Rock-yhtye sakkoihin "uskonrauhan häirinnästä"
4.9 Keskiviikon Iltalehdessä oli juttu jossa kerrottiin, että Pietarsaarelaista rockbändiä epäillään uskonrauhan rikkomisesta. Rockbändi oli keikkansa aikana rusikoinut lavalla olleen 2,5 metriä korkean ristin hajalle. Yleisön joukossa olijoista joku loukkaantui ja teki asiasta rikosilmoituksen
Tietääkö kukaan mistä ko tapauksesta löytyisi lisää infoa?
Löytyykö tietoa tästä tapauksesta
4
1214
Vastaukset
Laitoin googleen hakusanaksi 'pietarsaarelainen risti bändi' ja heti ekasta linkistä löytyi, että yhtyeen nimi oli Demolizers. Taitanee olla aika pieni bändi, kun ei löydy minkäänlaisia kotisivuja edes googlettamalla. Mutta epäilen että ihan perus rock-musiikkia olis, eiköhä se perus blackis kamaa oo.
Ja eihä mitkää ristin rikkomiset mitää harvinaista touhua oo. No okei, tos oli ehkä vaan se, et joku sattu loukkaantumaan siinä samalla. Mutta aika perus koreografiaahan tommoset on black metal bändien keikoilla. Gorgoroth-yhtyeen keikoilla roikkuu aina pari tyyppiä alastomana ristillä. Ja Raamatun repiminen on kans aika vanha kikka.
Mutta olenpa itse ollut keikalla, missä tällainen valkoisiin maskeihin ja mustiin nahkoihin pukeutunut black metal bändi repi lavalla jonkun LaVeyn mustan raamatun ja pisti miekalla säpäleiksi puisen pentagrammin jonka keskellä oli joku vuohen pääkallo. Ja sen jälkeen valeli ittensä vielä Jeesuksen verellä kultasesta maljasta (ei siis mitenkään pilkaten). Se oli siis kristillinen bändi se, ja hienot saarnatkin pitivät. Moni ehkä ei heitä kristityiksi laskisi, koska näyttävät miltä näyttävät ja käyttäytyvät miten käyttäytyvät, mutta silti tunnustavat samaa uskoa kuin kuka tahansa muukin ja lukevat samaa Raamattua.
Frost Like Ashes oli tuo bändi siis. Mutta on noikin vanhoja kikkoja kristillisten bändienkin piireissä. Antestor varmaan kuuluisimpana.- minä vuonna
minä vuonna tapahtui?
paljonko sakkoja? minä vuonna kirjoitti:
minä vuonna tapahtui?
paljonko sakkoja?Heh, katoppas. En kattonut päivämäärää ees, luulin et tää oli joku uus juttu. Mistäköhän tän viestin aloittaja keksi näinkin vanhan jutun ettiä? :)
Nojaa... Tiie tuota. Mutta siis tämän verran tuosta tapahtumasta löytyy netistä:
http://launch.groups.yahoo.com/group/Rakarodeo/message/13265
"Oikeus voi tuomita teosta sakkoa tai
vankeutta enintään kuusi kuukautta."
Tuo viesti on tuonne jätetty vuonna 2002 ainakin.
Mutta eiköhän tää oo aika turha jotain jonkun autotallibändin 7 vuotta vanhoja kännipiloja lähtee purkamaan.- mielestäni
zille kirjoitti:
Heh, katoppas. En kattonut päivämäärää ees, luulin et tää oli joku uus juttu. Mistäköhän tän viestin aloittaja keksi näinkin vanhan jutun ettiä? :)
Nojaa... Tiie tuota. Mutta siis tämän verran tuosta tapahtumasta löytyy netistä:
http://launch.groups.yahoo.com/group/Rakarodeo/message/13265
"Oikeus voi tuomita teosta sakkoa tai
vankeutta enintään kuusi kuukautta."
Tuo viesti on tuonne jätetty vuonna 2002 ainakin.
Mutta eiköhän tää oo aika turha jotain jonkun autotallibändin 7 vuotta vanhoja kännipiloja lähtee purkamaan.ajankohtainen asia sillä sama laki on yhä voimassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399