Jotenkin jäi kuva, että kaikki on rasismia, jos sattuu olemaan erimieltä mahanmuutosta. Totuus on kuitenkin, ettei asia ole kenenkään käsissä.
Paitsi kansainvälisen rikollisuuden. Sillä siitä pitäisi kiireesti pääsä keskustelemaan ASIALLISESTI. Ei sanan rasismi taakse pidä vetäytyä. Sitä sanaa käytetään härskisti hyväksi!
Suomi nimisellä maalla pitää olla oikeus päättää siitä ketä maahamme tulee. Nyt siitä päättää ihmissalakuljettajat.
Aamu TV:n keskustelu
2
218
Vastaukset
- ettei tarkoita
oikeastaan enää juuri mitään. Paitsi sitä, että kyseinen henkilö on rohjennut arvostella rikollisia ja suomalaisvastaisten päättäjien mielivaltaa. Siksi leimattu jollakin törkysanalla, kuten tyrannioiden viholliset aina kaikkina aikoina leimataan juuri täsmälleen tällä tavoin.
- älyllisesti valistuneet
Julkinen keskustelu asiasta on aina asioitten silottelua, eikä itse asiasta puhuta oikeastaan ollenkaan.
Uskon, että suomalaisilla enimmäkseen ei ole mitään vastaan työperäistä maahanmuuttoa. Suomalaiset haluavat myös, että perinteisiä kulttuuriarvoja ei pyritä tuhoamaan ulkoapäin tulevien uhkien takia. Eli siis halutaan, että noudatetaan maan lakeja.
Suomalaiset inhoavat sellaista maahanmuuttoa, joka jo lähtökohdiltaan on jotain muuta kuin työperäistä. Sellaiseen maahanmuuttoon sisältyy laskelmoitua tulomaan hyväksikäyttöä, jopa rikollisuutta. Rikollisen aineksen jokainen maa saisi pitää omanaan suomalaisen mielestä.
Tätä asiaa eivät viranomaiset pysty hallitsemaan nykyisellään se pitäisi kaikkien myöntää.
Suomella on hyviä kokemuksia monien maiden ahkerista ja yritteliäistä ihmisistä.
Koska minäkin pelkään rasismisyytettä pelottelun vuoksi, mainitsen vain, että suomalaisten vastenmielisyys pääasiassa kohdistuu yhteen maahanmuuttajaryhmään, mikä jääköön jokaisen itsensä päätelväksi. Se on kaiketi tullut näissäkin keskusteluissa aika tavalla selväksi.
Tv-keskustelussa esiintynyt, ilmeisesti toisen polven maahanmuuttaja, oli "huippuluokkaa" ja hän jopa asetti suomalaiset kahteen ryhmään: älyllisesti valistuneisiin ja johonkin toiseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755