Etsin itselleni hoitohevosta Turusta tai Turun alueelta. Olen puuhaillut jos jonkinlaisten hevosten kanssa paljon ja monta vuotta, mutta nyt viime vuoden olen ollut ratsastamatta. Opiskeluideni takia ei minulla ole ollut rahaa ratsastamassa käydä, joten siksi siis etsin itselleni hoitohevosta, jota saisin hoitaa ja ratsastella muutaman kerran viikossa. Tietysti karsinan putsaus, ruokinta ja muut hommat olen valmis tekemään. Kokemusta minulla on mutta niitä täytyy jonkin aikaa herätellä, joten toivoisin hevosen olevan myös rauhallinen. Jos sinua apu kiinnostaa, niin ota yhteyttä vaikkapa sähköpostitse: [email protected] (huom, osoitteessa kaksi alaviivaa) smile.gif
Luetuimmat keskustelut
- 168976
- 86790
- 57761
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72727- 46633
- 61575
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko68560Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35545- 27539
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44537