Niinistön suosio pressakilvassa nopeassa laskussa. Niinistö on kokoomuslainen ja kokoomus on kataisne ja myymälävaras Tujusen sammakkoaatteen puolue. Ei semmosesta laumsta nousta pressaksi tässä maassa. Jotakin arvostelukykyäkin kansalla vielä on, vaikka kokkarit luulevat, että manipuloinnilla saadaan ihan mitä tahansa aikaan. Mutta pelinsä menettivät. Samalla kaavalla tehtyjä mokia jo liikaa..ja kokoomuksen rikollinen perusluonne on tunnistettu. Kokoomus on suosittu enää myymälävarkaiden keskuudessa. tavalliset ihmiset saaneet tarpeekseen Kataisen toilailuista. Sehän leikkii valtiontaloudella kuin äksy kakara. Sen hinta kokoomukselle tulee olemaan merkittävä.
Niinistön suosio
10
242
Vastaukset
- lapin äijä
Toivotaan, että kansa herää tästä hurmoksesta.Luulisi ainakin, kun lomautuslappu tai lopputili on kourassa.Kaikenlaiset hiirulaiset päästetty valtaan.
- Paluupostia
sinä itse, kepulainen metsänomistaja ja omien sanojesi mukaan et ole työväestöä.
Siis bätte folk -kai sitten ?
P.s. Katainen hakkaa sinut tiedoissa ja politiikan ja kv-asioiden tuntemuksessa mennen tulleen.
Ei teitä voi edes samaan kilpasarjaan edes asettaa. - lapin äijä
Paluupostia kirjoitti:
sinä itse, kepulainen metsänomistaja ja omien sanojesi mukaan et ole työväestöä.
Siis bätte folk -kai sitten ?
P.s. Katainen hakkaa sinut tiedoissa ja politiikan ja kv-asioiden tuntemuksessa mennen tulleen.
Ei teitä voi edes samaan kilpasarjaan edes asettaa.Tuollainen hiiri ei hakkaa ketään missään asiassa.Täysi tollo moraaliton omanedun puolustaja.Minä olen, mikä olen ja minä saan omistaa, mitä minä olen rehellisellä työlläni aikaan saanut.Meillä ei harrasteta vilppiä, kuten kokoomuksessa.Sitäpaitsi hän on virallisen asiakirjan väärentäjä.Moraaliton, vain omaa itseään korostava.Puhuu, mitä sylki suuhun tuo.Sitten ei vastaa puheistaan.
- Kohta taitaa tulla syyte
lapin äijä kirjoitti:
Tuollainen hiiri ei hakkaa ketään missään asiassa.Täysi tollo moraaliton omanedun puolustaja.Minä olen, mikä olen ja minä saan omistaa, mitä minä olen rehellisellä työlläni aikaan saanut.Meillä ei harrasteta vilppiä, kuten kokoomuksessa.Sitäpaitsi hän on virallisen asiakirjan väärentäjä.Moraaliton, vain omaa itseään korostava.Puhuu, mitä sylki suuhun tuo.Sitten ei vastaa puheistaan.
Minkä viranomaisen asiakirjan ?
Nyt taidat jäädä kiinni puheistasi.
Siis toistan, minkä viranomaisen asiakirjan ?
Se pöytäkirja -juttu oli kokouksessa hävinneen osapuolen nostama asia. Katainen valittiin silloin yksimielisesti piirin puheenjohtajaksi, asialla ei ollut mitään merkitystä. - On valtakirjakin.
Kohta taitaa tulla syyte kirjoitti:
Se pöytäkirja -juttu oli kokouksessa hävinneen osapuolen nostama asia. Katainen valittiin silloin yksimielisesti piirin puheenjohtajaksi, asialla ei ollut mitään merkitystä.Näi sivusta muitelisin että taisi mennä niin että siilinjärven paikallisen kokoomuksen valtakirjaan joku piiraisi nimen mennessään kokoomuksen puoluekokoukseen.
Menikö pieleen ? - Totuustieto
On valtakirjakin. kirjoitti:
Näi sivusta muitelisin että taisi mennä niin että siilinjärven paikallisen kokoomuksen valtakirjaan joku piiraisi nimen mennessään kokoomuksen puoluekokoukseen.
Menikö pieleen ?Otsikossa kaikki
P.s. Oikein toverituomistuintyyliin vielä
asia huhupuheilla kerrot. - Viranomaisen.........
Kohta taitaa tulla syyte kirjoitti:
Se pöytäkirja -juttu oli kokouksessa hävinneen osapuolen nostama asia. Katainen valittiin silloin yksimielisesti piirin puheenjohtajaksi, asialla ei ollut mitään merkitystä.Opettele tollo edes lukemaan toisen kirjoitusta, Siinä lukee suomeksi että virallisen...eikä...viranomaisen .
- oikeassa
Ei tämä kansa, joka valitsi nykyisen presidentin, tule Niinistöä valitsemaan.
- valitsisimme
valitkaamme seuraavakin koko kansan presidentti Demareista, valinnavaraa meillä on, osaavia naisia ja miehiä!!
- 60 vuotta venäläisten rikok...
Maaliskuu: 60 vuotta venäläisten rikoksista Virossa: kansa vietiin Siperiaan tapettavaksi.
Varmasti tulee uutisia. Sataa kokoomuksen laariin.
Yle jatkaa röyhkeää ulkkareiden puolustuslinjaa,
varmasti sataa kokoomuksen laariin.
Stoppi monikulttuurisuusprojektille ja YYA-kauden suomettajille jotka jatkavat Halosen ja Tuomiojan johdolla kuin tyhmää vain tai tyhjää vain:
Suomen työtätekevät tuomitsevat aivan varmasti
viherpöpöjen ja Braxin puuhat, joilla hän on yrittänyt vaimentaa keskustelua ulkomaalaisraiskaajista.
Pilasi nuoren naisen elämän
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-11-17,104:2:499118,1:0:0:0:0:0:
Turun käräjäoikeus on tuominnut Turussa asuvan Turkin kansalaisen Mustafa Özenin, 24, kuluvan vuoden aikana tehdyistä seksuaalirikoksista neljän vuoden ja yhdeksän kuukauden vankeusrangaistukseen. Özen tuomittiin raiskauksen yrityksestä, raiskauksesta, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon sekä lapsen törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja törkeästä raiskauksesta. Hän oli mielentilatutkimuksen mukaan teot tehdessään syyntakeinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151449Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481349- 131173
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4106081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60807Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793