Sunhan piti olla ihastunut minuun, ja minun vain paistatella sun ihastuksenasi.
Mut meninkin ihastumaan sinuun ja idioottina paljastin sen sulle.
Rehellisyys ei kannata.
Peliä on pelattava...
...pelisäännöin...
Nautin joka hetkestä,
ja nyt niiden muistelemisesta
Anteeksi,
8
2418
Vastaukset
- Anteeksi
Ei sun tarvitse pyytää anteeksi, että ihastuit.
Mä kestän sen kyllä, olen oikeastaan sitä odottanutkin.
Ja idiootti ei ole sellainen joka tunteistaan kertoo vaan hän joka toista kiusaa ja piinaa, mi Amor!
Ja paistatella voit edelleen ihastusta riittää, takuulla.
Mutta ehkä tästä voi joskus kasvaa jotain oikeaa?- ihastunut
Taidan jäädä sitten paisteeseen...
Ja odottamaan, että aika tulee oikeaksi sille, että tämä kasvaa oikeaksi...
molemmille. - Anteeksi
ihastunut kirjoitti:
Taidan jäädä sitten paisteeseen...
Ja odottamaan, että aika tulee oikeaksi sille, että tämä kasvaa oikeaksi...
molemmille.Jää sinä paisteeseen, olet sen ansainnut, todella.
Aikaa tämän tunteen kasvaminen ja syveneminen varmasti vaatii, mutta onhan meitä kaksi odottamassa, sitä hetkeä, oikeaa.
Muista vaan aina, olen valmis kun sinä olet.
Hyvää kannatta aina odottaa, pitempäänkin... - ihastunut
Anteeksi kirjoitti:
Jää sinä paisteeseen, olet sen ansainnut, todella.
Aikaa tämän tunteen kasvaminen ja syveneminen varmasti vaatii, mutta onhan meitä kaksi odottamassa, sitä hetkeä, oikeaa.
Muista vaan aina, olen valmis kun sinä olet.
Hyvää kannatta aina odottaa, pitempäänkin...Minähän olen sulle jo valmis,
vaan jos oikein ymmärsin, et ole valmis näissä puitteissa mulle... ?
Vai ?
Mutta odottamaan olen valmis, niin kauan on tarvis, hyvää haluan minäkin.
Sulle ja itselleni, vain parasta ! - Anteeksi
ihastunut kirjoitti:
Minähän olen sulle jo valmis,
vaan jos oikein ymmärsin, et ole valmis näissä puitteissa mulle... ?
Vai ?
Mutta odottamaan olen valmis, niin kauan on tarvis, hyvää haluan minäkin.
Sulle ja itselleni, vain parasta !Soita siis mulle ja sovitaan jotain, haluaisin edes nähdä sut!
- ihastunut
Anteeksi kirjoitti:
Soita siis mulle ja sovitaan jotain, haluaisin edes nähdä sut!
Minähän soitin ja nähtiin. Siitähän koko sotku ja ihastuminen alkoi.
Tuskin selviän toisesta kerrasta enää...
Nyt on sun vuoro tehdä aloite ja ehdotukset..
- kypsä nainen
Kovuus on pahasta ihmissuhteissa ja tulkintavirheitä riittää. Moni ihmissuhde menee pilalle kun asioita ei kunnolla selvitetä. Ja varsinkaan pelkällä elekielellä ei selviä mikään.
- ja annettu
tehdään jo sovinto !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502