Anteeksi,

kun ihastuin sinuun

Sunhan piti olla ihastunut minuun, ja minun vain paistatella sun ihastuksenasi.
Mut meninkin ihastumaan sinuun ja idioottina paljastin sen sulle.
Rehellisyys ei kannata.
Peliä on pelattava...
...pelisäännöin...

Nautin joka hetkestä,
ja nyt niiden muistelemisesta

8

2418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anteeksi

      Ei sun tarvitse pyytää anteeksi, että ihastuit.
      Mä kestän sen kyllä, olen oikeastaan sitä odottanutkin.
      Ja idiootti ei ole sellainen joka tunteistaan kertoo vaan hän joka toista kiusaa ja piinaa, mi Amor!
      Ja paistatella voit edelleen ihastusta riittää, takuulla.
      Mutta ehkä tästä voi joskus kasvaa jotain oikeaa?

      • ihastunut

        Taidan jäädä sitten paisteeseen...
        Ja odottamaan, että aika tulee oikeaksi sille, että tämä kasvaa oikeaksi...
        molemmille.


      • Anteeksi
        ihastunut kirjoitti:

        Taidan jäädä sitten paisteeseen...
        Ja odottamaan, että aika tulee oikeaksi sille, että tämä kasvaa oikeaksi...
        molemmille.

        Jää sinä paisteeseen, olet sen ansainnut, todella.
        Aikaa tämän tunteen kasvaminen ja syveneminen varmasti vaatii, mutta onhan meitä kaksi odottamassa, sitä hetkeä, oikeaa.
        Muista vaan aina, olen valmis kun sinä olet.
        Hyvää kannatta aina odottaa, pitempäänkin...


      • ihastunut
        Anteeksi kirjoitti:

        Jää sinä paisteeseen, olet sen ansainnut, todella.
        Aikaa tämän tunteen kasvaminen ja syveneminen varmasti vaatii, mutta onhan meitä kaksi odottamassa, sitä hetkeä, oikeaa.
        Muista vaan aina, olen valmis kun sinä olet.
        Hyvää kannatta aina odottaa, pitempäänkin...

        Minähän olen sulle jo valmis,
        vaan jos oikein ymmärsin, et ole valmis näissä puitteissa mulle... ?
        Vai ?
        Mutta odottamaan olen valmis, niin kauan on tarvis, hyvää haluan minäkin.
        Sulle ja itselleni, vain parasta !


      • Anteeksi
        ihastunut kirjoitti:

        Minähän olen sulle jo valmis,
        vaan jos oikein ymmärsin, et ole valmis näissä puitteissa mulle... ?
        Vai ?
        Mutta odottamaan olen valmis, niin kauan on tarvis, hyvää haluan minäkin.
        Sulle ja itselleni, vain parasta !

        Soita siis mulle ja sovitaan jotain, haluaisin edes nähdä sut!


      • ihastunut
        Anteeksi kirjoitti:

        Soita siis mulle ja sovitaan jotain, haluaisin edes nähdä sut!

        Minähän soitin ja nähtiin. Siitähän koko sotku ja ihastuminen alkoi.
        Tuskin selviän toisesta kerrasta enää...
        Nyt on sun vuoro tehdä aloite ja ehdotukset..


    • kypsä nainen

      Kovuus on pahasta ihmissuhteissa ja tulkintavirheitä riittää. Moni ihmissuhde menee pilalle kun asioita ei kunnolla selvitetä. Ja varsinkaan pelkällä elekielellä ei selviä mikään.

      • ja annettu

        tehdään jo sovinto !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe