Ode Soininvaaran loistava, pitkä haastattelu uudesta Voima-lehdestä. Aiheena surkuhupaisa Sata-komitea.
O tylyttää artikkelissa kypäräpappipuoluetta oikein olan takaa!
Lainaus: "Kannattaa muistaa, että kokoomus ei ole mikään puolue vaan vaaliorganisaatio. Kokoomukselta puuttuu ajatus ja näkemys yksinkertaisesti siksi, että jos joku kokoomushenkinen ihminen on riittävän fiksu, niin totta kai hän siirtyy elinkeinoelämän palvelukseen. Kokoomukselta puuttuvat näkemykselliset poliitikot ja siksi on aivan liiallista laittaa kovin rationaalisia argumentteja tai teorioita heidän nimiinsä."
Loistavaa!
http://www.voima.fi/content/view/full/2912?PHPSESSID=a39719a4310e190e56c081847af0cc97
Lukeekapa yhden maamme
4
139
Vastaukset
- A1A
Kukapa nyt Soininvaaraa uskoisi, niin paljon muni kun oli politiikassa mukana, jokuspuolueen edustaja.
- Näin on nähtävä
Odesta ei tullut kansliapäälliköä, eikä pääjohtajaa Stakesiin..Kokoomus ei tee viherpiperryksestä itseisarvoa, vaan on järkivihreä puolue:
Jyrki Katainen kuvaa osuvasti arvopolitiikkaa blogissaan:
"Minulle, sekä johtamalleni Kokoomukselle, politiikka on arvolähtöistä toimintaa. Arvojen pohjalta rakennetaan yhteiskuntaa, joka ottaa jokaisen ihmisen huomioon.
Monille muille puolueille sekä politiikassa toimiville ihmisille politiikka taas näyttäytyy taisteluna eri ihmisryhmien eduista. Ollaan suppeasti ajateltuna työväenluokan, maaseudun asukkaiden tai vaikkapa kielivähemmistön puolesta muita vastaan. Minä en usko tällaisen politiikan tekemiseen.
Arvolähtöisen politiikan puolustajana minulle tärkeintä ovat niistä johdetut tavoitteet. Vierastan niitä politiikan toimijoita tai poliittisia puolueita, joille välineistä tavoitteiden toteuttamiseksi on tullut itseisarvoja. Mielestäni palvelun tuottajan palkanmaksaja ei saa olla hyvää hoitoa tärkeämpää. Myös vaikkapa ydinvoiman ehdoton vastustaminen on järjetöntä, jos se huolellisen harkinnan jälkeen on ympäristön ja ihmisten kannalta paras ratkaisu.
Minun politiikkaani määrittävät arvot ovat: vapaus, mahdollisuuksien tasa-arvo, sivistys, kannustavuus, suvaitsevaisuus ja välittäminen"- eikös vain?
Tämä Kataisen lausunto siitä, että otetaan jokainen ihminen huomioon ei pidä paikaansa, koska Suomessa köyhät on unohdettu tällä kokoomuksen hallituspolitiikalla kokonaan. Katainen siis valehtelee ja eihän se ole ensimmäinen kerta. Kataisen ja kokoomuksen arvopohjalla on rakennettu sellaista Suomea, jossa rikkaille on annettu ja köyhille jaettu vain murusia ja niitäkin vain rikkaiden lautaselta. TÄMÄ ON TOTUUS TÄSTÄ KOKOOMUKSEN POLITIIKASTA!
- jyrhinki
Heh joo, esimerkiksi peruspäivärahalla elävä otetaan huomioon siten, että annetaan etuuden reaaliarvon laskea, kas se kun kannustaa työllistymään. Katainenhan on kuin pahinkin sosiaalitantta, tietää ulkoapäin, mikä itsekullekin on parasta. Rikkaita kannustettakoon antamalla enemmän rahaa ja köyhiä viemällä loputkin.
Vielä kun kuulisi, miten Kokoomus tuota mahdollisuuksien tasa-arvoa aikoo edistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760