poika. On kymmenien vuosien kokemus seurakunnasta. Menetin tuossa isäni kuuluvan omaisuuteni seuralle ja valitin. Tämän uuden "äitini" toimesta. Kun valitin vanhemmille, sanottiin että olen mielisairas, kuvittelen, ja minulle tulee vielä kuolemantuomio tästa. Mutta miksi? Puhuin vain totta. Tapoihini ei kuulu puhua niin sanottua paskaa. Eikä tämä ole "provo" niinkuin minulle on sanottu. Onko ihmisen elämä niin halpa, että raha on tärkeämpää seuralla kuin oikeus. Nyt ei ole. Jos joku siellä on veli tai sisar, niin vastaa? Näille vanhemmile ei ole tärkeää asian oikeellisuus, vaan asia voitto. Sen liian kunnianhimoisuus aiheutttaa, ei oikeus. Ennen omistin paljon ja tulevaisuuden, nyt olen hyyryläinen, siksi kun asioita ei haluta oikaista. Niinhän se on, eilisen uhrit ovat tämän päivän pyöveleitä. Katsokaa nyt Israelia? Niin surullista. Ei haluakaan oikeudunmukaisuteen.
Olin
4
189
Vastaukset
- joo.
Juu, ei kukaan lakiosaansa mihinkään menetä. Sorvailepa juttusi uuteen kuosiin.
isänperintösi? Onko isäsi testamentannut kaiken TORNISEURALLE? Viestistäsi ei oikein saanut selvää? Kyllä sinun lakiosa kuuluu saada. Ei seura sitä sinulta voi anastaa.
Tässä nädään mikä on tärkeintä jehovalahkolle;RAHA!,RAHA!,RAHA!!!!- tämäkin.
Tässä taas näkyy into tuomita sekavan anonyymin viestin perusteella.
Sitten asiaan. Jokainen testamenttaa kenelle tahtoo. Jos ei ole saanut muuta kuin lakiosan, henkilö todennäköisesti on aina tyytymätön. Perintöä ei siis anasta kukaan, vaan siinä toteutuu henkilön oma tahto omaisuutensa suhteen. Jos taas katsoo itsensä kaltoin kohdelluksi, voi kiistää testamentin ja oikeus katsoo perusteet siihen.
Ja ohjeena sanoisin, että se kiistäminen ei tapahdu oikeassa elämässä suomi 24 palstalla. Täällä reklamointi tapahtuu yleensä silloin kun oikeus on katsonut testamentin pitäväksi.
Vertailun vuoksi. Jos testamentti tehdään kirkolle, luuletko että sen saa mitätöityä vain piipittämällä tällä palstalla tai soittamalla piispalle? - Ei pysty ymmärtämään..
tämäkin. kirjoitti:
Tässä taas näkyy into tuomita sekavan anonyymin viestin perusteella.
Sitten asiaan. Jokainen testamenttaa kenelle tahtoo. Jos ei ole saanut muuta kuin lakiosan, henkilö todennäköisesti on aina tyytymätön. Perintöä ei siis anasta kukaan, vaan siinä toteutuu henkilön oma tahto omaisuutensa suhteen. Jos taas katsoo itsensä kaltoin kohdelluksi, voi kiistää testamentin ja oikeus katsoo perusteet siihen.
Ja ohjeena sanoisin, että se kiistäminen ei tapahdu oikeassa elämässä suomi 24 palstalla. Täällä reklamointi tapahtuu yleensä silloin kun oikeus on katsonut testamentin pitäväksi.
Vertailun vuoksi. Jos testamentti tehdään kirkolle, luuletko että sen saa mitätöityä vain piipittämällä tällä palstalla tai soittamalla piispalle?Sitten asiaan. Jokainen testamenttaa kenelle tahtoo.
Kuka tervejärkinen vanhempi ei halua turvata lapsensa tulevaisuutta jos siihen on mahdollisuus???
Täällä on varsin hyvä tuoda omia kokemuksi jt kohtelusta myös muiden nuorten tietoisuuteen, tuossa olikin linkki entisen jehovanuoren kertomukseen elämästään, kun ei saa puhua asioista vaikka haluaisi.
Joskus se vielä loppuu, jossain vaiheessa sukupolvi vaihtuu ja ymmärtää miten heitä on kohdeltu ja aivopesty, toivon ainakin näin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000