Olisi kannattanut palkkasaatavat maksaa. Olisi tullut halvemmaksi.
Sokalle
12
933
Vastaukset
- Karvat pystyssä....
Tuliko selväksi?
- karvatuppi...
Ei todellakaan tullut.
- kuumakalle...
karvatuppi... kirjoitti:
Ei todellakaan tullut.
Mitään tuollaista ei ole!
- Kylmähiki
kuumakalle... kirjoitti:
Oletko niin narsisti tai jotain ettet tajua? Kuten sanottua... ...halvemmaksi olisi tullut.
Mullehetikaikkinytmuillaeiolemitäänväliä - Pitäisi painaa?
kuumakalle... kirjoitti:
Jos työnantaja kusettaa?
- kuumakalle... Niin olet.
kuumakalle... kirjoitti:
Ajattelin tätä asiaa kun menin kelkalla saareen korjaamaan savusaunaa. Kerroin muille työntekijöille koko tarinan. Heidän mielestään toimin aivan oikein. Mikä on sinun mielipide? Tiedätkö itse taustoja?
- tällä erää
Kauppinen...
- Lisäksi
Taipumuksena ko. henkilöllä varastaa aina kun mahdollista. Vitun pihi.
- Soitti
Lisäksi kirjoitti:
Taipumuksena ko. henkilöllä varastaa aina kun mahdollista. Vitun pihi.
Miksi pitää varastaa jotain mitä ei itse tarvitse? Noinko kysyi?
- Arvoton?..
Tunnen hänelle työskennelleitä ihmisiä, joita hän kohteli todella huonosti. Hän ei ole reilu muita kohtaan. Sanoisin, että hän on hyväksikäyttäjä.
http://yle.fi/alueet/etela-savo/2010/04/armolle_on_tilaa_tyoelamassa_1577152.html- Valkea Opel
Ei ole rästissä olevat palkat tulleet vieläkään tilille. Kilvetön auto on ilmestynyt pihaan. Eikö ole rahaa maksaa siitä veroja jotta saisi kilvet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632