Ja pitäkää huolta toisistanne!
Aurinkoista ystävänpäivää teille!:)
10
409
Vastaukset
- sivusta seurannut
että missäpäin nyt aurinko paistelee? Täällä on anakin niin pilvisen harmaata että.
- persona-non-grata
kantilta. Aurinko paistaa aina, toisinaan vain pilvet ovat edessä:).
- sivusta seurannut
persona-non-grata kirjoitti:
kantilta. Aurinko paistaa aina, toisinaan vain pilvet ovat edessä:).
täytykö taas viisastella mulle? Taas synkensit mun päivän entisestään!
- persona-non-grata
sivusta seurannut kirjoitti:
täytykö taas viisastella mulle? Taas synkensit mun päivän entisestään!
pahasta olostaan. Sitä ei voi siirtää muiden kannettavaksi. Sorry:)!
- Harry Goy Boy
huolta?
Ystävät huoltoon!!!!!!!!!!!!!
Ystävät vaihtoon? kaikille tilaa riittää ja kaikille paikkoja on Jumalan perheessä. Siunattua ystävänpäivää kaikille palstalaisille :D
- persona-non-grata
laulussa käytetään juuri noita sanoja: " ... kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on"? Miten muistan rippikoulussa aikoinaan laulaneeni sitä ... laulun nimeä en vain saa mitenkään päähäni.
persona-non-grata kirjoitti:
laulussa käytetään juuri noita sanoja: " ... kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on"? Miten muistan rippikoulussa aikoinaan laulaneeni sitä ... laulun nimeä en vain saa mitenkään päähäni.
ei pelkää lintunen,
Jumalan kämmenellä
ei pelkää ihminen.
Kaikille tilaa riittää,
kaikille paikkoja on.
Jumalan kämmenellä
ei kukaan ole turvaton.
Jumala meitä kutsuu
nyt suojaan turvaisaan.
Jumala meitä kutsuu
ja kantaa voimallaan.
Milloinkaan ei hän hylkää,
lastensa kanssa hän on.
Jumalan kämmenellä
ei kukaan ole turvaton.
-Pirkko Halonen 1968-
Virsi 499- persona-non-grata
purje kirjoitti:
ei pelkää lintunen,
Jumalan kämmenellä
ei pelkää ihminen.
Kaikille tilaa riittää,
kaikille paikkoja on.
Jumalan kämmenellä
ei kukaan ole turvaton.
Jumala meitä kutsuu
nyt suojaan turvaisaan.
Jumala meitä kutsuu
ja kantaa voimallaan.
Milloinkaan ei hän hylkää,
lastensa kanssa hän on.
Jumalan kämmenellä
ei kukaan ole turvaton.
-Pirkko Halonen 1968-
Virsi 499Kaunis laulu.
persona-non-grata kirjoitti:
Kaunis laulu.
Suojelusenkeli
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie
Hänt' ihana enkeli kotihin vie.
Niin pitkä on matka, ei kotia näy,
vaan ihana enkeli vierellä käy.
On pimeä korpi ja kivinen tie.
Ja usein se käytävä liukaskin lie.
Oi pianhan lapsonen langeta vois,
jos käsi ei enkelin kädessä ois.
Ja syntikin mustia verkkoja vaan
on laajalle laskenut korpehen maan.
Niin pianhan niihinkin tarttua vois,
jos käsi ei enkelin kädessä ois.
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie.
Hänt' ihana enkeli kotihin vie.
Oi, laps'ethän milloinkaan ottaakkaan vois,
sun kättäsi enkelin kädestä pois.
H.C. Menchen(v.1809)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427