Amishit.

kristittyjä.

He ovat tavallaan uskollisia uskolle, mutta pitäisikö tuomita?

http://www.turunsanomat.fi/ulkomaat/?ts=1,3:1003:0:0,4:3:0:1:2003-08-31,104:3:172922,1:0:0:0:0:0:

- Monesti ihmetellään, mihin näitä rajoja vedetään, Erica Shirk myöntää ja kertoo että esimerkiksi verkkosähkön käyttökielto perustuu ajatukseen siitä, että jos amishit ottaisivat virtaa valtakunnanverkosta, jonkun pitäisi olla töissä sitä tuottamassa myös pyhäpäivinä.

Amisheilla ei ole kirjoitettuja lakeja vaan elämä perustuu suullisena tietona periytyvään ordnung-säännöstöön. Sitä päivitetään päättämällä säännöllisesti kylän vanhimpien miesten kokouksissa, mikä voidaan hyväksyä ja mikä ei. Viime vuosien kuumia aiheita on ollut mahdollisuus tietokoneiden käyttöön. Lancasterissa kylänvanhimmat ovat päätyneet siihen, ettei tietokoneita saa käyttää kotona kuten ei muitakaan sähkölaitteita, mutta esimerkiksi navetoilla tai verstailla valvotuissa olosuhteissa niitä voi käyttää työhön liittyvissä asioissa.

Niinpä niin.
En minä ainakaan heitä tuomitse.

22

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

En ota kantaa Amishit, en tunne ja tiedä ja katsonut linkistäkään, mutta Raamattu opettaa ettei ole muuta pelastusta kuin Jeesus Kristus.

Kukaan ei pääse Isän luokaan kuin Jeesuksen kautta.

Tosin pakanakin voi pelastua, mutta kaiketi nykypäivänä kaikki Jeesuksesta kuulevat.

VOIKO PAKANA PELASTUA?
      Minkälainen ikuinen kohtalo on ihmisellä joka ei eläissään ole kuullut evankeliumia, eikä Jeesuksesta sanaakaan? (Joh 3:16, Room 1:16, 1 Kor 1:18, Ef 2:9)

Eikö ole epäoikeudenmukaista, jos kaikille ihmisille ei suoda pelastumisen mahdollisuutta? (1 Piet 1:5,9-25) Moni on ehtinyt kuolla ennen kuin evankeliumin valo on saapunut.

Nykyaikana pakanoiksi ymmärretään kaikki ne jotka eivät kuulu Raamattua Jumalan sanana pitävään kristinuskon piiriin, ja jotka eivät ole saaneet pelastussanomaa Jeesuksesta. (Hebr 5:9-10, 8:10, Room 10:9-10, 11:26, Mark 16:15-16)

Jeesuksen Kristuksen rakkaus ei kuitenkaan rajoitu minkään tietyn ihmisryhmän sisään.

Monet kuvittelevat että oma uskonyhteisö on ainoa mahdollinen missä voi pelastua, ja siksi tuomitsevat muut. (Matt 7:1-5, Luuk 6:37-38) Tämä on vakava erehdys. On tärkeätä ja selvää ymmärtää kuitenkin myös, että ihmisen tulee seurata aina kaikkea valoa minkä ymmärtää hyväksi ja oikeaksi sillä hetkellä, ja olla näin rehellinen myös itselleen. Ihmisen pitää aina pyrkiä tekemään hyvää. (Jaak 2:14-26) Rakastava Luojamme on oikeudenmukainen kaikkia kohtaan. (1 Moos 18:25, Jes 30:18, Ps 96:10, 97:2, 103:6, Snl 29:26, Room 3:29)

On tärkeätä ymmärtää että sielun kuolemattomuusoppi, jota on juurtunut kristinuskoonkin, on kreikkalaista filosofiaa ja spiritismiä. Raamattu opettaa, että Jeesus kutsuu kuolleet joko elämän- tai tuomion ylösnousemukseen. (Joh 15:28-29, Apt 24:15, 1 Tess 4:16-17, Ilm 20) Mitään “välitilaa,” jossa ihmiset odottaisivat ylösnousemusta, tai uutta armon aikaa tai -valtakuntaa tietoisessa tilassa ei ole olemassa. Ainoa“välitila” on kuoleman tiedoton uni; (Saar 9:5-6, 9-10, Ps 146:4, 115:17) Raamattu opettaa, että Jeesuksella on tullessaan palkka mukanaan, ja kohtalot ovat silloin päätetty jokaisen ihmisen kohdalla lopullisesti. (Matt 16:27, Ilm 22:12)

Oikeudenmukainen Jumala huomioi aina ihmisen tiedon ja ymmärryksen, ja katsoo miten uskollinen ihminen on sille valolle minkä on saanut ja ymmärtää oikeaksi. (Luuk 12:47-48)

Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä. Monilla on puutteellinen ymmärrys jumaluusopeista, ja monet eivät ole koskaan pelastussanomaa kuulleet. Vaikka näin olisi, pakanoiden joukossa on ollut aina ihmisiä jotka kuitenkin palvelevat Jumalaa. Ihminen voi noudattaa Jumalan periaatteita, vaikka ei ole kirjoitettua siveyslakia koskaan kuullut, tai kuullut sanaakaan Kristuksesta. Pakana voi näin tietämättäänkin palvella Jumalaa. (Room 2:12-16) Monet ovat Pyhän Hengen vaikutuksesta tehneet paljon hyvää, vaikka toiset lukisivat heitä pakanoiksi tai harhaoppisiksi. Omatunto on Jumalan Hengen lahja. (Matt 22:36-40, 25:31,-46, 7:19-23)

Jumala tietenkin huolehtii kaikista sieluista jotka on itse Luonut. Herra kysyy kuitenkin ihmisen suostumusta yhteistyöhön, ja vilpittömyyttä ihmisen ymmärrykselle oikeasta ja väärästä. Pakanoille Jumalan ääni puhunut luonnossa. He ovat katselleet Jumalan suuria luomistekoja, ja ymmärtäneet Jumalan olemassa olon; “Sen mitä Jumalasta voidaan tietää, he voivat kyllä nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa ovat maailman luomisesta lähtien olleet nähtävissä ja havaittavissa Hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua.” (Room 1:18-20) Jakeet 21-22 kuvaa miten käy niille jotka tuntevat Jumalan, mutta Hänet kieltävät mielessään ja teoissaan. (1 Kor 1:18)

Kuolleillekin on julistettu evankeliumi, vaikka sitä ei olisi kukaan ihminen heille puhunut. (1 Piet 4:6) Monet ihmiset etsivät Jumalaa, vaikka Jeesusta ei kukaan saarnaa. (Apt 17:27) Monet voivat olla tietoisia Jeesuksen olemassaolosta, vaikka eivät ole saaneet käytännön uskon tietoa. (Ps 87:4-6)

Evankeliumi julistetaan koko maailmaan. (1 Tim 3:16, Luuk 2:30-32, Apt 26:23, Matt 12:18-21, 28:18-20, Room 10:11-18, 15:12) Jeesuksessa on siunaus kaikille kansoille. (Gal 3:14, Dan 7:14, 1 Kor 12:13, Jes 11:10, 55:5)

Lisää aiheen läheltä:

http://www.netikka.net/jarinraamattuhotelli

- ”Onko kuolemanjälkeiselle pelastumisen mahdollisuudelle Raamatullisia perusteita? Osasto 14.
      - ”Kuolleiden tila?” Os. 14.
      - ”Mitä on Pyhän Hengen pilkka?” Os. 1.
      - ”Kun Jumala kutsuu ihmistä parannukseen.” Os.3.
      - ”Mikä on syntiä?” Os. 4.
      - ”Epäpuhtaat ajatukset. Voiko ihminen tehdä ajatuksissaan syntiä?” Os. 5.
      - ”Lähimmäisrakkaus” Os. 5.
      - ”Mitä usko on?” Os 5.
      - ”Jumalan lapseus” Os. 5.
      - ”Pyhitys maailmassa.” Os. 5
      - ”Kristityn kilvoitus ja itsekieltäymys.” Os. 5.
      - ”Mikä on oikea uskonto?” Os. 7.
      - ”Spiritismi. Ihmeet merkkeinä” Os. 13.
      - ”Hurmokset ja ihmeet” Os. 13.
      - ”Ylipappimme Jeesus Kristus. Johdanto aikaprofetian 2300 vuotta ymmärtämiseen. Os. 10.

Siunausta
      jari laurila

• kristittyjä.

Herätin viestilläni meitä kaikkia miettimään (myös itseäni), että Kristuksessa olemme autuaat.

Tämä uskonryhmä, he eivät varmaan satuta ulkopuolista, he varmasti ovat onnellisia tavallaan sisäisesti autuaita, vaikkakin he pidättäytyvät hyvin askeettisesti kaikesta "meidän hyvästämme" eli kulutuksesta uskonsa katsannon nimissä. (sydämen valintaa)--...

Paljon itsekunkin piirissä olisi sitä, että sydän sanoisi "ei", sille heidän uskon päämäärille, mitä se aikaamme antaa.

(Amashit, hehän meinasivat lopettaa karjankasvatuksen, koska yhteiskuntajärjestelmä vaati lehmille nämä "korvakorut" ja he luokittelivat sen pedon merkiksi, tämän seurannan takia, mitä ymmärsin siitä). yksi esim.

Mutta Kristuksessa he ovat taivaan aitauden sisäpuolella, näin uskon.

Entäpä se jalanjälki?

Eräs mielenkiintoinen on se, että Jumala käski viljellä ja varjella luomakuntaa!
        (vrt. sapatti, avioliitto/kahden ihmisen mies,naisliitto, tehtävä viljelys ja varjelus tekemisessä kohti luomakuntaa paratiisista oppina). "tyhjääkö vanhaa liittoa ja nykyinen hedelmäusko, meidänlainen matkanteko??!! "!! "

No heidän "hiilijalanjälkensä" luomakunnasssa on pieni, verrattuna meihin länsimaisten kristittyjen hiilijalanjälkeen.
        No, en tuo sitä ajatusta siksi, että oltaisiin siitä tuomiolla, mutta näin avartaakseni sitä, että jokainen uskossaan tekee ja vielä sanottaisiinko kun totta sydämessään tehdään, niin Kristuksessa, ei se niin tuomittavana pidettävää matkantekoa varmaankaan ole.

Jos tässä olisi yksi avain meidän sydämiin, että se minuuden tuomiohenkinäköala saisi laskettua aidankorkeutta rakkaudessa, ettei niillä aitauskivillä kovin viskottaisi. // toisiamme //.

Mutta kiitos vielä Jari ja vaikka tämä ei poikisi yhtään kirjoitusta enempää, mutta jokin ajatus siihen, että totta tehdään sen valon mukaan kukin.

Herra olkoon teidän kanssanne tänäänkin Kristuksessa.

• elämä on

Tunnetko kristuksen vai oletko kirjanoppinut? Vissi ero, eikö jeesus pitänyt kirjan oppineita vihollisinaan.
        Olen surullinen koska ihmiset paasaa asioista joita eivät tunne, kuulopuheita. Kristus on ilo! Hän on hyväksyntä hän joka tuntee hänet tietää hänen olevan ilossa, kun naurat hyvästä olosta .tiedät ylösnousseen kristuksen olevan luonasi.se on syntymä lahja olemme hänen jälkeen syntynyt. Kaikki olemme hänen energian kantajia, jarlau et koskaan ole ollut erillinen hänestä jota niin kovasti kaipaat, hän on sisälläsi ollut aina. Salli hänen puhua kauttasi, vapauta hänet mielesi vankilasta että hän olisi erillinen , ulkopuolinen. Päästä esiin sinussa näet että ei kukaan ole erillinen. Elämän ilo on merkki kristuksesta ilo on rakkautta ja hyväksyntää. Ole yhtä sillä hän on sinussa ja on aina ollut. Pelko ja erillisyys on ihmisten alitajuntaa, selviytymis muistio, kuten eläimillä. Ole vapaa peloistasi jotka olet ihmisiltä saanut. Kristus energia on hohtavaa kuin keväinen lumi aurigon paisteessa, jumalan armon energia kullan kimaltavaa ja niin kirkas ettei jää varjoakaan. Läpäisee kaiken. Kaikki mitä etsit on jo sinussa! Kuuntele häntä, raamattu on pelkojen kirja kirjoitettu ennen kristusta, silloin he tarvitsivat pelastusta. Lue tarkkaan olemme hänen jälkeensä tulleet, olet aina sielussa ja sydämmessä kantanut kristusta ja armon energiaa.

• pyh ja pyh!
        elämä on kirjoitti:

Tunnetko kristuksen vai oletko kirjanoppinut? Vissi ero, eikö jeesus pitänyt kirjan oppineita vihollisinaan.
        Olen surullinen koska ihmiset paasaa asioista joita eivät tunne, kuulopuheita. Kristus on ilo! Hän on hyväksyntä hän joka tuntee hänet tietää hänen olevan ilossa, kun naurat hyvästä olosta .tiedät ylösnousseen kristuksen olevan luonasi.se on syntymä lahja olemme hänen jälkeen syntynyt. Kaikki olemme hänen energian kantajia, jarlau et koskaan ole ollut erillinen hänestä jota niin kovasti kaipaat, hän on sisälläsi ollut aina. Salli hänen puhua kauttasi, vapauta hänet mielesi vankilasta että hän olisi erillinen , ulkopuolinen. Päästä esiin sinussa näet että ei kukaan ole erillinen. Elämän ilo on merkki kristuksesta ilo on rakkautta ja hyväksyntää. Ole yhtä sillä hän on sinussa ja on aina ollut. Pelko ja erillisyys on ihmisten alitajuntaa, selviytymis muistio, kuten eläimillä. Ole vapaa peloistasi jotka olet ihmisiltä saanut. Kristus energia on hohtavaa kuin keväinen lumi aurigon paisteessa, jumalan armon energia kullan kimaltavaa ja niin kirkas ettei jää varjoakaan. Läpäisee kaiken. Kaikki mitä etsit on jo sinussa! Kuuntele häntä, raamattu on pelkojen kirja kirjoitettu ennen kristusta, silloin he tarvitsivat pelastusta. Lue tarkkaan olemme hänen jälkeensä tulleet, olet aina sielussa ja sydämmessä kantanut kristusta ja armon energiaa.

Höpöhöpö. Missä kohtaa jarlau muka kirjanoppinut oli???? Raamatun sanaa kertoi ja sen sinä tuomitset?????

Eivätkä kaikki kirjanoppineet Jeesuksen vastustajia olleet. Etkö ole lukenut??? Nikodemos ja Joosef Arimatialainen olivat molemmat kirjanoppineita ja silti Jeesuksen seuraajia.

Nuo teidän "kirjanoppinut! kirjanoppinut!" -huudot ovat vain peiteltyä vihaa Jumalan sanaa kohtaan.

• elämä on
        pyh ja pyh! kirjoitti:

Höpöhöpö. Missä kohtaa jarlau muka kirjanoppinut oli???? Raamatun sanaa kertoi ja sen sinä tuomitset?????

Eivätkä kaikki kirjanoppineet Jeesuksen vastustajia olleet. Etkö ole lukenut??? Nikodemos ja Joosef Arimatialainen olivat molemmat kirjanoppineita ja silti Jeesuksen seuraajia.

Nuo teidän "kirjanoppinut! kirjanoppinut!" -huudot ovat vain peiteltyä vihaa Jumalan sanaa kohtaan.

en tuomin
        nut, lue uudelleen.
        Tunnetko Kristuksen?
        Tietäisit mistä puhun pyh ja pyh?
        Tunnetko? Näetkö? kuuletko?
        Entä jos oikeasti tuntisit, tuntisit minutkin? Onko lapsi syy että minä kirjoitin , kuin häntä vihalla syömään komennat? Lapsesi näkee tunteesi ja tartuu ruokaan. Poista vihasi lapsesi ruoasta siunaamalla ruoka. Hän syö. Olen pahoillani että nostin pelkosi ja tuomion tuli viitan sisältäsi. Kristus elää ihmisessä ei kirjassa, lapsen ilossa. Hän ei ole vielä ihmisten pelkoja oppinut. Löydä hänet sisältäsi pyh ja pyh.

• Hei,

Jeesus Kristus ja Jumalan laki ovat aina avainasiat koko ihmiskunnan pelastushistoriassa.

Ilm 14:12 kertoo koko raamatun pähkinänkuoressa ja kertoo myös minkälainen ihminen on "lopun ajan pyhä."

Siihen kun lisää Hebr 12:14 Ilm 12:17 niin aivaimet taivaaseen on kädessä.

Harhaopiksi mielestäni voidaan laskea vain jos ottaa Jeesuksen tilalle jotakin muuta konstia ja keinoa ja samoin Jumalan lain suhteen joka on aina voimassa opettaen mikä on syntiä.

Yksimielisyyys ei merkitse että joka asiassa kaikki olisivat aina samaa mieltä, monenlaista tiedon ja pyhityksen tasoa on olemassa.
      Yksimielisyys merkitsee yhteyttä Herrassa.

En ole katsonut asiayhteyttä siis tuota linkkiä Amisheista eli en tiedä heistä mitään.

yst. jari

• elämä on

en minäkään tiedä amshien uskosta ja kultturista. Siks löysin tänne, haluaisin tietää miks he elää irti yhteiskunnasta tai melkein. Usko heillä on vahva eivät he muuten pystyisi siihen.

Raamattu on kirja. Joka kertoo ihmisistä jotka on uskoneet, kokeneet itse.

Se joka tuntee kristuksen tietää jumalan ja tietä hänen henkensä olevan kaikessa elävässä.
        Minä näen sen, minä kuulen sen.
        Olen kuollut ja tullu takaisin. Minä tiedän ja tunnen Kristuksen. olen nähnyt hänet. Hänen energia on iloa ja rakkautta.
        Ei hän ole kirjassa, hän on jokaisessa ihmisessä . Meissä on kristus henki kaikissa! Sallikaamme hänen ilmentää itseään kauttamme.
        Jarlau miks lainaat muiden sanoja vaikka jumalan ja kristuksen henki on sinussa. Silloinkin kun silität kissaa, tai vastaat netissä.
        Miks siteraat vanhoja mestareita kun jumala on sinussa. Sinulla on jo kristuksen totuuden miekka ja heität sen pois käyttämättä. Mitä jumalan pitäisi sanoa että uskot? Mitä jeesus sanoi, usko minuun! Hän ei sanonut sinuun kopioi kaikki aikalaisten tekstit. Hän ei sanonut usko häneen, joka kirjoittaa.
        Usko minuun olen sinussa!
        Minä en usko, minä tiedän kristuksen olevan totta, minä tiedän hengen olevan totta.
        Minä tiedän jumal tietoitoisuuden olevan totta.
        Olen nähnyt ja tiennyt sen olevan aina.
        Sillä olen saanut armolahjoja. Tosin ei toisten ihmisten kipujen ja tuntemusten tunteminen tunnu kovin armolahjalta. Kun seisot itselle oudon vieressä ja hänestä näytetään kaikki ja kannat hänen kipujaan niin kauan kun on vieressä.
        Olen itkenyt ja huutanut jumalalle, miksi minä? Miks en saa olla yhtä tietämätön kuin muut.
        Tosin onhan antanut parantamisen lahjankin, tai hän käyttää minua astianaan kanavanaan. Nyt olen hyväksynyt sen. En tiedä mitään ilman häntä. Ymmärrän amsheja on helpopi olla pois ihmis vilinästä.
        Salli jumalan/kristuksen kirjoittaa kauttasi, ilman että vedät vanhaa tietoa mukaan. Kyllä hän tietää mitä pitää sanoa , antaudu astiaksi. Sillä hän on sinussa.

• elämä on
        elämä on kirjoitti:

en minäkään tiedä amshien uskosta ja kultturista. Siks löysin tänne, haluaisin tietää miks he elää irti yhteiskunnasta tai melkein. Usko heillä on vahva eivät he muuten pystyisi siihen.

Se joka tuntee kristuksen tietää jumalan ja tietä hänen henkensä olevan kaikessa elävässä.
        Olen kuollut ja tullu takaisin. Minä tiedän ja tunnen Kristuksen. olen nähnyt hänet. Hänen energia on iloa ja rakkautta.
        Ei hän ole kirjassa, hän on jokaisessa ihmisessä . Meissä on kristus henki kaikissa! Sallikaamme hänen ilmentää itseään kauttamme.
        Jarlau miks lainaat muiden sanoja vaikka jumalan ja kristuksen henki on sinussa. Silloinkin kun silität kissaa, tai vastaat netissä.
        Miks siteraat vanhoja mestareita kun jumala on sinussa. Sinulla on jo kristuksen totuuden miekka ja heität sen pois käyttämättä. Mitä jumalan pitäisi sanoa että uskot? Mitä jeesus sanoi, usko minuun! Hän ei sanonut sinuun kopioi kaikki aikalaisten tekstit. Hän ei sanonut usko häneen, joka kirjoittaa.
        Minä en usko, minä tiedän kristuksen olevan totta, minä tiedän hengen olevan totta.
        Sillä olen saanut armolahjoja. Tosin ei toisten ihmisten kipujen ja tuntemusten tunteminen tunnu kovin armolahjalta. Kun seisot itselle oudon vieressä ja hänestä näytetään kaikki ja kannat hänen kipujaan niin kauan kun on vieressä.
        Olen itkenyt ja huutanut jumalalle, miksi minä? Miks en saa olla yhtä tietämätön kuin muut.
        Tosin onhan antanut parantamisen lahjankin, tai hän käyttää minua astianaan kanavanaan. Nyt olen hyväksynyt sen. En tiedä mitään ilman häntä. Ymmärrän amsheja on helpopi olla pois ihmis vilinästä.
        Salli jumalan/kristuksen kirjoittaa kauttasi, ilman että vedät vanhaa tietoa mukaan. Kyllä hän tietää mitä pitää sanoa , antaudu astiaksi. Sillä hän on sinussa.

ero uskolla ja tietämisellä on, se että uskoo ei ole itse kokenut vaan joku toinen on kuullut jokun tietävän ja kokevan.
        Mutta jos tiedät kristuksen silloin on jumalan voima käytössä.
        Jumala puhuu suoraa kauttasi ja sanassa on voima.

Jos lainailee toisten kokemia ja sanoja. niistä puuttuu voima ja uskottavuus. Ne on kuin iltasadut olipa kerran.

• elämä on kirjoitti:

Kiitos paljon

On aivan totta että olen toistanut paljon asioita samanlaisia ja aika kääntää levyä.

Olen siihen pyrkinyt jo pidemmän aikaa ja eiköhän se onnistu nyt toivon.
        Levyn kääntö.

Hyvää kevättä ja Jumalan siunausta
        jari

• Hei kiitos

Jumalan Hengen varassa ja puhuttelussa. Tieto kasvaa aina sen mukaan kuin ihminen on halukas.

Harhaakin on; Ilm 14:12 asiat eli Jeesus ja Jumalan laki avainasiat kaikkina aikoina pelastushistoriassa nk lukee siinä jakeessa.

Ei ole väliä Jumalan nimestä eikä onko naulattu ristille vai paaluun, mutta risti o toivo - ja onko
      kirkko vai seurakunta ei väliä vai mitä mutta usko on totuus aina.

Usko tulee kuulemisesta mutta kuulemisen synnyttää Kristuksen sana. Room 10:17.

On mahdollisuus ja vaara mennä harhaan, siksi tuo ydinasia mistä puhuin on sellainen mistä pitää pitää kiinni. Jos sen hylkää Ilm 14:12 on harhan kanssa tekemisissä aina.

Matt 7. Jumalan tahto. 1 Joh 5:3, Jeesuksen veljen sanat asiassa; Jaak 2:8-13.

Kaikki synnit poissa aina Jes 1:18 kun jos ehtii katua ja muuttaa tapansa.
      Aito synnin suru perustuu Jumalan edessä tapahtuvaan katumukseen ja sitä kautta tapamuutokseen. Itsekkäistä syistä voi syntejä katua, sellaisella ei ole merkitystä ajatella esim mitä naapurin Reiska ajattelee.

Jumalan Henki puhuttelee aina kaikessa itse, ja naapurin reiskat ei asiaan kuulu. Reiska ei voi Jumalan paikkaa viedä.

yst. jari

• elämä on

tiäkkö en ole osaan valinnut olen sen saanut. Olen taistellut sitä vastaan. Kukapa on jumalan tahtoa voittanut, en minä ainakaan. Olen tiennyt parantajan tehtävän olevan työni jo lapsesta asti. Olen taistellut vastaan. Omalla tahdolla, sain vastaani sarvipään.(ihmisen joka oli vihaa täynä ja sarvipää työskenteli hänen kauttaan)
        Olen kääntänyt poskeni ja minun päälleni on hyökätty asein ja veitsin. Jumalan enkeli ja voima on vierelläni aina. Jos nostin sormenkaan hyökkääjä vastaan he lensivät kauas. Pelkäsin jumalan voimaa , hänen voimansa on niin suuri ja yhdisteynä ihmismieleen pelottava. Mänty katkeaa. Iso mies lentä hipaisusta. Se pelottaa. Kuten sanassa sanotaan hän antaa käskyn enkeleiden suojella , hän todella tekee , niin monta ihmettä pelastumista. Luutakaan ei murru.
        Ainoa asia on se jos joku sydämmen pohjasta rukoilee jumalalta apua, hän lähettä työmiehet paikalle.en ole ainoa suomessa.
        Jos asutte sairaalan lähellä ja teille ilmaantuu sairaus kuin salama taivaalta. Teidät viedään samalle osastolle jopa samaan huoneeseen. Olonne huononee ja rukoilleen ihmisen paranee. Kun hän on parantunut päässyt pois, sairautesi katoaa yhtänopeasti kuin tuli. Ja pääset kotiin seuraavana päivänä.
        Jos tunnistat ittes, olet jumalan työmies joka ei ole samalla tavalla ottanut tehtävää vastaan. Rankka koulu, mut jääräpäinen oppilas.
        Itteppä luoja on valinut. On hänellä ollut kovatyö pehmittä. Paljon kipua. Ihmisten tuskia ahdistuksia. En ole helposti antautunut. Siksi varmaan valitsi. Yritin pyytää anna mun kyvyt niille jotka haluaa, hän antoi lisää kykyjä ja teki vielä herkemmän.
        Mun mieli luuli yhessä vaiheessa että mä ohjaan omaa elämä. Kaikki on tarkoituksen mukaista ohjausta, en ole ollut ohjaksissa sitten 4vuotiaasta kun kuolin ja tulin takas. Yrittänyt olen päättä ite.
        Eilen oli se päivä jolloin luovutin oman tahtoni jumalalle. Ja lakkasin hangoittelemasta vastaan ja päätin luovuttaa oman tahtoni hänelle. Ja kehoni hänen henkenså astiaksi. Tapahtukoon jumalan tahto.
        Hän pani minut kirjoittamaan,hän näytti kasvosi.

• elämä on kirjoitti:

tiäkkö en ole osaan valinnut olen sen saanut. Olen taistellut sitä vastaan. Kukapa on jumalan tahtoa voittanut, en minä ainakaan. Olen tiennyt parantajan tehtävän olevan työni jo lapsesta asti. Olen taistellut vastaan. Omalla tahdolla, sain vastaani sarvipään.(ihmisen joka oli vihaa täynä ja sarvipää työskenteli hänen kauttaan)
        Olen kääntänyt poskeni ja minun päälleni on hyökätty asein ja veitsin. Jumalan enkeli ja voima on vierelläni aina. Jos nostin sormenkaan hyökkääjä vastaan he lensivät kauas. Pelkäsin jumalan voimaa , hänen voimansa on niin suuri ja yhdisteynä ihmismieleen pelottava. Mänty katkeaa. Iso mies lentä hipaisusta. Se pelottaa. Kuten sanassa sanotaan hän antaa käskyn enkeleiden suojella , hän todella tekee , niin monta ihmettä pelastumista. Luutakaan ei murru.
        Ainoa asia on se jos joku sydämmen pohjasta rukoilee jumalalta apua, hän lähettä työmiehet paikalle.en ole ainoa suomessa.
        Jos asutte sairaalan lähellä ja teille ilmaantuu sairaus kuin salama taivaalta. Teidät viedään samalle osastolle jopa samaan huoneeseen. Olonne huononee ja rukoilleen ihmisen paranee. Kun hän on parantunut päässyt pois, sairautesi katoaa yhtänopeasti kuin tuli. Ja pääset kotiin seuraavana päivänä.
        Jos tunnistat ittes, olet jumalan työmies joka ei ole samalla tavalla ottanut tehtävää vastaan. Rankka koulu, mut jääräpäinen oppilas.
        Itteppä luoja on valinut. On hänellä ollut kovatyö pehmittä. Paljon kipua. Ihmisten tuskia ahdistuksia. En ole helposti antautunut. Siksi varmaan valitsi. Yritin pyytää anna mun kyvyt niille jotka haluaa, hän antoi lisää kykyjä ja teki vielä herkemmän.
        Mun mieli luuli yhessä vaiheessa että mä ohjaan omaa elämä. Kaikki on tarkoituksen mukaista ohjausta, en ole ollut ohjaksissa sitten 4vuotiaasta kun kuolin ja tulin takas. Yrittänyt olen päättä ite.
        Eilen oli se päivä jolloin luovutin oman tahtoni jumalalle. Ja lakkasin hangoittelemasta vastaan ja päätin luovuttaa oman tahtoni hänelle. Ja kehoni hänen henkenså astiaksi. Tapahtukoon jumalan tahto.
        Hän pani minut kirjoittamaan,hän näytti kasvosi.

Hei

Kiitos.

Onko minulla jotakin osaa tai arpaa asiassa ? Kysyn viimeisen lauseesi vuoksi?

yst. jari

• elämä on
        jarlau kirjoitti:

Hei

Kiitos.

Onko minulla jotakin osaa tai arpaa asiassa ? Kysyn viimeisen lauseesi vuoksi?

yst. jari

minäkö rukoilin että jumala anna minun sanoa oikeat sanat?
        Sinä jari tykkät kertoa Jumalasta, puhut kuollen suulla lainatessasi kirjasta. Jumala on elävien jumala!
        Jos hän on antanut ilon kirjoittaa, miksi pidät itseäsi alempi arvoisena kuin sen joka kirjoitti muiden teoista. Luuletko sinä jumalan kutsuneen työmiehekseen jotta voisit työskennellä kuolleiden sanoilla. Ei Jumala on elävien jumala, kristuksen henki on sinussa. Kuolleiden sanoissa ei ole jumalan voimaa, jumalan voima on elävissä.
        Viesti jumalalta on se jos tahdot oikeasti olla jumalan sanan tuoja, salli kristuksen hengen puhua kauttasi jumala antaa sanat suuhusi ja voiman sanoihisi.
        Hän kysyy miksi toistelet kuin houkka muiden sanoja, sillä minä olen sinussa. minä annan sanat suuhusi. Teot käsiisi. Kuin kissa kierrät levottomana tietämättä mitä tekisit kuinka vastaisin. Jos tahdot vastaan ottaa jumalan voiman ja tahdon annan sinulle sen joka minulle oli ainoa. Salli poikani puhua kauttasi, niin yön äänet ei kiusaa. Valheelisten naamojen joukko pakenee, sen joka Jumala on sanan saattajaksi valinnut, On jumalan voima. Miksi pakenet ääntäni kun sinua kutsun. Juuri nyt on aika vastaan ottaa minun poikani joka on jos sinussa. En ole koskaan sinua jättänyt, minä olen nähnyt kiusaajasi. Olen nähnyt sinun velkasi ja sinun sanasi. Sillä olen sinuun mieltynyt. Tahdon että kerrot elävästä jumalasta ja kristuksesta joka elää jokaisessa ihmisessä. He ei tiedä että he on kristuksen jälkeläisiä. Olen valinut sinut, sinä minut. Älä mieti mitä sanot olen sinun suussasi sanoissasi ja teoissani. Miksi kuuntelet ihmisiä kun voit kuulla jumalaa? Miksi kopioit muita kun voit olla jumalan sana?
        Herran enkeli Gabriel tulee luoksesi , älä pelkää. En tullut sinua hakemaan vaan herättämään olet nukkunut, nyt on aika olla jumalasi työmies. Intuitio on ohjausta. Miksi harhailisit päivin öin, kun tietoisuutesi hukkaa sinut. Miksi huokaat ja huolehdit enkö minä ole tiesi valmistanut. Enkö minä ole antanut sinut hukkaan jotta löytäisit minut. Ethän muutoin uskosi etkä minua etsisi. Elä poikani olen sinut viestin viejäksi valinut! Olen kertonut sen itsellesi , pelkäsit. Miksi ?annan voiman jos tehtävänkin.
        Aivan kuka uskoisi minua. Pidän sinusta ja olen valinnut.
        Siksi olen tiedon tuonut , siltä joka ei tietoa halua. Vaan rauhaa olen kanssasi aina. Pelkosi vapauta. Armahda itsesi,niin minäkin itse valitsin ja opetin ei ole mitään mitä en tietäisi. Olet astiani kristuksen mieli. Mene ja iloitse olet tielläni!
        Vau, aina tämä ihmetyttää!

• höpöti-höps!
        elämä on kirjoitti:

minäkö rukoilin että jumala anna minun sanoa oikeat sanat?
        Sinä jari tykkät kertoa Jumalasta, puhut kuollen suulla lainatessasi kirjasta. Jumala on elävien jumala!
        Jos hän on antanut ilon kirjoittaa, miksi pidät itseäsi alempi arvoisena kuin sen joka kirjoitti muiden teoista. Luuletko sinä jumalan kutsuneen työmiehekseen jotta voisit työskennellä kuolleiden sanoilla. Ei Jumala on elävien jumala, kristuksen henki on sinussa. Kuolleiden sanoissa ei ole jumalan voimaa, jumalan voima on elävissä.
        Viesti jumalalta on se jos tahdot oikeasti olla jumalan sanan tuoja, salli kristuksen hengen puhua kauttasi jumala antaa sanat suuhusi ja voiman sanoihisi.
        Hän kysyy miksi toistelet kuin houkka muiden sanoja, sillä minä olen sinussa. minä annan sanat suuhusi. Teot käsiisi. Kuin kissa kierrät levottomana tietämättä mitä tekisit kuinka vastaisin. Jos tahdot vastaan ottaa jumalan voiman ja tahdon annan sinulle sen joka minulle oli ainoa. Salli poikani puhua kauttasi, niin yön äänet ei kiusaa. Valheelisten naamojen joukko pakenee, sen joka Jumala on sanan saattajaksi valinnut, On jumalan voima. Miksi pakenet ääntäni kun sinua kutsun. Juuri nyt on aika vastaan ottaa minun poikani joka on jos sinussa. En ole koskaan sinua jättänyt, minä olen nähnyt kiusaajasi. Olen nähnyt sinun velkasi ja sinun sanasi. Sillä olen sinuun mieltynyt. Tahdon että kerrot elävästä jumalasta ja kristuksesta joka elää jokaisessa ihmisessä. He ei tiedä että he on kristuksen jälkeläisiä. Olen valinut sinut, sinä minut. Älä mieti mitä sanot olen sinun suussasi sanoissasi ja teoissani. Miksi kuuntelet ihmisiä kun voit kuulla jumalaa? Miksi kopioit muita kun voit olla jumalan sana?
        Herran enkeli Gabriel tulee luoksesi , älä pelkää. En tullut sinua hakemaan vaan herättämään olet nukkunut, nyt on aika olla jumalasi työmies. Intuitio on ohjausta. Miksi harhailisit päivin öin, kun tietoisuutesi hukkaa sinut. Miksi huokaat ja huolehdit enkö minä ole tiesi valmistanut. Enkö minä ole antanut sinut hukkaan jotta löytäisit minut. Ethän muutoin uskosi etkä minua etsisi. Elä poikani olen sinut viestin viejäksi valinut! Olen kertonut sen itsellesi , pelkäsit. Miksi ?annan voiman jos tehtävänkin.
        Aivan kuka uskoisi minua. Pidän sinusta ja olen valinnut.
        Siksi olen tiedon tuonut , siltä joka ei tietoa halua. Vaan rauhaa olen kanssasi aina. Pelkosi vapauta. Armahda itsesi,niin minäkin itse valitsin ja opetin ei ole mitään mitä en tietäisi. Olet astiani kristuksen mieli. Mene ja iloitse olet tielläni!
        Vau, aina tämä ihmetyttää!

Minkä ihmeen sairaan meedion tuo Jari on nyt saanut kantapäilleen?

• viuh vauh
        höpöti-höps! kirjoitti:

onhan asia niinkin että hän on. Vastannut rukouksiin. Minä en ainakaan voi kieltä kenenkään uskoa.
        Meedioista en tiedä mitään. Kerrotko, höpöti höps lisää? Oletko itse meedio? Tai mitä ne tekee?

• elämä on
        höpöti-höps! kirjoitti:

mikä tai kuka valitsee sen joka viestin saa.
        En ainakaan minä, höpöti höps.
        Jos saan kuvan Amsheista ja annetaa halu etsiä tietoa. Ja vain yksi suomenkielinen sivu ja vain yksi joka kuulee jumalan mutta ei uskalla puhua hänen äänellään.
        Luuletko sen olevan sattumaa?
        Voi voi höpöti höps.
        Vieläkin luulet omistavasi sen mitä sinulla on,ei höpöti höps.
        Ei höpöti höps, emme omista henkeäkäämme.
        Kaikki mitä sinunulla on viedään pois , mitä jää?
        Ei henkeäkään.
        Kirjoitus virhe on tarkoituksella, jottei tapahtuisi niin.
        Miks kirjoittaisin ihmiselle joka ei usko. Kuka on kelvollinen arvioimaan ketään, en minä ainakaan. Höpöti höps mulla ei ole valtaa eikä rohkeutta,sillä ne tulee aina takas. Olkoon jumala tuomari, hänhän valitsee työmiehetkin, Jarin kuin itseni.
        Toivon koko sydämmestä menestystä ja onnea niin sulle, kuin Jarille.
        Jarin puikoissa on jumala, hän ei onnea tarvi.
        Jari etenee nopeasti kun antaa jumalan ohjata ja opastaa.
        Höpöti höps sä ittelles kuoppaa kaivat. (kuva joka annettiin)
        olen pahoillani, itse sun pitää löytää kristus ja usko.

• elämä on
        elämä on kirjoitti:

Jos saan kuvan Amsheista ja annetaa halu etsiä tietoa. Ja vain yksi suomenkielinen sivu ja vain yksi joka kuulee jumalan mutta ei uskalla puhua hänen äänellään.
        Voi voi höpöti höps.
        Ei henkeäkään.
        Miks kirjoittaisin ihmiselle joka ei usko. Kuka on kelvollinen arvioimaan ketään, en minä ainakaan. Höpöti höps mulla ei ole valtaa eikä rohkeutta,sillä ne tulee aina takas. Olkoon jumala tuomari, hänhän valitsee työmiehetkin, Jarin kuin itseni.

kiitos Jari että rukoilit Höpöti höpsin , puolesta.
        Kyllä hänkin oli Jumalan työssä, koska minä vielä epäilin itseäni ja yritin kieltäytyä kirjoittamsta. Hän pani oman uskoni ja luottamuksen koitokselle. Ole huoleti höpöti höps. Kaikki hyvin, emme tee mitään sattumalta. Ihanaa kevät päivää!

• elämä on kirjoitti:

Voi voi höpöti höps.
        Ei henkeäkään.

Hei ja kiitos

Hopotihoijaa, heh.

En ole henkilökohtaisesti ihmisiä arvostellut koskaan, olen aina karttanut sellaista kuin ruttoa. Ei Sinun kirjoituksessa ollut mitään sellaista loukkavaa toki.

Jos joku itsekkäistä syistä pyrkii ottamaan itselleen oikeuksia joita ei ole olemassa, sellaisen olen kertonut, en muuta. Ihmisen elämän ymmärrän erilaisine erehdyksineen. Niitäkin on jotka leimaavat ihmiset ajati eivätkä ymmärrä että jokainen tekee erehdyksensä ja muuttaa tapojaan ja arvojaan elämän varrella moneen kertaan.

Ei uskon asioissa päde kuin Jumalan Henki.
        Kun uskovainen lankeaa, lankeaa kunnolla eikä ole valmis heti kääntymyksiin uudelleen pikaisesti joskus toisinaan. Aikanaan koittaa aika jolloin Jumala puhuttelee ratkaisuus. Koko prosessi on Jumalan, ei siinä naapurin Reiska voi vaikuttaa koskaan.

Ihminen voi katua syntejään itsekkäistä syistä. Esim, mitä Reiska ajattelee vaikuttimena. En minä ole naapuruston reiskoista piitannut mitään asiassa.
        Aito synnin suri katumuksessa Jumalan edessä on aitoa sellaista joka johtaa parannukseen, synnin hylkäämiseen ja anteeksiantoon.
        San 24:16. Synnin laadulla ei mitään väliä ole mitä se on. Kyse on aina Jumalasta irtaantumisesta ja on yksi lysti mitä synniksi touhuaa. Synti on yhtä painava aina oli se mitä tahansa eikä se ole muuta kuin Jumalan Hengestä -Hengen johdosta irti päästämistä. Sellaista voi tapahtua minuutiksi uskovaisten piireissä ja seuraukset voivat olla tuhoisia sitten jos joku horjahtaa pois koko lystistä esim. muutaman sanan vuoksi.

Kerran vastasin kireästi eräälle ihmiselle ja kuukauden kirjoittelin hänelle varmistaakseni ettei hän loukkaantunut.
        Olen jokaiselle ihmiselle elämässäni tehnyt kertonut jokaisen sanan mitä ihmisestä puhun jos jotakin puhun ettei toinen joudu informaalisista syistä ristiriitoihin ja vaikeuksiin ymäristönsä kanssa muualla.
        Minulla ei ole kukaan elämässäni tehnyt sanankaan tiliä puheistaan ja tekemisistään jos ovat minua koskeneet. Ei kukaan ole kysellyt olisinko kenties loukkaantunut joskus elämän varrella jostakin.
        - Olen itse tehnyt virheitä ja joka ihminen, en siksi syyttele kovin helposti, mutta kun ihminen väsyy, uupumusta seuraa aina masennus ei ole voimia ja on kurjaa ja tuskaisaa tietysti. Ei kukaan tarjoile tilalle parempaa vaikka arvostelee mahdollisesti, ja jos on tarjoillut olen nukkunut onneni ohi etten ole kyennyt synkkyyteeni näkemään mitään niin kirkasta valoa yhtäkkiä rajoitetussa ajassa että elämä muuttuisi silkiksi ja sametiksi.

jatkuu heti..................................

• jarlau kirjoitti:

Hei ja kiitos

Hopotihoijaa, heh.

En ole henkilökohtaisesti ihmisiä arvostellut koskaan, olen aina karttanut sellaista kuin ruttoa. Ei Sinun kirjoituksessa ollut mitään sellaista loukkavaa toki.

Jos joku itsekkäistä syistä pyrkii ottamaan itselleen oikeuksia joita ei ole olemassa, sellaisen olen kertonut, en muuta. Ihmisen elämän ymmärrän erilaisine erehdyksineen. Niitäkin on jotka leimaavat ihmiset ajati eivätkä ymmärrä että jokainen tekee erehdyksensä ja muuttaa tapojaan ja arvojaan elämän varrella moneen kertaan.

Ei uskon asioissa päde kuin Jumalan Henki.
        Kun uskovainen lankeaa, lankeaa kunnolla eikä ole valmis heti kääntymyksiin uudelleen pikaisesti joskus toisinaan. Aikanaan koittaa aika jolloin Jumala puhuttelee ratkaisuus. Koko prosessi on Jumalan, ei siinä naapurin Reiska voi vaikuttaa koskaan.

Ihminen voi katua syntejään itsekkäistä syistä. Esim, mitä Reiska ajattelee vaikuttimena. En minä ole naapuruston reiskoista piitannut mitään asiassa.
        Aito synnin suri katumuksessa Jumalan edessä on aitoa sellaista joka johtaa parannukseen, synnin hylkäämiseen ja anteeksiantoon.
        San 24:16. Synnin laadulla ei mitään väliä ole mitä se on. Kyse on aina Jumalasta irtaantumisesta ja on yksi lysti mitä synniksi touhuaa. Synti on yhtä painava aina oli se mitä tahansa eikä se ole muuta kuin Jumalan Hengestä -Hengen johdosta irti päästämistä. Sellaista voi tapahtua minuutiksi uskovaisten piireissä ja seuraukset voivat olla tuhoisia sitten jos joku horjahtaa pois koko lystistä esim. muutaman sanan vuoksi.

Kerran vastasin kireästi eräälle ihmiselle ja kuukauden kirjoittelin hänelle varmistaakseni ettei hän loukkaantunut.
        Olen jokaiselle ihmiselle elämässäni tehnyt kertonut jokaisen sanan mitä ihmisestä puhun jos jotakin puhun ettei toinen joudu informaalisista syistä ristiriitoihin ja vaikeuksiin ymäristönsä kanssa muualla.
        Minulla ei ole kukaan elämässäni tehnyt sanankaan tiliä puheistaan ja tekemisistään jos ovat minua koskeneet. Ei kukaan ole kysellyt olisinko kenties loukkaantunut joskus elämän varrella jostakin.
        - Olen itse tehnyt virheitä ja joka ihminen, en siksi syyttele kovin helposti, mutta kun ihminen väsyy, uupumusta seuraa aina masennus ei ole voimia ja on kurjaa ja tuskaisaa tietysti. Ei kukaan tarjoile tilalle parempaa vaikka arvostelee mahdollisesti, ja jos on tarjoillut olen nukkunut onneni ohi etten ole kyennyt synkkyyteeni näkemään mitään niin kirkasta valoa yhtäkkiä rajoitetussa ajassa että elämä muuttuisi silkiksi ja sametiksi.

jatkuu heti..................................

jatkoa.......................

On ihmisiä joilla on taipumusta pitää itseään hallitsevassa asemassa toiseen nähden, mutta eivät ymmärrä sitten noita tilivelvollisuuden rajoja ja esimiesasioista eivät ymmärrä yhtään mitään mitä asiaan liittyy. Monenlaista vastaavaa on mutta tietysti ihmissuhdeasiat ovat aina niitä hankalimpia joissa jokainen tekee virheitä. En tarkoita tässä ketään henk. koht.

Itselle aina kuoppaa kaivaa jos ei ole Jumalan kanssa sovussa.
        Elämä muuttuu paremmaksi anteeksiannon myötä, Jaak 2:8-13, -vihoittelu kestää oman aikansa ja huudan silloin metsään ja jätän leikkikalut toisille. Niin olen ain tehnyt lapsesta saakka.
        Pitää tarkistaa asennetta. Kun tulee keski-ikään alkaa olla enemmän tietotaitoa asioissa.
        Asioita voi aina hoitaa mutta on ihmisiä joiden kanssa ei voi hoitaa asioita.
        Eivät koskaan anna mitään palautetta jos joku yrittää jotakin asiaa hoitaa ja jotakin sanoa. Silloin alan aina ketjukirjoittajaksi. En minä koskaan kenellekään kirjoitäkään lähettele koko ajan joka hoitaa asiat kanssani pois päiväjärjestyksestä. Vähävaraisena en puhu puheluja.
        Olen kuitenkin kirjoittanut niin paljon etten ole syytellyt ketään ja olen kehottanut roskapostiasetuksiin jos tarvetta etten tule syylliseksi.
        Verkostoaikakausi on yksinäisille ihmisille monien mahdollisuuksien verkko jonne voi kirjoittaa paljon. Tapa seurustella yksinäisyydessä. Terapiaa.

Kuitenkin kaikilla ihmisillä jotka ovat asettuneet julkisiin virkoihin, esimiehiksi, johtajiksi, luottamusttehtäviin on velvollisuus palautteen vastaanottamiseen ja työnsä hallitsemiseen posteineen ristiriitatilanteissakin. Siitä maksetaan joka kuukausi rahaa. Esimies/ johtajat päättävät sitten itse mitä tekevät lukevatko ja miten hyvin ja aheuttaako jotakin toimia. Esimiehet iloitsevat palautteesta koska se auttaa heitä tekemään paremmin työnsä. Ovat kiitollisia posteista. Jos he katsovat arvottomaksi on roskapostiasetukset tai sivuuttaminen tapa hallita postinsa työssään. Valituksia että ei halua tehdä työtään eli vastaanottaa palautetta palvelutoimissa- viroissa ja töissä esimiesasemissa/ johtajana ei voida missään noteerata. Kuuluu työhön. Suojatyöpaikkoja voi etsiä vaikka lähimmän mielenterveystomen terapiapajasta. Kaikki julkiset tehtävät em. ovat periaatteella suorite ja vastike. Rahalla saa ja hevoosella pääsöö ja pitää vaihtaa työpaikkaa tai luopua luottamustehtävistään jos ei halua työtään hoitaa tai pyytää alennusta johonkin vähempiarvoiseen tehtävään missä on sitten pomoja vaikka tusina ylempänä ottamassa vastaan kaiken palautteen.

Olen toivonut kaikille hyvää- ihmisille joka paikassa.

Minusta ei ole kukaan saanut vihamiestä uskon takia. Ei minkään muunkaan asian takia.

Jumalan siunausta

yst. jari

• elämä on
        jarlau kirjoitti:

jatkoa.......................

On ihmisiä joilla on taipumusta pitää itseään hallitsevassa asemassa toiseen nähden, mutta eivät ymmärrä sitten noita tilivelvollisuuden rajoja ja esimiesasioista eivät ymmärrä yhtään mitään mitä asiaan liittyy. Monenlaista vastaavaa on mutta tietysti ihmissuhdeasiat ovat aina niitä hankalimpia joissa jokainen tekee virheitä. En tarkoita tässä ketään henk. koht.

Itselle aina kuoppaa kaivaa jos ei ole Jumalan kanssa sovussa.
        Elämä muuttuu paremmaksi anteeksiannon myötä, Jaak 2:8-13, -vihoittelu kestää oman aikansa ja huudan silloin metsään ja jätän leikkikalut toisille. Niin olen ain tehnyt lapsesta saakka.
        Pitää tarkistaa asennetta. Kun tulee keski-ikään alkaa olla enemmän tietotaitoa asioissa.
        Asioita voi aina hoitaa mutta on ihmisiä joiden kanssa ei voi hoitaa asioita.
        Eivät koskaan anna mitään palautetta jos joku yrittää jotakin asiaa hoitaa ja jotakin sanoa. Silloin alan aina ketjukirjoittajaksi. En minä koskaan kenellekään kirjoitäkään lähettele koko ajan joka hoitaa asiat kanssani pois päiväjärjestyksestä. Vähävaraisena en puhu puheluja.
        Olen kuitenkin kirjoittanut niin paljon etten ole syytellyt ketään ja olen kehottanut roskapostiasetuksiin jos tarvetta etten tule syylliseksi.
        Verkostoaikakausi on yksinäisille ihmisille monien mahdollisuuksien verkko jonne voi kirjoittaa paljon. Tapa seurustella yksinäisyydessä. Terapiaa.

Kuitenkin kaikilla ihmisillä jotka ovat asettuneet julkisiin virkoihin, esimiehiksi, johtajiksi, luottamusttehtäviin on velvollisuus palautteen vastaanottamiseen ja työnsä hallitsemiseen posteineen ristiriitatilanteissakin. Siitä maksetaan joka kuukausi rahaa. Esimies/ johtajat päättävät sitten itse mitä tekevät lukevatko ja miten hyvin ja aheuttaako jotakin toimia. Esimiehet iloitsevat palautteesta koska se auttaa heitä tekemään paremmin työnsä. Ovat kiitollisia posteista. Jos he katsovat arvottomaksi on roskapostiasetukset tai sivuuttaminen tapa hallita postinsa työssään. Valituksia että ei halua tehdä työtään eli vastaanottaa palautetta palvelutoimissa- viroissa ja töissä esimiesasemissa/ johtajana ei voida missään noteerata. Kuuluu työhön. Suojatyöpaikkoja voi etsiä vaikka lähimmän mielenterveystomen terapiapajasta. Kaikki julkiset tehtävät em. ovat periaatteella suorite ja vastike. Rahalla saa ja hevoosella pääsöö ja pitää vaihtaa työpaikkaa tai luopua luottamustehtävistään jos ei halua työtään hoitaa tai pyytää alennusta johonkin vähempiarvoiseen tehtävään missä on sitten pomoja vaikka tusina ylempänä ottamassa vastaan kaiken palautteen.

Olen toivonut kaikille hyvää- ihmisille joka paikassa.

Minusta ei ole kukaan saanut vihamiestä uskon takia. Ei minkään muunkaan asian takia.

Jumalan siunausta

yst. jari

juuri siksi , annettiin viesti. minä en kirjoittele enkä olisi kirjoittanut, luovutin taistelun ja hän laittoi kirjoittamaan kun sanoin tapahtukoon tahtosi.
        Olen paennut metsään etten tuntisi ihmisten kipua ja ahdistusta ja hän joka taidot on antanut teki herkemmäksi.entistä lujemmin kuulin ihmisten tuskan ja kivun.
        Kirjoita kuten äsken koko sydämmellä ja luota että sanat annetaan. Pyydä häneltä hyvinvointia kaikilta osin parasta mahdollista.Hän on sinut työhönsä valinnut eikö hän palkankin tuo?
        On aika luottaa ohjaukseen.
        Puhun samalla itselle, en ole halunut puhua Jumalasta enkä Kristuksesta halaistua sanaa ja vielä vähemmän kirjoittaa.(en pidä kirjoittamisesta, näköjää onnistuu sekin kun yläkerta/Jumala pakottaa) Kirjoita sinä hän on sut siihen valinnut!
        Pyydä niin annetaan ohjausta kuin rahaa.
        Aivan eri energiat sinulla, hohdat kultavaloa. Ja sanoissa oli voima!
        Kaikkea hyvää teille ja halauksia!

• elämä on
        elämä on kirjoitti:

juuri siksi , annettiin viesti. minä en kirjoittele enkä olisi kirjoittanut, luovutin taistelun ja hän laittoi kirjoittamaan kun sanoin tapahtukoon tahtosi.
        Olen paennut metsään etten tuntisi ihmisten kipua ja ahdistusta ja hän joka taidot on antanut teki herkemmäksi.entistä lujemmin kuulin ihmisten tuskan ja kivun.
        Kirjoita kuten äsken koko sydämmellä ja luota että sanat annetaan. Pyydä häneltä hyvinvointia kaikilta osin parasta mahdollista.Hän on sinut työhönsä valinnut eikö hän palkankin tuo?
        On aika luottaa ohjaukseen.
        Puhun samalla itselle, en ole halunut puhua Jumalasta enkä Kristuksesta halaistua sanaa ja vielä vähemmän kirjoittaa.(en pidä kirjoittamisesta, näköjää onnistuu sekin kun yläkerta/Jumala pakottaa) Kirjoita sinä hän on sut siihen valinnut!
        Pyydä niin annetaan ohjausta kuin rahaa.
        Aivan eri energiat sinulla, hohdat kultavaloa. Ja sanoissa oli voima!
        Kaikkea hyvää teille ja halauksia!

tånne tulin siksi, kun annettiin kuva. Hevostista ja vaunuista jotka yrtti eteen päin. Amshin.
        Gooletin, ainoa suomalainen sivu. Luin poistuin. Kuva ei poistunut. Sitten sanoin hyvä on mitä tahdot minun tekevän. Annan käteni. Kuva muuntui ja tuotiin outojen ihmisten kuvia. Rähisin en ala kirjoittamaan, mistä minä en tiedä mitään. Jos yläkerta päättä että teen jonkun se on tehtävä. Kaikki pannaan seis.
        Ja se on tehtävä,juuri niillä sanoilla teoilla. Ja vaikka yritän estä en puutu en tee.se vie voimat enkä lopulta voi muuta kuin antaa tapahtua.

• elämä on
        elämä on kirjoitti:

tånne tulin siksi, kun annettiin kuva. Hevostista ja vaunuista jotka yrtti eteen päin. Amshin.
        Gooletin, ainoa suomalainen sivu. Luin poistuin. Kuva ei poistunut. Sitten sanoin hyvä on mitä tahdot minun tekevän. Annan käteni. Kuva muuntui ja tuotiin outojen ihmisten kuvia. Rähisin en ala kirjoittamaan, mistä minä en tiedä mitään. Jos yläkerta päättä että teen jonkun se on tehtävä. Kaikki pannaan seis.
        Ja se on tehtävä,juuri niillä sanoilla teoilla. Ja vaikka yritän estä en puutu en tee.se vie voimat enkä lopulta voi muuta kuin antaa tapahtua.

olen pahoillani,taas näytettiin kuva josta en pääse eroon.
        Sinun Jaloissasi pyörii pitää polvesta kiinni kuollut henki(nainen). Hän palvoo sinua, kipu tulee aina kun hän otta kiinni. Muutoin tunnet kylmänä viimana.sitten kuollut mies pitää kättä olkapäällä. Vaistomaisesti laitat käden siihen.
        Jos he häiritsee oloasi, pyydä arkkienkeli Gabrielia hakemaan pois, hän on elämisen ja kuolemisen enkeli. Hän voi hakea ne jotka pelkää Jumalan kirkkautta.
        Toinen tapa on sanoa. Jumalan ja kaiken valon nimeen käsken teitä poistumaan.
        - ne poistu hetkeksi ja hiipailee takas, sinun sydämmen valo vetää puoleensa.olet lamppu pimeydessä.
        Kolmas tapa on sanoa:
        -valosta olet tullut valoon palaa tai armosta olet syntynyt armoon palaa.
        Eläville tuskaisille ihmisille:
        -armosta olet syntynyt armossa elä.
        -valosta olet tullut valossa elä.
        Valo ja armo tarkoittaa aina jumalan valoa ja armoa.

Jokohan nyt saisin olla kirjoittamatta ja jättää sut tekemään työtä johon sut on valittu.
        Henkilö kohtaisesti en tiedä susta mitään,mut hän joka tietää näyttää ja sanoo.
        En kirjoittele enkä lue netissä muutakuin ne sanat jotka annetaan.esim: Amshit.
        Yleensä googletan tietosana kirjoja.
        Vielä vähemmän haluan puhua. Kuolleista tai energioista, mutta 2viikkoa on hoettu, astu ulos sellaisena kuin minä olen sinut luonut. Ärisin mitås loit en halua. En pärjännyt Jumalan tahdolle. Toivottavasti nyt saan olla rauhassa, olen julkisesti esiintynyt. Toivottavasti riittää.
        Siunauksia työhönne, minä jään haramaan vastaan, tehtäväni.
        Luultavasti käy samoin kuin viimeks jumalan tahtovoittaa. Minun mickrotaajuuden sota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      46
      3633
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      36
      2349
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      81
      2287
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      59
      2195
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      26
      1614
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      64
      1542
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1447
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      55
      993
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      977
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      869
    Aihe