Pystyisittekö mehutestiin ?
2
221
Vastaukset
- ertert
Jos tavoitteena on saada mahdollisimman paljon rahaa, valitsisin B:n. Tosin tuollainen raha on niin pieni, että en tiedä viitsisinkö vaivautua.
Molekyylit ovat molekyylejä. On aivan sama, missä ne ovat aikaisemmin olleet. Niissä ei kulje mitään haamuja mukana. - H3mmo
Sanoit, että purkissa B on myös hiilidioksidia. Tarkoittaako tämä sitä, että kyseessä on limu, eli juoma on kylläinen hiilihaposta, vai onko molemmissa sama määrä hiilidioksidia? Jos näin on, niin saattaisin maistaa mieluummin purkista B, jos vaikka tulisi joku uusi makuelämys.
Se missä molekyylit ovat aikaisemmin käyneet ei kiinnosta minua pätkääkään, koska jos se kiinnostaisi, niin minun pitäisi varmaan lopettaa aineen vaihto ympäristön kanssa. Tietenkin nyt nimenomaan oletetaan, että veden ja hiilidioksidin mukana ei ole siirtynyt mehuun mitään skeidaa, eli muita molekyylejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673