Koska ylläpito katsoo, että minun paikkansapitävät arvioni Lilliuksesta ja Pikku-Pekkarisesta eivät ole totuudenmukaisia, minä Uusi-ukki Pohjanmaalta lopetan Debatointini myöskin tällä Demaripalstalla.
Lopetuspäätökseni tein jo ennen tuolla Kepupalstalla, siellä en jaksanut jatkuvia sonnimiehen möläyksiä lukea. Voihan hyvin sanoa, ettei niitä ole pakko lukea, mutta kun palstaa seuraa ei niitäkään voi silloin ohittaa, ymmärtänette mitä tarkoitin.??
Kaksi vuotta meni ja aika on kulunut, ja hauskaakin on ollut, paljon minäkin olen oppinut, on kyllä totta, että suorasanainen Debattini, ottaa kyllä sivistyneistön päähän.? En kuitenkaan voi tuota minun "Poikki halki ja pinoon", tyyliäni hyljätä, se seuraa minua kuin hai laivaa.
Se taitaa olla perintöä sieltä Eteläpohjanmaan Juonenkylän maisemista, kun noille Sukujuurilleen luonteineen ei voi mitään. Tätä konetta tulen seuraamaan, tämä on muodostunut minulle toiseksi "Raamatuksi", no en kuitenkaan ole sitä ensimäistäkään kovin paljon lueskellut. Olen ainakin siinä suhteessa ihminen joka kuuluu yhteiskuntaluokkamme enemmistöön.
Siis siihen 96- Prosenttiin kansalaisista jotka ovat Raamattua vain selailleet joskus. nämä neljä prosenttia kuuluvatkin siihen ryhmään jotka ovat kirkkojen ja Seurakuntien palveluksessa, ja joiden täytyy lukea Raamattuaan virkansa ja leipänsä puolesta.
Näin läksiäisiksi yksi totuus palstalle, vaika tiedän, että "Tapakristityt" pistävät haisevan vastalauseensa tällekin Uusi-Ukin totuudelle, en voi mitään totuus on armoton.
Hyvät voinnit vain tälle Politiikan "Paskapalstalle", mikä se todellisuudessa onkin. Kirjoittamistani en lopeta nettiin, mutta kirjoitan täst edes ihmisille muista kuin politiikan asioista, ja mikäpä on kirjoitellessa kun on kirjoittamisen taito sormenpäissä, ja sitä ylläpito ei voi minulta kuitenkaan viedä.
Ukin viimeinen Tietoisku palstalla
12
514
Vastaukset
- äänitorvi?
Oletko kuullut tosiasiosta kirjoittamisesta ja tosiasioiden vääritämisestä?
Vänkäämisestä, vaikka kuinka vitun väärässä ja rautalanka maliakaan halua älytä? ...moiseen ratkaisuun, olethan yksi asiallisimmista ja vähiten provosoitumimmista kirjoittajista politiikka-palstalla. Sonnimiehet sun muut pro-paskanjauhajat, jotka palstoille tuuttaavat asiattomuuksia saivat taas yhden voiton itselleen, mutta voithan vielä harkita. Pidä vaikka pientä taukoa ja tee comeback. Kiitos osallistumisestasi ja...
...never say never.- kirjoitit?
Työväentalolla puluetuella ostetulla koneella? Kirjaston koneella?
- Punikki sai turpiinsa
Ei muuta kuin potku perseelle ja kääkän nokka kohti hautuumaata.
Olet ongelmajätettä... - Helinä-keiju3
Tuo on aivan varmaan oikein kertoa demareille, että lopettaa kirjoittamisen. Muut kuin demarit kyllä itsekin huomais, että joku on lakannut.
Vai ettei nyt vaan olis Uusi_Ukilla käynnissä se demareille tyypillinen kolmivuotiailta tuttu nenännyrpistely, että en sitte ala, ja Uusi Ukki odottaakin että me ruvettais kaikki itkeen (kuten Jäbä jo tekikin) että älä lopeta, me ei kestetä jos sä jätät meidät. Yyyyyh yyhyhyyyy. - Niinpä niin
Jään kaipaamaan keskustelujamme. Sen kuitenkin haluaisin sanoa, ettei ylläpito "katso" itsenäisesti mitään, sen toiminta perustuu >ilmoita asiattomista viesteistä> toimintoon. Ilmeisesti myös Sinua on ryhtynyt seuraamaan joku pikkumainen ihminen, hän jonka päämääränä on kiusanteko.
Kiusanteko on inhimillistä toimintaa, se on ilkeää ja rumaa ja vaikeasti puolusteltavissa, niin kun lapsekas toiminta on aina.
On aika vaikea hyväksyä erilaisia mielipiteitä, mikäli oma maailmankuva on siten hauras, ettei omien mielipiteiden perustelu asialinjalla onnistu ja toimintamuodoksi tulee silloin henkilökohtaisuudet ja ilkeilyt selän takana, joksi tarpeettomat ilmoitukset asiattomasta viestistä ovat luettavissa.
Olen oppinut keskinäisetä vuorovaikutuksestamme varsin paljon, siitä olen varsin kiitollinen. Harmi, etten voi jatkossa näin enää sivistyä, mikäli sitten et joskus näille palstoille palaa.- lurps. lurps
niinpä niin punanuttu mikä punanuttu se on tämäkin niinpä niin.
Ei sa sossuja loukata, kun se on heidän yksinoikeus..... olet surkimus sinäkin. - Niinpä niin
lurps. lurps kirjoitti:
niinpä niin punanuttu mikä punanuttu se on tämäkin niinpä niin.
Ei sa sossuja loukata, kun se on heidän yksinoikeus..... olet surkimus sinäkin.Usein näitä palstoja lukiessa tulee mieleen Kafkan novelli >Muodonmuutos
- Niitä on
riittänyt. Ja aina tulet takaisin.
Lopetatko nyt varmasti myös täällä sivistyneiden ihmisten palstalla kirjoittamisen. Eivätkö ymmärtäneet sinun viisaita ajatuksia täälläkään. - anna periks,
ei kuulu eteläpohjalaiseen luonteeseen antaa periksi,jos ite tietää olevansa oikias.
Nimimerkin voit tietenkin jättää pois,se kun tuntuu ärsyttävän monia.
tee kuten minä en käytä nimimerkkiä,suoritan vain pikku pistoja silloin tällöin.
olen joskus kirjoittan kanssa muka samaa mieltä,niin samaa mieltä,että asia menee köpälle
muista,iva on paras hyökkäys,varsinkin jos olevinaan kirjoittajan kanssa samaa mieltä.
Muuten olen luvannut Ukille tarjota kahvit,eräässä kylpylässä,tarjous on kait vieläkin voimassa?- Heh heh
Demari örvelö.
- lopettamispäätöksesi
Uskotko edes itse tuohon jorinaasi. No sama uskot tai et mutta muut eivät usko. Toisaalta olisi kyllä hyvä jos kaikenlaisen kirjoittelun lopettaisit, eihän sinulla ollut edes mitään annettavaa. Naurettavinta oli että tuosta sekamelskastasi käytit nimitystä "tietoisku", no sehän kertoo edelleen sinun älynlahjasi ja kirjoittamísen taidon tason.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865