Oikein hyvä ystävän päivää! Psalm.116:4-10.

Mohikaani_27

* "1. Minä rakastan Herraa, sillä hän kuulee minun ääneni ja rukoukseni;

2. sillä hän on kallistanut korvansa minun puoleeni, ja minä huudan häntä avuksi kaiken elinaikani.
3. Kuoleman paulat piirittivät minut, tuonelan ahdistukset kohtasivat minua; minä jouduin hätään ja murheeseen.
4. Mutta minä huusin avukseni Herran nimeä: "Oi Herra, pelasta minun sieluni!"
5. Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.
6. Herra varjelee yksinkertaiset; minä olin viheliäinen, mutta hän auttoi minua.
7. Palaja, sieluni, takaisin lepoosi, sillä Herra on tehnyt sinulle hyvin.
8. Sillä sinä olet pelastanut minun sieluni kuolemasta, minun silmäni kyynelistä, jalkani kompastumasta.
9. Minä saan vaeltaa Herran kasvojen edessä elävien maassa.
10. Minä uskon, sentähden minä puhun, minä, joka olin kovin vaivattu.>"

10

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1.Tim.2:5

* "1. Minä rakastan Herraa, sillä hän kuulee minun ääneni ja rukoukseni;

2. sillä hän on kallistanut korvansa minun puoleeni, ja minä huudan häntä avuksi kaiken elinaikani.
      3. Kuoleman paulat piirittivät minut, tuonelan ahdistukset kohtasivat minua; minä jouduin hätään ja murheeseen.
      4. Mutta minä huusin avukseni Herran nimeä: "Oi Herra, pelasta minun sieluni!"
      5. Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.
      6. Herra varjelee yksinkertaiset; minä olin viheliäinen, mutta hän auttoi minua.
      7. Palaja, sieluni, takaisin lepoosi, sillä Herra on tehnyt sinulle hyvin.
      8. Sillä sinä olet pelastanut minun sieluni kuolemasta, minun silmäni kyynelistä, jalkani kompastumasta.
      9. Minä saan vaeltaa Herran kasvojen edessä elävien maassa.
      10. Minä uskon, sentähden minä puhun, minä, joka olin kovin vaivattu.>"

*JEESUS HUUSI AVUKSEEN HERRAN NIMEÄ!
      *HERRA JUMALA KUULI JEESUKSEN HUUDON JA RUKOUKSEN!
      *HERRA JUMALA HERÄTTI JEESUKSEN KUOLLEISTA!
      *APOSTOLIT USKOIVAT HERRAN JUMALAN HERÄTTÄNEEN JEESUKSEN KUOLLEISTA!

2.Korinttolaiskirje:
      4:13 Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: "Minä uskon, sentähden minä puhun", niin mekin uskomme, ja sentähden me myös puhumme,

2.Korinttolaiskirje:
      4:13 Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: "Minä uskon, sentähden minä puhun", niin mekin uskomme, ja sentähden me myös puhumme,
      4:14 tietäen, että hän, joka herätti Herran Jeesuksen, on herättävä meidätkin Jeesuksen kanssa ja asettava esiin yhdessä teidän kanssanne.
      4:15 Sillä kaikki tapahtuu teidän tähtenne, että aina enenevä armo yhä useampien kautta saisi aikaan yhä runsaampaa kiitosta Jumalan kunniaksi.

2.Korinttolaiskirje:
      4:6 Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
      4:7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.
      4:8 Me olemme kaikin tavoin ahdingossa, mutta emme umpikujassa, neuvottomat, mutta emme toivottomat,
      4:9 vainotut, mutta emme hyljätyt, maahan kukistetut, mutta emme tuhotut.
      4:10 Me kuljemme, aina kantaen Jeesuksen kuolemaa ruumiissamme, että Jeesuksen elämäkin tulisi meidän ruumiissamme näkyviin.
      4:11 Sillä me, jotka elämme, olemme alati annetut kuolemaan Jeesuksen tähden, että Jeesuksen elämäkin tulisi kuolevaisessa lihassamme näkyviin.
      4:12 Niinpä siis kuolema tekee työtään meissä, mutta elämä teissä.
      4:14 tietäen, että hän, joka herätti Herran Jeesuksen, on herättävä meidätkin Jeesuksen kanssa ja asettava esiin yhdessä teidän kanssanne.
      4:15 Sillä kaikki tapahtuu teidän tähtenne, että aina enenevä armo yhä useampien kautta saisi aikaan yhä runsaampaa kiitosta Jumalan kunniaksi.
      4:16 Sentähden me emme lannistu; vaan vaikka ulkonainen ihmisemme menehtyykin, niin sisällinen kuitenkin päivä päivältä uudistuu.

HÄN, JOKA HERÄTTI
        HERRAN JEESUKSEN,
        ON HERÄTTÄVÄ MEIDÄTKIN
        JEESUKSEN KANSSA
        JA
        ASETTAVA ESIIN
        YHDESSÄ
        TEIDÄN KANSSANNE.

2.Korinttolaiskirje:

2.Korinttolaiskirje:

1.Tim.2:5 kirjoitti:

HÄN, JOKA HERÄTTI
        HERRAN JEESUKSEN,
        ON HERÄTTÄVÄ MEIDÄTKIN
        JEESUKSEN KANSSA
        JA
        ASETTAVA ESIIN
        YHDESSÄ
        TEIDÄN KANSSANNE.

2.Korinttolaiskirje:

2.Korinttolaiskirje:

2.Korinttolaiskirje:

Apostolien teot:
        26:23 että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."

Roomalaiskirje:
        8:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.

Roomalaiskirje:
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

1.Korinttolaiskirje:
        15:20 Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.

1.Korinttolaiskirje:
        15:23 mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan;

Kolossalaiskirje:
        1:15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.

Kolossalaiskirje:
        1:18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.

Ilmestyskirja:
        1:5 ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

Ilmestyskirja:
        14:4 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,

Markuksen evankeliumi:
        14:36 ja sanoi: "Abba, Isä, kaikki on mahdollista sinulle; ota pois minulta tämä malja. Mutta ei, mitä minä tahdon, vaan mitä sinä!"

Roomalaiskirje:
        8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"

Galatalaiskirje:
        4:6 Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"

Roomalaiskirje:
        8:23 eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.

AABRAHAMIN, JEESUKSEN JA MEIDÄN JUMALAMME,
        EI VOI KUOLOON NUKKUA,
        IHMISTEN LAILLA,
        SILLÄ
        JUMALA ON JUMALA,
        EIKÄ IHMINEN!

1.Korinttolaiskirje:
        15:22 Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,

1.Korinttolaiskirje:
        15:45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.

1.Tim.2:5 kirjoitti:

2.Korinttolaiskirje:

Apostolien teot:
        26:23 että nimittäin Kristuksen piti kärsimän ja kuolleitten ylösnousemuksen esikoisena julistaman valkeutta sekä tälle kansalle että pakanoille."

Roomalaiskirje:

Roomalaiskirje:
        8:29 Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;

1.Korinttolaiskirje:
        15:20 Mutta nytpä Kristus on noussut kuolleista, esikoisena kuoloon nukkuneista.

1.Korinttolaiskirje:
        15:23 mutta jokainen vuorollaan: esikoisena Kristus, sitten Kristuksen omat hänen tulemuksessaan;

Kolossalaiskirje:
        1:15 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.

Kolossalaiskirje:
        1:18 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.

Ilmestyskirja:
        1:5 ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

Ilmestyskirja:
        14:4 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,

Markuksen evankeliumi:
        14:36 ja sanoi: "Abba, Isä, kaikki on mahdollista sinulle; ota pois minulta tämä malja. Mutta ei, mitä minä tahdon, vaan mitä sinä!"

Roomalaiskirje:
        8:15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"

Galatalaiskirje:
        4:6 Ja koska te olette lapsia, on Jumala lähettänyt meidän sydämeemme Poikansa Hengen, joka huutaa: "Abba! Isä!"

Roomalaiskirje:

AABRAHAMIN, JEESUKSEN JA MEIDÄN JUMALAMME,
        EI VOI KUOLOON NUKKUA,
        IHMISTEN LAILLA,
        SILLÄ
        JUMALA ON JUMALA,
        EIKÄ IHMINEN!

1.Korinttolaiskirje:
        15:22 Sillä niinkuin kaikki kuolevat Aadamissa, niin myös kaikki tehdään eläviksi Kristuksessa,

1.Korinttolaiskirje:
        15:45 Niin on myös kirjoitettu: "Ensimmäisestä ihmisestä, Aadamista, tuli elävä sielu"; viimeisestä Aadamista tuli eläväksitekevä henki.

1.Korinttolaiskirje:
        15:24 sitten tulee loppu, kun hän antaa valtakunnan Jumalan ja Isän haltuun, kukistettuaan kaiken hallituksen ja kaiken vallan ja voiman.
        15:25 Sillä hänen pitää hallitseman "siihen asti, kunnes hän on pannut kaikki viholliset jalkojensa alle."
        15:26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
        15:27 Sillä: "kaikki hän on alistanut hänen jalkojensa alle." Mutta kun hän sanoo: "kaikki on alistettu", niin ei tietenkään ole alistettu se, joka on alistanut kaiken hänen allensa.
        15:28 Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa.

1.Korinttolaiskirje:
        15:57 Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta!
        15:58 Sentähden, rakkaat veljeni, olkaa lujat, järkähtämättömät, aina innokkaat Herran työssä, tietäen, että teidän vaivannäkönne ei ole turha Herrassa.

• paivää kaikille!

2. Kor. 10:7
      "Nähkää, mitä silmäin edessä on. Jos joku on mielessään varma siitä, että hän on Kristuksen oma, ajatelkoon hän edelleen mielessään, että samoin kuin hän on Kristuksen, samoin olemme mekin."

• Eroe

Jumalan siunausta sinulle Mohikaani!

• sivusta seurannut

myöskin sinulle Mohikaani, ja Jumalan runsasta siunausta sinulle!

• todé

---

• Ystävänpäivää veljille ja siskoille...myös niille jotka eivät ole (vielä)siskoja ja veljiä...

• putinki-ukko

ystävänpäivää Sinulle Mohikaani ja kaikille muillekkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      85
      3557
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      80
      3236
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3062
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2720
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2222
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      65
      1802
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1761
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1735
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1658
    Aihe