Muistaako kukaan kun tuli aikoinaan tv sarja Tarkkis? Mitähän mahtaa nykyään näyttelijöille kuulua ja muutakin tietoa jos on?
Tarkkis
4
972
Vastaukset
- tiiä!
mä hyvin Tarkkiksen muistan mutta muuta en
- dunc
Tarkkis: nuorten ohjelmasarja vuosilta 1986-1987
Ohjaus Pekka Lepikkö. Yleisradio 1990.
Peruskoulun ala-asteen tarkkailuluokan elämää.
- 8 x 21 min. - näytelty - väri
Ainakin löytyy Oulun kaupungin/maakuntakirjastosta moinen setti, käy kyselee oman paikkakunnan kirjastoista jos kiinnostaa. - Usagi Yojimbo
Sitä tuli silloin katsottua... nyt en muista kuin kohtauksen jossa luokan kovis löi kaveriaan ohi ja osui kaapinoveen...
Eikö siitä tullut jatkosarja Kaattis? Siinä pojat etsivät osia moottoripyörään tai jotain- Anonyymi
Etäinen sukulaisuus näillä sarjoilla on mielestäni kokoillan elokuvaan "Täältä tullaan elämä". Molemmissa maalataan kuvaa ns. Normaalien koululuokkien ja tarkkiksen väen vastakkainasettelusta. Ns. Tavallisten luokkien opettajien ja reksin ennakkoluuloja tarkkiksen väkeä kohtaan alleviivataan. Elokuvassa "Täältä tullaan elämä" tarkkiksen opettaja "Pappa" puolusteli kyllä paljon aggressiivisemmin erityisiä nuoriaan verrattuna Tarkkiksen "Reettaan" joka siis oli "ope". Elokuvan "Täältä tullaan elämä" loppuratkaisun surullisuutta ei toki kopioitu. Luokkakuvaus meni läskiksi molemmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663