Käytän sivuilla kahta diviä joilla molemmilla on eri tausta. Ensimmäinen tausta venyy alaspäin sitä mukaa kun teksiä tulee ja toinen tausta on sitten heti sen jälkeen alapuolella. Pitäisi kuitenkin saada sivu toimimaan niin, että teksti menee molempien divien päälle sillä tavalla, että ylempi div venyy tekstin mukana ja alempi vain siirtyy sitä mukaa alaspäin kuin ylempi venyy.
.sivu #esim1 {
padding: 0;
background-image: url(images/tausta1.jpg);
background-repeat: repeat-y;
margin: 0;
}
.sivu #esim2 {
padding: 0;
margin: 0;
background-image: url(images/tausta2.jpg) ;
}
Tähän nykysellään tulee kaikki teksti, mutta se pitäs muuttaa niin, että tekstiä tulee myös tuon esim2 kohdan päälle. Näinhän tämä ei onnistu, vaan se pitää tehdä jotenkin eri tavoin. Mikä se erilainen tapa sitten mahtaa olla??
Pitäisi siis tekstin tulla myös tämän päälle eikä jäädä vain esim1:n päälle. Miten tämän ongelman oikein voi ratkaista??
teksti kahden taustan päälle
AkeMake
3
411
Vastaukset 3
- AkeMake
Osaako kukaan vastata tähän kysymykseen vai selitinkö vain kysymyksen liian vaikeasti?? Kai tuollainen on kuitenkin mahdollista tehdä?? Mutta miten?
Ongelma ei ole muiden osaamisessa vaan siinä, että kysyit huonosti, alkaen siitä, että URL puuttui.
- puu puu pukari
kaksi sisäkkäistä diviä, ulompaan tausta2, sisempään tausta1 ilman repeatia, ja kaikki teksti sisempään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 86956
- 119833
- 143794
- 38748
- 70657
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40629Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu179566- 32549
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58513Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46512- 80510
- 65506
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 38457
- 41446
- 45443
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i1443Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74436Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61430