Jokaisen kristityn velvollisuus on vastustaa Suomelle vahingollista maahanmuuttoa.
Rukoillaan päättäjien puolesta, että he tekisivät tasapuolisia ja oikeudenmukaisia ratkaisuja suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan säilyttämiseksi, myös tuleville sukupolville.
Vahingollista maahanmuuttoa
6
201
Vastaukset
- seurakuntanuori tunnustaa t...
olisi ihan kamalaa jos NE näkisi mun kielilläpuhumisbluffin läpi...
- umpi-hetero
"vahingollisia maahanmuuttajia"? saako tänne muuttaa esim. tunnettu ateistinen tiedemies? pitääkö häneltä evätä pääsy maahan? entä ketkä sinusta ovat "aitoja suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan jäseniä"?
- maahanmuuttajia.
Vahingollisia maahanmuuttajia ovat ne, jotka eivät osoita halua integroitua yhteiskuntaamme, eivät kunnioita tapojamme ja kulttuuriamme.
Kaikki muut ovat tervetulleita!
"Aitoja" hyvinvointiyhteiskunnan jäseniä ovat KAIKKI kantasuomalaiset, riippumatta sosiaalisesta asemasta.
Syrjäytyneet suomalaiset on saatava takaisin yhteiskuntakelpoisiksi kansalaisiksi, vasta sen jälkeen voidaan ajatella humanitaarista maahanmuuttoa.
- Harry Goy Boy
PÄÄttäjien puolesta...
lähetä niiden päät tänne niin rukoillaan. - poikalapsi
Olen sitä mieltä, että rasismia on vastustettava, puetaanpa se sitten mihin kaapuun tahansa. Tietysti olisi hyvä, ettei lahkolaisia muuttaisi maahamme lisää...
- ????
Paljonko lahkolaisia on maahamme muuttanut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954