Parta !?

Adria

Kasvatan trendiparran leuan alle, mutta kuulen siitä syvää paheksuntaa. Onko parran kasvattaminen alistettava keskustelun aiheeksi kotona, entä täällä.

24

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö tuo nyt kuulu kotiparlamentin päätettäväksi :)
      Jos sinut on siloisena otettu, niin ylimääräinen karvakasa leuanalla saattaa viestiä kuin näyttäisit vieraalta. No, vaihteluhan virkistää..

      Henkilökohtaisesti pidän miehillä viiksistä, mutta en leukaparrasta. Nää on makuasioita.

      • Adria

        Posliinien yllä ja allapito on toki kotiparlamentin päätöksen alainen, koska posliinin minäkin nain, tai sen niin silloin näin.


      • Jostain syystä muistui mieleeni: Putolevin putoillessa taisi Taikku istuksia tekopartaisen sylkkyyn sillä seurauksella, että viikset olivat loppuviimein Taikun ylähuulessa:-)
        Toi juttu on muuten todistettavasti vieläkin kaffeen toka sivulla-----ainakin oli.


    • kokkiKojak

      vakavampikin keskustelu läheisten kanssa on tarpeen.

      • kihikihi

        Piilottaa nikkinsä parran taakse.


      • kokkiKojak
        kihikihi kirjoitti:

        Piilottaa nikkinsä parran taakse.

        Johan se entinen nikki olikin kulunut ja törkyisen tahrainen.




      • PoppaNainen evk

      • Mariet kirjoitti:

        että tuommonen parta sulla...

        Voi että mun sormet syyhyää tulla vähän stailaamaan sitä. :)

        Mutta älä yritäkkään koskea mun partaan, sentään koko elämäni kasvattanut! Mun kledjuja sensijaan voisit vähän stailata, jotenkin kovin tavanomaiset ja mitään sanomattomat vai mitä tykkäät?

        PS Hyvät yöt!


      • PoppaNainen evk kirjoitti:

        Oletko sinä tuossa keskellä, jolla on kynsiharja nenän alla?
        :)))

        Aina saa koko suku hävetä silmät päästään sen mauttoman pukeutumisen ja epäsiistin ulkonäön takia! :((

        PS Öitä sullekin!


      • norMix kirjoitti:

        Mutta älä yritäkkään koskea mun partaan, sentään koko elämäni kasvattanut! Mun kledjuja sensijaan voisit vähän stailata, jotenkin kovin tavanomaiset ja mitään sanomattomat vai mitä tykkäät?

        PS Hyvät yöt!

        en koske partaasi. Olkoot tuommonen :D

        Ihan ok kledjut sulla on vaikka voisinhan mä sut uudelleenkin stailata.

        Hyvää yötä, kauniita unia.


      • Adria

        Tollanen trendiparta, aika lyhyt eikä mikään pujo pukinparta.


    • PoppaNainen evk

      Ei mitään pukinpartaa saa miehellä olla, vaan sellainen ranskalainen sänkiparta... ah, siitä tytsyt tykkää ;)

    • pirpzu

      Mä vihaan yli kaiken just semmosta trendipartaa. :D

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe