LIIKUNTAHALLI

Lieksaan

Näin on.

9

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketä varten?

      Kuka siellä kävisi?

      • se on tietysti

        Epäilemättä et sinä, mutta hyvin monet muut.


      • IceHall

        ..jäähallissa käy? Itse kävin Hurttien pelejä katsomassa avojääaikaan penskana. Enää ei jaksa innostua, vaikka pääsisivät SM-Liigaan pelaamaan.

        Tosi homma on, että sisäpelien ja urheilun harrastajien puolelle ei kaupungilta löydy tiloja. Samalla tavalla urheiluhalli palvelisi kaukalopalloilijoita ja jääkiekkoilijoitakin, sillä ei ne treenit ole aina jäällä notkistelua.

        Pienemmistäkin kyläpahasista löytyy urheiluhalli/-keskus.


      • turpakinis

        Milloin aloitetaan Liikuntahallin rakentaminen rikkaile köyhälistöllä ei asiaa liikuntahalliin käyttöön taitaa jäädä unholaan piti aloittaa rakentaminen heinäkuun alussa hiljaiseksi on mennyt


    • ggggaaa

      Ei tarvita!.

      • NojaTuolissa

        ...tippuu, kun jäähallin möisivät kokonaan pois. On se helevata uimahalli kesti 30-vuotta, mutta jäähallia on jo rempattu monta kertaa.

        Tosi asia on, että urheiluhallille olisi käyttöä enemmän kuin jäähallille. Lisäksi oikein suunniteltuna urheiluhallissa voisi järjestää muitakin tapahtumia.


      • siinä ratkaisu
        NojaTuolissa kirjoitti:

        ...tippuu, kun jäähallin möisivät kokonaan pois. On se helevata uimahalli kesti 30-vuotta, mutta jäähallia on jo rempattu monta kertaa.

        Tosi asia on, että urheiluhallille olisi käyttöä enemmän kuin jäähallille. Lisäksi oikein suunniteltuna urheiluhallissa voisi järjestää muitakin tapahtumia.

        hallien tarpeelle. Lämpötilan voi säätää napista, vaikka 24 asteeseen ympäri vuoden, samalla ratkaistu auraus, että muutkin kulu ongelmat. esim. lämpöpumput kaikkine versioineen käyttöön, siinäpäs se.


      • NojaTuolissa kirjoitti:

        ...tippuu, kun jäähallin möisivät kokonaan pois. On se helevata uimahalli kesti 30-vuotta, mutta jäähallia on jo rempattu monta kertaa.

        Tosi asia on, että urheiluhallille olisi käyttöä enemmän kuin jäähallille. Lisäksi oikein suunniteltuna urheiluhallissa voisi järjestää muitakin tapahtumia.

        Liikuntahalli olisi tarpeellinen.
        Liikuntahalli on aikaisemmin jo suunniteltu ja piirustukset on olemassa uimahallin yhteyteen joka on mielestäni järkevää.kuin ripottelu mehuasemia koppeja eri tahoille turseloita.
        Koska koulut keskittyvät nyt keskustaan niin myös eri toiminnat tulisi sijoittaa siten.
        Muuramessa oli jopa koulu ja kirjasto liikuntatilat samassa yhteydessä ja näin joustavaa yhteiskäyttöä.
        Miten sitten tulisi ratkaista jääurheilu ja muu urheilutoimintojen käyttö,
        Nythän ongelmana on kaikkien urheilutoimintojen osalta sosiaalitilojen epämukavuus.
        Toisaalta tulisi kehittää lämmön talteenottojärjestemä siten että se hyödyttäisi näitä eri pisteitä eli urheilutoimintojen osalta kaikki toiminnat tulisi tarkastella yhdessä ilman kiihkoa ei tuolle jos ei meille.MK


      • oyaivoab
        markkukorpinen kirjoitti:

        Liikuntahalli olisi tarpeellinen.
        Liikuntahalli on aikaisemmin jo suunniteltu ja piirustukset on olemassa uimahallin yhteyteen joka on mielestäni järkevää.kuin ripottelu mehuasemia koppeja eri tahoille turseloita.
        Koska koulut keskittyvät nyt keskustaan niin myös eri toiminnat tulisi sijoittaa siten.
        Muuramessa oli jopa koulu ja kirjasto liikuntatilat samassa yhteydessä ja näin joustavaa yhteiskäyttöä.
        Miten sitten tulisi ratkaista jääurheilu ja muu urheilutoimintojen käyttö,
        Nythän ongelmana on kaikkien urheilutoimintojen osalta sosiaalitilojen epämukavuus.
        Toisaalta tulisi kehittää lämmön talteenottojärjestemä siten että se hyödyttäisi näitä eri pisteitä eli urheilutoimintojen osalta kaikki toiminnat tulisi tarkastella yhdessä ilman kiihkoa ei tuolle jos ei meille.MK

        jos tännekin vihdoin monitoimihalli saataisi. Kannatetaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe