EU vaatii suomea vaihtaan koko maan katulamput.
Vähemmän kuluttaviin,ja tulee maksaan kuulemma
satoja miljoonia euroja.
Eikö nyt vois panna hanttiin kun on tää
taantuma/lama menossa?
Vastaus tulee samantien,ei voi laittaa
hanttiin kun vaihtoehtoja ei ole.
Uhkaukaasi tulee jos ei totella.
Itsenäinen suomi?
Eu taas määräämässä
4
170
Vastaukset
Kyllähän tuo kalliiksi tulee kertarysäyksellä, mutta luulis parempien lamppujen tuovan sitten tulevaisuudessa säästöjäkin ns. "pitkällä tähtäimellä"
- niinpä onkin
Suomi on ainoa eu maa joka tottelee eu.n jokaista pieraisua korvat luimussa. Yksikään muu eu maa ei näin toimi, ei edes viro suostu mihinkään sellaiseen joka ei sitä itseään miellytä.
Suomi haluaa pitää kiinni mallioppilaan maineestaan maksoi mitä maksoi.- Eu perheen mallilapsi
Meidän tavallisten kansalaisten
kustannuksella.
Talonpojatkin ajettu niin ahtaalle,
että ahistaa oikeen ajatella.
Vyötä kiristetään pikkuhiljaa.
Mahotonta määräämistä.
Ei ole kumma kun pohjalaiset
viljelijät nukkuu lyhkäsiä yöunia.
Ja muutkin.
Tyyli on se,että talonpoika laitetahan
maantielle kiviä potkimaan ja
kaikki ruoka tuodaan ulkomailta. - talonpoikien
Eu perheen mallilapsi kirjoitti:
Meidän tavallisten kansalaisten
kustannuksella.
Talonpojatkin ajettu niin ahtaalle,
että ahistaa oikeen ajatella.
Vyötä kiristetään pikkuhiljaa.
Mahotonta määräämistä.
Ei ole kumma kun pohjalaiset
viljelijät nukkuu lyhkäsiä yöunia.
Ja muutkin.
Tyyli on se,että talonpoika laitetahan
maantielle kiviä potkimaan ja
kaikki ruoka tuodaan ulkomailta.pitäisikin mennä hesaan oikein joukolla ja potkia poliitikkoja ympäri arkadianmäkeä, ei ne muuten ymmärrä kansaa ja sen ajatuksia nykypäivän suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368662Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1671242Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17896Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40784Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657