Aurinkoista ystävänpäivää teille!:)

persona-non-grata

Ja pitäkää huolta toisistanne!

10

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

      että missäpäin nyt aurinko paistelee? Täällä on anakin niin pilvisen harmaata että.

      • persona-non-grata

        kantilta. Aurinko paistaa aina, toisinaan vain pilvet ovat edessä:).


      • sivusta seurannut
        persona-non-grata kirjoitti:

        kantilta. Aurinko paistaa aina, toisinaan vain pilvet ovat edessä:).

        täytykö taas viisastella mulle? Taas synkensit mun päivän entisestään!


      • persona-non-grata
        sivusta seurannut kirjoitti:

        täytykö taas viisastella mulle? Taas synkensit mun päivän entisestään!

        pahasta olostaan. Sitä ei voi siirtää muiden kannettavaksi. Sorry:)!


    • Harry Goy Boy

      huolta?

      Ystävät huoltoon!!!!!!!!!!!!!
      Ystävät vaihtoon?

    • kaikille tilaa riittää ja kaikille paikkoja on Jumalan perheessä. Siunattua ystävänpäivää kaikille palstalaisille :D

      • persona-non-grata

        laulussa käytetään juuri noita sanoja: " ... kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on"? Miten muistan rippikoulussa aikoinaan laulaneeni sitä ... laulun nimeä en vain saa mitenkään päähäni.


      • persona-non-grata kirjoitti:

        laulussa käytetään juuri noita sanoja: " ... kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on"? Miten muistan rippikoulussa aikoinaan laulaneeni sitä ... laulun nimeä en vain saa mitenkään päähäni.

        ei pelkää lintunen,
        Jumalan kämmenellä
        ei pelkää ihminen.
        Kaikille tilaa riittää,
        kaikille paikkoja on.
        Jumalan kämmenellä
        ei kukaan ole turvaton.

        Jumala meitä kutsuu
        nyt suojaan turvaisaan.
        Jumala meitä kutsuu
        ja kantaa voimallaan.
        Milloinkaan ei hän hylkää,
        lastensa kanssa hän on.
        Jumalan kämmenellä
        ei kukaan ole turvaton.

        -Pirkko Halonen 1968-
        Virsi 499


      • persona-non-grata
        purje kirjoitti:

        ei pelkää lintunen,
        Jumalan kämmenellä
        ei pelkää ihminen.
        Kaikille tilaa riittää,
        kaikille paikkoja on.
        Jumalan kämmenellä
        ei kukaan ole turvaton.

        Jumala meitä kutsuu
        nyt suojaan turvaisaan.
        Jumala meitä kutsuu
        ja kantaa voimallaan.
        Milloinkaan ei hän hylkää,
        lastensa kanssa hän on.
        Jumalan kämmenellä
        ei kukaan ole turvaton.

        -Pirkko Halonen 1968-
        Virsi 499

        Kaunis laulu.


      • persona-non-grata kirjoitti:

        Kaunis laulu.

        Suojelusenkeli

        Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
        Hänt' ihana enkeli kotihin vie.
        Niin pitkä on matka, ei kotia näy,
        vaan ihana enkeli vierellä käy.

        On pimeä korpi ja kivinen tie.
        Ja usein se käytävä liukaskin lie.
        Oi pianhan lapsonen langeta vois,
        jos käsi ei enkelin kädessä ois.

        Ja syntikin mustia verkkoja vaan
        on laajalle laskenut korpehen maan.
        Niin pianhan niihinkin tarttua vois,
        jos käsi ei enkelin kädessä ois.

        Maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
        Hänt' ihana enkeli kotihin vie.
        Oi, laps'ethän milloinkaan ottaakkaan vois,
        sun kättäsi enkelin kädestä pois.

        H.C. Menchen(v.1809)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe