opetuspolkimen asennus!

oops

on ongelmia tuon opetuspolkimen asennuksen kanssa. se on nyt paikoillaan ja jarrutus pelaa, mutta kuinka hyvin sen pitää toimia? eli siis onko sen opetuspolkimen jarrutusvoiman vastattava TÄYSIN sitä alkuperäisen jarrun voimaa?
Auto siis pysähtyy opetuspolkimellakin mutta ei yhtä tehokkaasti kun auton omalla polkimella.
ei viitsisi mennä turhaan katsastaan jos ei menekkään läpi, se katsastus kuitenkin maksaa niin paljon...

4

7538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Katsastus maksaa 25€, eli ei kehtais koko ajan uusia. Juuri käytettiin katsastuksessa ja jarruteloilla katsoi riittävän tehon. Alkuperäistä voimaa siihen ei tietenkkän voi saada, muuten pitäisi kehitellä joku hydrauliikka välitys apupolkimen ja norm.polkimen välille. Ja inssi hyppää kyytiin konttorin takana olevalla testi lenkillä ja käskee ottamaan reilut vauhdit ja heittämään vapaalle, ja sitten jarru itse apupolkimella. Kyllä sen lumella sai ainakin renkaat lukkoon. Poljin voimaa tarvitsee tietenkin vähän enemmän kuin norm.polkimella. jos sinulla ei ole se vasijeri rispaantunut tai muuten jumissa ja kulkee suoraa reittiä ja on oikein kiinnitetty niin ei pitäisi olla ongelmaa.(tulipahan lause). Onnea vaan kohtalo toverille ja hyviä ajohetkiä.

• vois auttaa

Jos olet pujotellut vaijerin kojelaudan sisältä niin kannattaa kokeilla öljyä vaijerin kuoreen nimenomaan ulkopuolelle (sisälle myös jos menee). Sillä kuorella on nimittäin ihan yhtä tärkeä osa sen poljinvoiman välityksessä kuin itse vaijerillakin.
      Itsellä poljin jäi kantamaan jarrutuksen jälkeen mutta öljy auttoi ja tehokin parani. Syy oli kun kuori otti kojelaudan sisällä muoviosiin kiinni ja ei päässy vapaasti liikkumaan.
      Samaa voimaa kuin vars. polkimella tuollaisella virityksellä ei koskaan saa, sehän on selvä, ei katsastus sitä käytännössä vaadikkaan vaikka niin on kyllä ohjeissa määrätty.

• Minä

Meillä kyllä riitti konsolin ulkopuolelta ja näin ollen vaijeri kulki suoraa ja vaivatonta reittiä. Mihinkä autoon on tarvinnut pujottaa kojelaudan sisältä

• Juzbe

Hei sehän on pakollista käydä auton kans katsastuksessa että sillä saa opettaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1671
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      191
      1283
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1283
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      844
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe