Etsin itselleni hoitohevosta Turusta tai Turun alueelta. Olen puuhaillut jos jonkinlaisten hevosten kanssa paljon ja monta vuotta, mutta nyt viime vuoden olen ollut ratsastamatta. Opiskeluideni takia ei minulla ole ollut rahaa ratsastamassa käydä, joten siksi siis etsin itselleni hoitohevosta, jota saisin hoitaa ja ratsastella muutaman kerran viikossa. Tietysti karsinan putsaus, ruokinta ja muut hommat olen valmis tekemään. Kokemusta minulla on mutta niitä täytyy jonkin aikaa herätellä, joten toivoisin hevosen olevan myös rauhallinen. Jos sinua apu kiinnostaa, niin ota yhteyttä vaikkapa sähköpostitse: [email protected] (huom, osoitteessa kaksi alaviivaa) smile.gif
21-vuotias tyttö Turusta, etsii hoitohevosta
mayad
0
709
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976