... olin vähän aikaa männäviikolla Mikkelin Kittaajien riveissä enkä ehtinyt tänne mellastamaan. Vähän kun olen vain välillä vilkuillut palstaa, tuntuu siltä, että viikatemies heiluu poisto-osastolla vallan mielipuolisena. Mikähän siinä on, että uskontoa ei saa kritisoida? Pikkuisen kun pistää (aivan aiheellsita) huumoria peliin niin johan taas ketju katoaa.
Uskonnollinen ajattelu on parhaimmillaan hupaisaa ja pahimmillaan hengenvaarallista.
terve taas
7
151
Vastaukset
- Kössönöm
Tänne tarvitaan nyt joku oorninki ja sinä ilmeisesti olet vapaaehtoinen.
Mitä kittasit? Kaljaa, siideriä, väkeviä, ikkunanpuitteita?- gyrus
hahahaa ei vaan olin muuten vaan Mikkelissä.
Oorninki ei varmaan palaa tänne millään ennen kuin nuo poistohenkiset lähtevät omille palstoilleen. Kummallista, en minä ainakaan jaksaisi roikkua uskovaisten palstoilla poistelemassa itselleni sopimattomia viestejä.
Kukas keksisi oikein hirveän rienauksen, että saataisiin edes vähän aikaa nauraa ennen jutun poistoa? - Kössönöm
gyrus kirjoitti:
hahahaa ei vaan olin muuten vaan Mikkelissä.
Oorninki ei varmaan palaa tänne millään ennen kuin nuo poistohenkiset lähtevät omille palstoilleen. Kummallista, en minä ainakaan jaksaisi roikkua uskovaisten palstoilla poistelemassa itselleni sopimattomia viestejä.
Kukas keksisi oikein hirveän rienauksen, että saataisiin edes vähän aikaa nauraa ennen jutun poistoa?Laitan aloituksen kunhan keksin sopivan rienauksen.
Pitäisi kesäkuussa lähteä Jyväskylään kuoroesitystä kuuntelemaan, mutta en yhtään tiedä millainen paikkakunta se on. Kannattaako olla enemmän kuin yksi yö? - gyrus
Kössönöm kirjoitti:
Laitan aloituksen kunhan keksin sopivan rienauksen.
Pitäisi kesäkuussa lähteä Jyväskylään kuoroesitystä kuuntelemaan, mutta en yhtään tiedä millainen paikkakunta se on. Kannattaako olla enemmän kuin yksi yö?Jyväskylää juuri ollenkaan, mutta onhan se yliopistokaupunki, niin että tiettyä vireyttä luulisi sieltä löytyvän.
Itse tykkään eniten noista merenrannan pikkukaupungeista kesäiseen aikaan. - Kössönöm
gyrus kirjoitti:
Jyväskylää juuri ollenkaan, mutta onhan se yliopistokaupunki, niin että tiettyä vireyttä luulisi sieltä löytyvän.
Itse tykkään eniten noista merenrannan pikkukaupungeista kesäiseen aikaan.että siellä esitetään juhlakonsertissa se eräs valssi, jonka sinullekin lähetin. Mutta olisi kiva tietää onko siellä kuinka kivoja klubeja tai muuta sellaista. En ole koskaan käynyt siellä.
Naantali on kaunis kaupunki kesällä. Porvooseen muuttaisin, jos olisi varaa ostaa sieltä asunto ja jos kintut kestäisivät niitä mäkiä rampata.
Olen itse asunut lapsuuteni meren rannalla, eikä sitä voita mikään, kun katselee merta ja kuuntelee laineitten liplatusta ja hiilloksella on hauki kypsymässä.
Pitääpä tarkistaa jos Jyväskylässä olisi joku jazz-klubi.
Vai Mikkeliin olitkin eksynyt...;-D
- gyrus
ei sen kummempaa. Siellä oli hiton vahvaa kahvia. Hyvää, mutta... melkein ihan pikkuisen liian vahvaa. Kotona saa parempaa =D JAA MITÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996134
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983065Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3361081Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861049Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774