Älkää vastatko Hohhoijaalle

Hohhoijaa on neitsyt

Kaikki tätä palstaa lukevat, nimimerkki "Hohhoijaa" provoilee jatkuvasti kaikille ja yrittää häätää asialliset kirjoittajat palstalta.

Kerätään nimilistaa tähän, eli kaikki tämän allekirjoittavat lupaa jatkossa olla vastaamatta yhteenkään Hohhoijaan viestiin, aloitan itse:

Nimim. Hohhoijaa on neitsyt

PS.

Hohhoijaalle terveisiä!

http://www.thermocaster.com/wp/wp-content/uploads/2008/03/fuck-you.jpg

12

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että vaan

eivät sinunkaan kirjoituksesi kovin asiallisia ole aina,
      mutta kun kirjoittelet eri nimimerkillä pysyt hieman tuntemattomana.

• yumyrmym

Huvittavaa, kuinka pientä retardia harmittaa, kun "iso paha Hohhoijaa" osoittaa kaikki hänen hörhöilynsä aina silkaksi hörhöilyksi. Ja huvittavaa, kuinka retard pitää itseään "asiallisena kirjoittajana". Hahhahhoijaa.

• srdssdrkjs

Ettekö tajua että tämä HOHHOIJAA on trolli joka vastaa itse itselleen anonyyminä. Itse olen arvellut että kyseessä on Puustisen Antti.

• tnyteynteynyt

Tuo on kyllä palstan paras salaliittoteoria tähän mennessä. Rrruaahhahhoijaa.

• vihhuli

Aikaisemmin pidin tappisilmäisiä ja aivopestyjä uskonnollisia kiihkoilijoita vastenmielisimpinä ihmisinä.
      Eräs heistä kuitenkin vakuuttui 9/11 sisäpiiririkoksesta ja silloin ymmärsin että he eivät kenties olekaan alinta pohjasakkaa.

Alinta pohjasakkaa ovat vihhulit ja heistä nousee ylitse muiden Hohhoijaa.

Jos hihhuli näkee ja kokee jotain konkreettista niin hän saattaa muuttaa jopa mieltään. Toivoa ainakin sopii.

Vihhuli ei voi muuttaa mieltään koska hän uskoo aina auktoriteettejä. Kun lopulta auktoriteetti tuomitsee 9/11-rikoksen niin vihhulikin voi muuttaa mieltään.

• ebrwebrw

Sinä olet tyhmä, lapsellinen ja mielisairas retard.

• Goeppels

Kannata tappaa. Joudumme luomaan sen uudelleen!

• kun...

meidän oppositio (hohhoijaa & jetz doctor) ovat niin hyper-ultra-tyhmiä, ettei keskustelu koskaan johda mihinkään. se päättyy viimeistään heille esitettyihin tiukkoihin kysymyksiin (joihin he luonnollisesti tilttaavat) ja heidän älytasonsa vaatimukset täyttäviin jankutuksiin: "olet mielisairas retard, ota lääkkeesi. mene hoitoon". keskustele siinä sitten...

• eveqvqevqer
        kun... kirjoitti:

meidän oppositio (hohhoijaa & jetz doctor) ovat niin hyper-ultra-tyhmiä, ettei keskustelu koskaan johda mihinkään. se päättyy viimeistään heille esitettyihin tiukkoihin kysymyksiin (joihin he luonnollisesti tilttaavat) ja heidän älytasonsa vaatimukset täyttäviin jankutuksiin: "olet mielisairas retard, ota lääkkeesi. mene hoitoon". keskustele siinä sitten...

Vain te mielisairaat ja lapselliset retardit olette hyper-ultra-tyhmiä. Hohhoijaa.

• evegvgevger
        eveqvqevqer kirjoitti:

Vain te mielisairaat ja lapselliset retardit olette hyper-ultra-tyhmiä. Hohhoijaa.

Lopeta tuo hörhöilysi!

Minä olen maailman napa,ja Bus on se toinen!!

• voi pitää
        kun... kirjoitti:

tiukkoina, vaan sellaisina, mihin ei enää oikein osaa sanoa mitään. Ne ovat moneen kertaan kumottuja ja niistä kumoamiskierroksista lisää väriä itseensä saaneita naurettavuuden ja tyhmyyden rajoilla häilyviä tenttauksia, joihin ei kukaan korkeakoulutettu oikein enää osaa sanoa mitään.

Hyvänä malliesimerkkinä voi pitää tuota kuusalaliittokeskustelua, johon mielenkiinnolla odotan vastinetta, jonka tämä ihminen lupasi linkaista kehiin. Edellisellä kierroksella oli jo paljon vääristeltyä fysiikkaa ja pahaksi onneksi sotkettu lentokoneita, minun ominta osaamisaluetta työn merkeistä, mukaan esimerkiksi minulle. Jutuissa ei ollut päätä eikä häntää ja kerroin tosiasiat hänelle, johon hän tietysti jatkaa ja ei luovuta. Kohta saan lukea taas jotakin puolivillaisia totuuksia kuuhun laskeutumisen vaikeudesta, jotka sisältää omintakeista, itse keksittyä fysiikkaa ja tekniikkaa ja ilmiöitä, joita tiede ei tunne edes kokemuksen kautta... Mitä siihen lopulta vastaat, kun kerrot kerta toisensa jälkeen asian oikean laidan, joka kaikella kunnioituksella teitä kohtaan saattaa pitää sisällään totuuden siementä, koska juuri tässä avaruuslentoasiassa usein liipataan läheltä työtäni ja alaa, jota olen opiskellut paljon ja vain väitetään vastaan ihan hölmöillä jutuilla???

Ettekö osaa myöntää olevanne edes joskus väärässä? Kyllä minä osaan myöntää, jos oikeasti olen, mutta kun teille lataa raakaa faktaa, jota jopa itse on laboratoriossa ja käytännössä oikeaksi havainnut, niin ei... intetään vain ja ei anneta perkisi. Tuo liukuu jo kiihkeän oikeassaolemisen halusta idiotismin puolelle ja vaatii aina itse keksittyä fysiikkaa ja tekniikkaa ja sen käyttäytymistä... anteeksi vain.

Jatkossa teen siten että kun faktat ei uppoa ja jutut kokoajan vain hurjenee ja eivät nojaudu enää tähän maailmaan ja vallitseviin fysiikan lakeihin, niin lopetan ketjun siihen. Voitte sitten tuulettaa voittaneenne keskustelun, vaikka se ei edes pitäisi paikkaansa, heh. Mutta mitä siitä... eihän teidän jutuissa paljon mikään muukaan pidä paikkaansa, joten sopii kuvaan :)

• Halonisti

Miltäs tuntuu yksinpuhelusi? Haloo?? Haloo?? Samaa mieltä olen kuitenkin kyllä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe