vuoro.
**Ei Jumala tuolla tavalla
Kirjoittanut: TeuvoSuni 13.2.2009 klo 08.43
omiansa uudestisynnytä, kuin miten Saatana sai Armin uskomaan,
että hänessäkin on Pyhä Henki. Siksi ei tälläkään palstalla
ole ainuttakaan Saatanan pettämää väärämielistä, joka ei itse
uskoisi, että juuri hänessä on Pyhä Henki...**
Tasapuolisuuden vuoksi, että selviäisi kenessä se Pyhä Henki on ja kenessä ei.
Annetaan
8
252
Vastaukset
- Pikakirjoittaja
toisen tuomariksi?Ei toinen ihminen saa Jumalalta valtaa sanoa,kenessä asuu Pyhä Henki.Jumalan oma kuitenkin Hengessään,Jeesuksessa tunnistaa,kuka on vilpitön,sitä olen yrittänyt tolkuttaa tälläkin palstalla.
Jumalan oma tietää myös Hengessään olevansa Herran oma,sanoipa kuka muu mitä tahansa.Ei saisi alkaa kyselemään ihmisiltä,kenessä on Pyhä Henki,kenessä ei.Silloin menee vihollisen puolelle.
Jeesus antaa kyvyn,joka paljastaa,mikä henki milloinkin on äänessä.Mieluummin sanoo,mikä henkilön sanomassa mielestään on totta,senhän jokainen voi Sanasta tarkistaa.
Erityinen henkien tunnistamisen lahja ei kuitenkaan ole kaikilla Herran omillakaan,se vaatii todella viimeiseen asti olevaa Herran seuraamista,enkä usko että sittenkään kaikille sitä kykyä suodaan,koska se ei ole kevyt armolahja,eivätkä kaikki voi sitä kantaa.
Jos lahjan on saanut,voi siitä kiittää ja pitää sen niin kalliina,ettei ala tuomitsemaan niitä,joista huomaa ettei heillä Herran Henkeä ole.Nuhdella pitää,mutta voi minua,jos sanon toiselle:Olet helvetin oma.Silloin äkkiä anteeksi pyytämään Herralta,muuten Hän hylkää minut.Samaa kaikille toivoisin.Herra kyllä tässäkin äkkiä pistää ruotuun,mikäli niin joku tekee.
Myös Jumalan omilla välillä oma ääni joka tulee lihasta,särähtelee Jumalan sanojen välissä,silloin esimerkiksi,kun loukkaannutaan toisiin.Se pitäisi vaientaa,kuolettaa ja siinä auttaa Herra yksin.Tuntuu tämäkin meillä kaikilla olevan puutteellista.Ylpeys on synneistä myrkyllisimpiä,sillä siloin ei antauduta näkemään virheitään,vaan piiloudutan valherakkauteen ja muuhun.
Kysyin Teuvo Sunilta itsekin,mikä Henki hänen mielestään minussa vaikuttaa.
Minkä takia kysyin?En ainankaan siksi,etten sitä itse tiedä,vaan siksi,koska hän väitti,ettei kessään muussa ole Pyhää Henkeä,kuin hänessä.
Sen voin sanoa,että kyllä se ei pidä paikkaansa,sillä monia on täälläkin,jotka vilpittömin mielin varmasti uskovat,mutteivat vielä ole tulleet jyvälle kaikista saatanan valheista.
Armeliaisuus heitä kohtaan on paikallaan,sillä itse kukanenkin on ollut samassa jamassa joskus.Kun Jumala avaa silmät,varmasti monelta vielä avaa,niin täälläkin tulee muuttumaan moni asia.
Käsittelen kaidan tien merkitystä vielä toisaalla,Teuvo tarkoittaa sillä hyvää,eikä turhaan puhu siitä.Ihmiset ymmärtävät helposti kuitenkin väärin hänen sanomansa,mutta jokainen Herran oma tietää,ettei ole Jumalaa näkevä,mikäli antaa perkeleelle sijaa,eikä ole kuuliainen Jumalalle.
Kaikki Jumalan Sanan nuhtelu on tarkoitettu Jumalan omille ohjeeksi hengelliseen kasvuun,ken niistä loukkaantuu,ja vetoaa yksin rakkauteen,ei vielä ole tulut täysin kohtaamaan nöyrtymistä Jumalan edessä.Mutta kyllä Jumala laittaa ihmisen nöyrtymään,mikäli Hän haluaa ihmisen perille viedä.On hyvä,että opetus on täysin Jumalan mielen mukaista,siinä ei saa olla myönnytyksiä maailmaan ja sen oppeihin.- Armille puheen
annettais Armin nyt vastata aivan itse kun kysymys on hänelle ja TS on melo rankan väittämän pistänyt aiheesta.
- tunnistaja
siun lahjojas, et tainnuna ies teuvon henkee tunnistoo jotta eikun voe voe siun kanssas enkä paremmi sano
- havainto.
Armille puheen kirjoitti:
annettais Armin nyt vastata aivan itse kun kysymys on hänelle ja TS on melo rankan väittämän pistänyt aiheesta.
sinä, joka käytät teksteissäsi ahkerasti viittausta "TS"
- lyhenne nimimerkistä Teuvo
havainto. kirjoitti:
sinä, joka käytät teksteissäsi ahkerasti viittausta "TS"
Suni. Jos se on rienaamista niin jopa on kumma. Armille asiallinen kysymys ja aiheellinen, koska nimimerkki Teuvo Suni heitti aloituksessa olevan väitteen. Katsotaan nyt onko se Pyhä Henki Armilla vai Teuvolla,tai molemmilla. Tai sitten ei kummallakaan.
puolustella sitä mitä Jumala minussa on tehnyt ja
mitä Hän kauttani saa tehdä.
Mutta kun sinä itse et ole selvillä siitä ketkä ovat Jumalan Hengen omia tai joille Jumalan Henki saa puhua, niin voitko USKOA Jumala voi sen sinulle
kirkastaa ja samalla tulet näkemään mikä henki sinuakin ohjaa.- oli, kuten
odottaa saattoi, tyhjänpäiväistä liirumia ja laarumia. Kysymys ei ole minun hengestäni vaan sinun ja sunin hengestä. Että kummallako se Pyhä Henki on? Molemmillako? Eipä tair olla kummallakaan.
oli, kuten kirjoitti:
odottaa saattoi, tyhjänpäiväistä liirumia ja laarumia. Kysymys ei ole minun hengestäni vaan sinun ja sunin hengestä. Että kummallako se Pyhä Henki on? Molemmillako? Eipä tair olla kummallakaan.
liirum laarumia on kaikki puheet siitä, että
JUMALA VOI.
JA sepä EI olekkaan liirum laarumia mitä ihminen voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764