Nyt kiirettä kaavoitukseen ja moottoriurheiluirata Vaivialle. Kunnassa muutama sata harrastajaa, kuten Hokkareillakin. Suomen parhaita!
Moottoriurheilurata
12
970
Vastaukset
- Mrrr....
Kun ei vaan tämänkin kanssa viivytellä, niin kuin käy ilmeisesti jätteenpolttolaitokselle -
eli ei valmistu koskaan! On se van ihmeellistä, että joku voi siipioraviin, ymuihin vedoten viivyttää isojakin hankkeita! Jotain järkee!- ei kumpikaan
valmistu IKINÄ kummallakaan ei tee mitään joten ihan turhia. Sanoo tuota Kalle.
- Mun puolesta
Ja se ehto on se, että kuntaan saadaan jätteenpolttolaitos!
- ei ajokorttia
Tätä minäkin kannatan, mutta en paskalaitosta enkä uimahallia.
- kumpaakaan
Itse kannatan mieluummin kohtuullista moottoriurheilua kun kohtuutonta paskanpolttoa.
- niin rata sitten!!
Viisaita päätöksiä tarvitaan
- mutta jos
viedään vähän sivummalle kuin Vaivia. Hyvä paikka olisi kun vesajärventie eroaa se vatulaan/kankaanpäähän vievä tie. Siellä olisi jo valmiiksi myllätyt ja kaivetut soramontut valmiina.
- on suunniteltu
rakennettavaksi soramontun pohjalle. Muutamia sellaisia ratoja löytyy eikä ole kovin käytännöllisiä. Ideanahan se on hyvä mutta ei toimiva
- pitäny tulla kaikenlaista
on suunniteltu kirjoitti:
rakennettavaksi soramontun pohjalle. Muutamia sellaisia ratoja löytyy eikä ole kovin käytännöllisiä. Ideanahan se on hyvä mutta ei toimiva
m. motorossia? sitä varten olis penkat valmiina ja onhan siinä ympäristössä tilaa muullekin.
- tän kans
viäläkö yritetään uudestaan? Olis se vaan komeeta saada tämmöinenkin harrastusmahdollisuus pitäjään.
- Radaton
ei mitään rataa tänne vaan nöyryyttä ja taas nöyryyttä.
- pölehjp+ro
Radaton kirjoitti:
ei mitään rataa tänne vaan nöyryyttä ja taas nöyryyttä.
ole nöyrä nöyryyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814