Hauskaa ystävänpäivää vaalea kaunotar joka istuit syliin .Ei ole kuulunut mitään.Susta kaikki muistuttaa,en öisin unta saa veit puoli maailmaa.Vielkö nähdään?
Baltic Princess 22.01.09 Starlight palace
13
506
Vastaukset
- Blondhair
Hei vaan Jaska. Kyllähän minä sinut muistan. Oli mukavaa... musa oli kivaa ja muutenkin...
- mies mustissa
Muistatko mistä juteltiin? Oliko nimes Riitta? Vietiin kavereitas hyttiin kun he väsyivät.Vieläkö nähdään? Olet tosi komee.
- Blondhair
mies mustissa kirjoitti:
Muistatko mistä juteltiin? Oliko nimes Riitta? Vietiin kavereitas hyttiin kun he väsyivät.Vieläkö nähdään? Olet tosi komee.
Ja sinä olet Jaska? Vai? Muistanko väärin? Aika meni niin vauhdilla...
- Mies mustissa
Blondhair kirjoitti:
Ja sinä olet Jaska? Vai? Muistanko väärin? Aika meni niin vauhdilla...
Mun nimi on paul.Mikä sun nimi on ? Voidaanko tekstailla? Missäpäin asut?Missä mennään?
- Blondhair
Mies mustissa kirjoitti:
Mun nimi on paul.Mikä sun nimi on ? Voidaanko tekstailla? Missäpäin asut?Missä mennään?
Hei Paul,
Mies oli Jaska nimeltään, jonka syliin istuin. Me siis emme ole tavanneet Balticissa... :) - mies mustissa
Blondhair kirjoitti:
Hei Paul,
Mies oli Jaska nimeltään, jonka syliin istuin. Me siis emme ole tavanneet Balticissa... :)Oliko ainoastaan nimi väärä,vai menikö pupu pöksyyn.Nyt et tiedä mitä menetit/menetin.Eihän nimi miestä pahenna, eikä paranna.Ois ollu kiva jatkaa.Parempaa loppu elämää.T.Paul
- Blondhair
mies mustissa kirjoitti:
Oliko ainoastaan nimi väärä,vai menikö pupu pöksyyn.Nyt et tiedä mitä menetit/menetin.Eihän nimi miestä pahenna, eikä paranna.Ois ollu kiva jatkaa.Parempaa loppu elämää.T.Paul
Ei mennyt puput pöksyyn, mutta me emme ole tavanneet. Ethän sinäkään tiedä nyt kelle kirjoittelet... En minä ole se kaunis nainen, jota ikävöit, valitettavasti. :)
- mies mustissa
Blondhair kirjoitti:
Ei mennyt puput pöksyyn, mutta me emme ole tavanneet. Ethän sinäkään tiedä nyt kelle kirjoittelet... En minä ole se kaunis nainen, jota ikävöit, valitettavasti. :)
Kiva on sun kanssa kirjotella, vaikka ei tunneta.Näinhän sitä tutustuu uusiin ihmisiin,ja hyvin tuntuu tuo sana olevan hallussa sulla.Vahinko et se et sit ollu sinä.On se vaikeeta löytää tämänkään kokosesta maasta just sitä ,jota sattuu ..etsimään,vaan aina ei saa mitä tilaa,voi saada vielä parempaa.Näkemisiin
- Blondhair
mies mustissa kirjoitti:
Kiva on sun kanssa kirjotella, vaikka ei tunneta.Näinhän sitä tutustuu uusiin ihmisiin,ja hyvin tuntuu tuo sana olevan hallussa sulla.Vahinko et se et sit ollu sinä.On se vaikeeta löytää tämänkään kokosesta maasta just sitä ,jota sattuu ..etsimään,vaan aina ei saa mitä tilaa,voi saada vielä parempaa.Näkemisiin
Sinulla on hyvä asenne. Aina on toivoa, ja vieläpä paremmasta! Mutta uskotko ettei ole karvoihin katsomista..Ja... moni kakku päältä kaunis.. ;) Iloista viikonloppua!
- mies mustissa
Blondhair kirjoitti:
Sinulla on hyvä asenne. Aina on toivoa, ja vieläpä paremmasta! Mutta uskotko ettei ole karvoihin katsomista..Ja... moni kakku päältä kaunis.. ;) Iloista viikonloppua!
Hauskaa että oot tuota mieltä.Ilma on jo keväinen kyllä se varmaan tästä helpottaa.Olis hauska kirjotella vaikkei tunnetakaan.Näkemisiin ja kuulemisiin.Tukka takana elämä edessä vai miten se oli.Saako kysyä ,mistä päin maailmaa olet? Hyvää viikon alkuva.
- Blondhair
mies mustissa kirjoitti:
Hauskaa että oot tuota mieltä.Ilma on jo keväinen kyllä se varmaan tästä helpottaa.Olis hauska kirjotella vaikkei tunnetakaan.Näkemisiin ja kuulemisiin.Tukka takana elämä edessä vai miten se oli.Saako kysyä ,mistä päin maailmaa olet? Hyvää viikon alkuva.
Tarkoitat varmaan omaa tummaa tukkaasi.Täältä 03 alueelta.Hyvää työviikkoa sinulle.
- Mies mustissa
Blondhair kirjoitti:
Tarkoitat varmaan omaa tummaa tukkaasi.Täältä 03 alueelta.Hyvää työviikkoa sinulle.
Mistä tiedät tukkan värin?Onko se telepatiaa.Mitähän tästä vielä seuraa?Oletko valmis ottamaan selvää?Tunne on kuin joskus nuorena .Luulin etten enää tunne tällaista.T.your paul
- Mies mustissa
Moi,Jos et mua tahdokaan,silti jään sua kaipaamaan.Ehkä leikit vain sä tunteillain....Ois ollu mukava jatkaa... Kohtalo oli määränny että tavattiin...Ei tää voi olla näin vaikeaa..Kirjoita niin katotaan,musta tuntuu,että on tavattu...sillo siellä balticilla sano että en oo väärässä.T.Paul ...p.s.kauniita unia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672