä. Yhtä helvettiä jos totta puhutaan.

Niinpä. Kun on liikaa yksin se on todella helvettiä. Ennen minulla oli ystäviä ja nautin yksinäisyydestä. Nyt minulla ei ole enää ystäviä, ja yksinoleminen on minulle kauhistus. En tiedä mikä vika minussa on, kun ystäviä ei ole. Ei ole ollut viimeiseen 10 vuoteen. Toivoisin, että joku olisi vaikka suoraan sanonut, että olen jotenkin ärsyttävä tms. niin tietäisinpähän jonkin syyn, miksi en merkitse kenellekkään mitään.

• kohta 23v N

Mutta et voi kovin toivoton tapaus olla ko on sulla sentään ollu naissuhteita. Mul ei mitään koskaan ollu ja mun elämä on tosi säälittävää tietokoneella istumista ja kuntosalilla käyntiä, eipä muuta oikeastaan... ne vähät ystävät jota on ollu on pikku hiljaa hävinny johonki ja ei vaan osaa pitää niihin yhteyttä. Vaikka mä en tulevaisuutta näe tään valosampana niin en mä silti itteäni tappais. ehkä just kotiporukoitten takia... tiedän että mun pitäs mennä johonki ammattiauttajalle ja sinun kans.

• hyvät

ihmiset Jeesus vastaan, niin ei tarvitse tuollaisten synkkien ajatusten kanssa kamppailla. Dessutom, jos käytte edes kerran jossain seurakunnassa kokouksessa, niin varmasti saatte uusia ystäviäkin.

Jos satutte uskomaan evoluutioroskaan, joka muuten on yli 2600 vuotta vanha pakanallinen uskomus ja josta löytyy kirjallisia dokumentteja jo ajalta 610 eKr., niin kehotan ottamaan asiasta paremmin selvää. Tällä sivulla: http://www.evoluutio.com/ on eräs kaveri, joka tietää, mistä puhuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1479
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1406
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1205
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      16
      827
    Aihe