Vastaa Pittsburgh kysymyksiin!!!!!!

***.*.*.*.***

Rupeaa jo vitutta miten sinä pelle aina karkaat paikalta etkä vastaa kysymyksiin!!!
joten tästä lähtien rupeat apina hengailemaan paikalla aloitteen jälkeen ja vastaamaan kysymyksiin tai sinut leimataan selkärangattomaksi puskista sylkijäksi!!!!
onko selvä???

tässä sinulle juttu!
Oletkos ikinä ajatellut minkätakia työpaikkoihin jossa vastuun kanto on suuri ei ole ikinä otettu uskovaisia????
siis asiahan on silleen että ammateissa lääkärit,lentäjät,upseerit,mekaanikot,asentajat,ammattikuljettajat ovat useimmiten Ateisteja.

Ei uskovaisille voi antaa vastuullisia töitä sillä he uskovat että kaikki on Jumalan käsissä!!!

Uskovaiset ovat suurinpiirtein varastomiehiä,kirjailioita,teologeja,kirkon työntekijöitä,siivoojia,kirjakauppiaita,taksikuskeja,filosoofeja,pappeja,piispoja, yms.

eli ei mitään ammatteja mistä vaaditaan vastuuta! sillä uskovaisia ei voi luottaa!!

Eikös ne helluntalaisetkin ovat kovia bisness miehiä kun riistävät heikompia???

Uskovaiset ovat yksinkertaista sakkia!
katsokaa vaikka Päivi Räsästätai Sarah Palinia, kummatkin uskovaisten valitsemia heikkotahtoisia fundamentalisteja!!!

26

705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.k.v

Pittburgh on munaton paskiainen jota ei vähempää voisi kiinnostaa mitä hänestä ajatellaan ja kuinka pellenä pidetään.

Vaihtaa nimimerkkiään kohta ja sama paskan jauhanta on käynnissä. Väitän hänen jopa nauttivan tuosta omasta munattomasta toiminnastaan.

Kyseessä lienee joku häiriintynyt katkera yksilö joka on jäänyt masturboinnista kiinni äidilleen ja nyt joutuu pyytelemään jumalalta sitä anteeksi joka ilta seurakunnan edessä.

Pittsburgh, Savonarola, Hanna, Tähdenlento...taitavat olla kaikki yksi ja sama henkilö.

• Pittsburgh

Kirjoitit:

"Oletkos ikinä ajatellut minkätakia työpaikkoihin jossa vastuun kanto on suuri ei ole ikinä otettu uskovaisia????
      siis asiahan on silleen että ammateissa lääkärit,lentäjät,upseerit,mekaanikot,asentajat,ammattikuljettajat ovat useimmiten Ateisteja."

Enpä ole perehtynyt tuollaiseen väitteeseen, enkä ole aikaisemmin kuullutkaan.

Tiedän että uskovaisia lääkäreitä ainakin on. Joku lääkäri on sanonut niinkin että sellaisella lääkärillä jolla ei ole uskoa Korkeimman olemassaoloon ei pitäisi olla lääkärinä työskentelyn lupaa.

• ***.*.*.*.***

Aika hassu väite sillä lääketiede ei ole kenenkään uskovaisen kehittämä!

ja kuka tämä lääkäri joka on muka noin sanonut on nimeltään?????

• Kössönöm

"Joku lääkäri on sanonut niinkin että sellaisella lääkärillä jolla ei ole uskoa Korkeimman olemassaoloon ei pitäisi olla lääkärinä työskentelyn lupaa."

- Kuka lääkäri? Sano heti, että osaan välttää.

• Pittsburgh
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Aika hassu väite sillä lääketiede ei ole kenenkään uskovaisen kehittämä!

ja kuka tämä lääkäri joka on muka noin sanonut on nimeltään?????

"Kun tohtori Elmer Hess oli Amerikan Lääkäriseuran johtajana, julkaistiin hänen seuraava lausuntonsa: "Ihminen, jolla ei ole uskoa Korkeimman olemassaoloon, ei ole oikeutettu harjoittamaan lääkärin tointa.".
        Näin sanoi Pennsylvaniassa valtion Eerien kaupungissa toimiva urologi.

"Lääkäri, joka käy sisälle sairashuoneeseen, ei ole yksin. Hän voi auttaa sairasta vain aineellisella avulla. Hänen uskonsa Korkeimpaan Voimaan tekee lopun. Osoittakaa minulle lääkäri, joka kieltää Korkeimman olemassaolon, niin minä sanon, että hänellä ei ole oikeutta harjoittaa parantajan ammattia."

"Hess toi ilmi nämä tosiasiat valmistamassaan puheessa, jonka hän piti Eteläisen Lääkäriseuran neljännenkymmennenkahdeksannen vuosikokouksen avajaisissa. Eteläinen Lääkäriseura, jossa on 10000 jäsentä, on Amerikan toiseksi suurin lääkäriseura."

Minulla on tekstiä vielä lisää tuosta Lääkärin puheesta yhdessä kirjassa mutta en jaksa sitä nyt kirjoittaa.

• Kössönöm
        Pittsburgh kirjoitti:

"Kun tohtori Elmer Hess oli Amerikan Lääkäriseuran johtajana, julkaistiin hänen seuraava lausuntonsa: "Ihminen, jolla ei ole uskoa Korkeimman olemassaoloon, ei ole oikeutettu harjoittamaan lääkärin tointa.".

"Lääkäri, joka käy sisälle sairashuoneeseen, ei ole yksin. Hän voi auttaa sairasta vain aineellisella avulla. Hänen uskonsa Korkeimpaan Voimaan tekee lopun. Osoittakaa minulle lääkäri, joka kieltää Korkeimman olemassaolon, niin minä sanon, että hänellä ei ole oikeutta harjoittaa parantajan ammattia."

"Hess toi ilmi nämä tosiasiat valmistamassaan puheessa, jonka hän piti Eteläisen Lääkäriseuran neljännenkymmennenkahdeksannen vuosikokouksen avajaisissa. Eteläinen Lääkäriseura, jossa on 10000 jäsentä, on Amerikan toiseksi suurin lääkäriseura."

Minulla on tekstiä vielä lisää tuosta Lääkärin puheesta yhdessä kirjassa mutta en jaksa sitä nyt kirjoittaa.

Vai noin sanoi Hess. Oliko sukua sille natsille?

• beenthere
        Pittsburgh kirjoitti:

Toivottavasti en ikinä joudu tilanteeseen, että tällainen lääkäri sattuu kohdalle. Haluaisin mieluusti, että lääkäri olisi tilanteen herra, eikä joku mielikuvitusolento.

• e.k.v
        Pittsburgh kirjoitti:

Hessi on sanonut paljon muutakin kivaa; "If a man is good in his heart, then he is an ethical member of any group in society. If he is bad in his heart, he is an unethical member. To me, the ethics of medical practice is as simple as that."

Halusi näemmä laittaa lääkärin valatkin uusiksi jumalharhoissaan.

• nikke knatterton
        Pittsburgh kirjoitti:

ei tommosta lääkäriä ole olemassakaan( tarkistin). ja jos olis ollu niin jutut on kuin rauta-ajalta. ei muuta ku öitä ja rukoilkaa mun puolesta vaikka aamuun saakka pöljät.

• Mopopytty.
        nikke knatterton kirjoitti:

ei tommosta lääkäriä ole olemassakaan( tarkistin). ja jos olis ollu niin jutut on kuin rauta-ajalta. ei muuta ku öitä ja rukoilkaa mun puolesta vaikka aamuun saakka pöljät.

noin hullu lääkäri on ollut olemassa.

http://thinkexist.com/quotes/dr._elmer_hess/

http://www.google.fi/search?hl=fi&client=firefox-a&rls=com.ubuntu:fi-FI:unofficial&hs=qcS&q=dr. Elmer Hess&btnG=Hae&meta=

• ...otettu asiayhteydestä
        Pittsburgh kirjoitti:

Sama lääkäri Hess joka sanoi että: "Ihmisruumis on niin virheellisesti suunniteltu ettei yksikään ihminen olisi jättänyt sitä noin huonoon tilaan".
        Viitatessaan tarpeettomaan häntäluuhun, lisämunuaiseen, tarpeettomaan karvoitukseen, immuunijärjestelmän epävarmuuteen (voi hyökätä kehoa itseään vastaan) ja heikkoihin käsiin (mm. ihmisen kaatuessa)

• Kössönöm

mutta ei se noin ole. Ensinnäkään työpaikkahaastatteluissa ei kysytä ihmisen uskonnollisuutta ja toisekseen suuri osa duunareista on ateisteja.

Ei ammatinvalinta siihen vaikuta onko uskovainen tai ei.

• Pittsburgh

Olen aika usein törmännyt sellaiseen lukuun kuin 2,5 prosenttia kansasta kun on ollut kyse siitä mikä on ateistien prosentti-osuus väestöstä.

• ***.*.*.*.***
        Pittsburgh kirjoitti:

Olen aika usein törmännyt sellaiseen lukuun kuin 2,5 prosenttia kansasta kun on ollut kyse siitä mikä on ateistien prosentti-osuus väestöstä.

Mutta mikä on lähteesi tähän prosentti lukuun????

onko siinä oikein tehty tutkimusta vai onko se "mutu" fiilis ja keksitty juttu???

Suomessa on 5 302 375 kansalaista (tänään) josta Vuoden 2007 lopussa 81,8 prosenttia kansasta kuului evankelis-luterilaiseen kirkkoon, josta tapakristittyjä on 57%.

Joten mistä sinä vaahtoat???

• Kössönöm
        Pittsburgh kirjoitti:

No voisitko kertoa missä olet tuollaiseen lukemaan törmännyt.

Et kai vaan nyt tarkoita, että jos allahiin uskovia on jokunen miljoona enemmän, kuin krisseleitä, niin allah on olemassa?

• e.k.v

• ***.*.*.*.***
        e.k.v kirjoitti:

http://www.kotimaa.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=7803&Itemid=38

en kerinnyt etsiä lukuja mutta tulit pelastamaan tilanteen! :D

miksi kössöm noin yhtäkkiä rupesit epäilemään???

• Pittsburgh
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Mutta mikä on lähteesi tähän prosentti lukuun????

onko siinä oikein tehty tutkimusta vai onko se "mutu" fiilis ja keksitty juttu???

Suomessa on 5 302 375 kansalaista (tänään) josta Vuoden 2007 lopussa 81,8 prosenttia kansasta kuului evankelis-luterilaiseen kirkkoon, josta tapakristittyjä on 57%.

Joten mistä sinä vaahtoat???

Olen usein törmännyt tuohon 2,5 prosenttiin.

Kirjoitit:

"Vuoden 2007 lopussa 81,8 prosenttia kansasta kuului evankelis-luterilaiseen kirkkoon, josta tapakristittyjä on 57%."

Mistä sait tuon 57% ?
        Mielestäni prosenttiluku on yli 99 %

• Kössönöm
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

en kerinnyt etsiä lukuja mutta tulit pelastamaan tilanteen! :D

miksi kössöm noin yhtäkkiä rupesit epäilemään???

Kerro.

• ***.*.*.*.***
        Pittsburgh kirjoitti:

Kirjoitit:

"Vuoden 2007 lopussa 81,8 prosenttia kansasta kuului evankelis-luterilaiseen kirkkoon, josta tapakristittyjä on 57%."

Mistä sait tuon 57% ?

elät fantasioissasi!

• ***.*.*.*.***
        Kössönöm kirjoitti:

Kerro.

meni ehkä?

epäilitkö minua vai pittsburghia???

• e.k.v
        Pittsburgh kirjoitti:

Kirjoitit:

Mistä sait tuon 57% ?

Kuuluminen kirkkoonko mielestäsi tekee ihmisestä uskovaisen?

• Pittsburgh
        e.k.v kirjoitti:

Kuuluminen kirkkoonko mielestäsi tekee ihmisestä uskovaisen?

Luehan uudestaan kirjoitukseni! Tapakristityllä tarkoitan ihmistä joka ei ole kristitty laisinkaan.

• ***.*.*.*.***
        Pittsburgh kirjoitti:

Luehan uudestaan kirjoitukseni! Tapakristityllä tarkoitan ihmistä joka ei ole kristitty laisinkaan.

Kun Kristittyjä yhteensä!

• Pittsburgh
        ***.*.*.*.*** kirjoitti:

Kun Kristittyjä yhteensä!

Osuit naulan kantaan!

• ***.*.*.*.***-

Pittsburgh nykäsi hihastansa lääkärin joka on jenkeistä! ei siis mitään sivistynyttä Euroopan lääkäriä vaan jonkun USAN.fundamentalisti lääkärin!
      joten tämän illan topicci on lopuun keskusteltu ja pittsburgh hävisi!

hyvää yötä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe