Julkaisen CV:n joka kuvaa porvarien nurjaa suhtautumista innovaatioita tuottaviin vasemmistolaisiin. Samalla listasta voi lukea, kuinka tyhmä on Helsingin hovioikeus, Tekes, Finnvera ja muut innovaatiorahastot laittaessaan systemaattisesti (eli totalitaristisesti) minut sivuun. Samalla, kun huutelevat yrityksien perään.
Haistatankin pitkän vitun heille ja porvaristollemme! Eivät saa minua historiasta pois millään ilveellä, eivät edes sitä vääritelemällä!
Seuraavassa minun oikeusmurhani anatomiaa...
CV Hannu Rainesto 11.03.2004 Design of the Future
Muotoilusaavutukset
Veneet; suunnittelu ja muotoilu projekteja:
Meripelastusvene 1 kpl RIB 1992 C-2000 Pyhäjoki SMPS
Meripelastuskoulutusvene 5 kpl RIB 1993-96 C-500 Båistö ja Airisto Center Meripelastusalus 1 kpl RIB 1996 Otto Malm C-4000 Pietarsaari
Meripelastusvene 7 kpl RIB 1992-98 C-500 SMPS
Meripelastusvene 1 kpl RIB 1997 C-2000 Båistö SMPS
Rajavartioveneitä 5 kpl RIB 1996-98 Nopeavene RVL, Raahe, Utsjoki, Santio, Jussarö, Kalajoki
Rajavartiovene 1 kpl RIB 1994 C-2000 vl Tursas RVL
Merenkulkulaitos 1 kpl RIB 1997 C-500 ms Ursus MKL
Rajavartiovene 1 kpl RIB 1997 C-3500 Eestin rajavartiolaitos
Kuressaare Saarenmaa
Solas mobvene 3 kpl RIB 1997 C-500 Solas Langship
ms Laura, ms Marjatta, ms Hjördis
Solas mobvene 2 kpl RIB 1997-98 C-500 Solas Disney Gruiser
ms Magig, ja ms Vounder uudisrakennus
Meripelastusvene 1 kpl RIB 1996 C-3000 Kemi SMPS
Pelastusvene 1 kpl RIB 1998 C-400 Finnish Navy
ohjusvene ”Hamina”
Vesipelastusyksikkö 2 1 kpl RIB 1999 CC-5.0m Tampere T V 15
Vesipelastusyksikkö 2 1 kpl RIB 2001-23 CC-5.5m Pelastusopisto, Tampere
Vesipelastusyksikkö 3 1 kpl RIB 2000 CC-8.0m Tampere T V 35
Urheiluvene 1 kpl RIB 2001 Yksityishenkilö
Näyttelyt: -Osallistuminen kansainväliseen suomalaisen muotoilun katselmuukseen Saksassa ja Ranskassa 1999-2000. Mukana Tampereen aluepelastuslaitoksen Vesipelastusyksikkö 3 pienoismalli.
-Finish Design näyttelyt Helsinki 1999
-Teollisen muotoilun parhaimmistoa vuosisadan lopulla. Suomi muotoilee näyttely, Helsinki1998 Mukana pr Otto Malm pienoismalli.
-Pienoismalli näyttely ”Laiva” Raisiossa 1987
-Taidenäyttely Maalauksia ja grafiikkaa Tampere 1967
Muuta: -Suunnittelu ja muotoilu projekti Kvaerner Masa-Yards ”Matala pelastusvene 150” 1998 patentoitu K.M-Y ja HR
-Teollisen muotoilun ja perinteisen parametri suunnittelun yhdistävä ”Kehittyneen alkusuunnitelun metodi ja malli” 1998-2000 mallisuojattu
-Airisto Center ”Surres sukkula” Mob vene suunnittelu ja muotoilu projekti 1998 mallisuojattu
-Luento Vtt:llä ”Nopeiden veneiden suunnittelu ja muotoilu” Espoo 1997
-Maailman ensimmäinen Rib veneen luokitus projekti Vtt/DNV Oslo Det Norske Veritas 1992-93 vene on samalla luokitussääntö mallinnus projekti DNV:lle.
-Suomen ensimmäisen RIB vene valmistui 1991.
-Solas Mob Rib testit MKL 1996-97; Suomen ensimmäinen Solas Rib suunnittelu.
-Fast Resque Boats Rib Mob veneen suunnittelu Vtt:n kanssa 1997-98
-Nopean ja suuren Rib veneen, yli 50 solmua, liimattavan vaihtopohjan suunnittelu, muotoilu ja pitkäaikaistestaus.
-Pehmeän kasattavan V-pohja Rib veneen sunnittelu.
Koska olen täysin häpeämätön...
33
5276
Vastaukset
- Miten pääsee firman osakkei...
Kerropa Rainesto miten pääsee firman osakkeisiin ulkopuolinen kiinni?
Itsellä on Oy ja siihen ei pääse kuin kuolleeni ruumiin yli perikunta, TAI jos jätän verot ja laskut maksamatta, niin silloin pääsee vouti?
Eli siinä tapauksessa joko ulosmitataan liike toiminta tai koneet ja laitteet.
En oikein ymmärrä pointtiasi?kun sinut on ulkoistettu firmastasi ulos kaikki sopimukset rikkomalla ja hovioikeutta hyväksikäyttämällä. Asioihin perehtyneet, kyllä vakaasti uskovat petokseen, jonka uhri olen.
Se on firman kaappaamista, että sinut petetään, jotta firma siirtyy toisille omistajille, sinua kuulematta. Sekin on sitä, että konkurssiin menevä emoyhtiö piilottaa firman ennen omaa konkurssiaan ja myy sen toiselle omistajalle. Ja tämäkin taatusti pöytälaatikossa rahoitettuna, sillä ostaja on liian varaton.
Sitä varten on asianajajat jotka ketkuilevat nämä rikokset laillisiksi.
Optiosi mitätöidään, koska niitä ei yksinkertaisesti noteerata ja sinulle pistetään kymmenien tuhansien oikeudenkäyntikulut maksuun. Sinun kykysi toimia etusi puolesta on sillä poistettu. Suomalainen oikeus on sofistinen muoto fasismista, ei mitään muuta.
Hovioikeus on luokkaoikeutta, jota rikkaat käyttää välineenään. Ei sinun sitä tarvitse ymmärtää, en edes teidä miten se olisi mahdollista porvarille. Porvareitahan ne oikeusoppineetkin ovat, eivätkä tulleet koskaan tajuneeksi, kuinka heitä porvarien toimesta kusetetiin. Ja jos tajusivat, olivat pelissä sitten mukana eli toimivat tahallisesti.
Nämä asiat tutkii aikanaan kansanoikeus...
Kuten ministeri Hyssälä sanoi paripäivää sitten Savon sanomissa, "miten selviää pieni ihminen väärien asioiden korjaamisessa, kun ei sitä pysty tekemään ministerikään". Tämä ministerin lausuma kuvaa hyvin, mitä on yksilötasolla suomalainen totalitarismi vuonna 2009. Pakkovaltaa lain avulla!
Porvarit teillä on liian pieni pää, jotta sinne mahtuisi kunnon aivot! Pitäisitte edes lipan pois silmiltä...
Minä olen luokkaoikeuden uhri, vissiin tuleva marttyyri, mies joka laittaa asiat kuriin ja järjestykseen. Ha haa..vissiin vituttaa, kun en ampunutkaan itseäni, kuten eräs yritysrahoitusvirkailia esitti kaikkien puolet vähemmän kokeneiden jo tehneen... Ei tiennyt, että olen kommari. Ei minua huijari porvaristo nujerra.
Uusi menestymiseni eliminoitiin, mm. sillä, että Vator Oy kieltäytyi antamasta tarjouksia moottoreistaan uudelle firmalleni. Tämä vain tässä siksi, että ymmärtäsit kuinka laajaa voi olla, kun Ihmistä vainotaan, lippalakkimies...- On tainnut jäädä katsomatta...
hannu_rainesto kirjoitti:
kun sinut on ulkoistettu firmastasi ulos kaikki sopimukset rikkomalla ja hovioikeutta hyväksikäyttämällä. Asioihin perehtyneet, kyllä vakaasti uskovat petokseen, jonka uhri olen.
Se on firman kaappaamista, että sinut petetään, jotta firma siirtyy toisille omistajille, sinua kuulematta. Sekin on sitä, että konkurssiin menevä emoyhtiö piilottaa firman ennen omaa konkurssiaan ja myy sen toiselle omistajalle. Ja tämäkin taatusti pöytälaatikossa rahoitettuna, sillä ostaja on liian varaton.
Sitä varten on asianajajat jotka ketkuilevat nämä rikokset laillisiksi.
Optiosi mitätöidään, koska niitä ei yksinkertaisesti noteerata ja sinulle pistetään kymmenien tuhansien oikeudenkäyntikulut maksuun. Sinun kykysi toimia etusi puolesta on sillä poistettu. Suomalainen oikeus on sofistinen muoto fasismista, ei mitään muuta.
Hovioikeus on luokkaoikeutta, jota rikkaat käyttää välineenään. Ei sinun sitä tarvitse ymmärtää, en edes teidä miten se olisi mahdollista porvarille. Porvareitahan ne oikeusoppineetkin ovat, eivätkä tulleet koskaan tajuneeksi, kuinka heitä porvarien toimesta kusetetiin. Ja jos tajusivat, olivat pelissä sitten mukana eli toimivat tahallisesti.
Nämä asiat tutkii aikanaan kansanoikeus...
Kuten ministeri Hyssälä sanoi paripäivää sitten Savon sanomissa, "miten selviää pieni ihminen väärien asioiden korjaamisessa, kun ei sitä pysty tekemään ministerikään". Tämä ministerin lausuma kuvaa hyvin, mitä on yksilötasolla suomalainen totalitarismi vuonna 2009. Pakkovaltaa lain avulla!
Porvarit teillä on liian pieni pää, jotta sinne mahtuisi kunnon aivot! Pitäisitte edes lipan pois silmiltä...
Minä olen luokkaoikeuden uhri, vissiin tuleva marttyyri, mies joka laittaa asiat kuriin ja järjestykseen. Ha haa..vissiin vituttaa, kun en ampunutkaan itseäni, kuten eräs yritysrahoitusvirkailia esitti kaikkien puolet vähemmän kokeneiden jo tehneen... Ei tiennyt, että olen kommari. Ei minua huijari porvaristo nujerra.
Uusi menestymiseni eliminoitiin, mm. sillä, että Vator Oy kieltäytyi antamasta tarjouksia moottoreistaan uudelle firmalleni. Tämä vain tässä siksi, että ymmärtäsit kuinka laajaa voi olla, kun Ihmistä vainotaan, lippalakkimies...On tainnut jäädä katsomatta peiliin, onko minussa vikaa? mitä olen tehnyt väärin?
Juttusi vahvisti vain kuvaa sinusta, eli vanhasta katkerasta miehestä, "kaikissa muissa on syy ei minussa" näyttää olevan mottosi.
Olen ollut itse yrittäjä jo pitkälti yli 20 vuotta, kukaan ulkopuolinen ei ole päässyt firmaani käsiksi.
Et kerro koko totuutta, mikähän se lie sitten, vastapuolta ei ole kuultu, vain sinun väittämääsi.
Luulenpa että asiassa on toinenkin puoli.
Kommunismista voit vain haaveilla, ja paksuin juttusi oli muuten se sosiaalinen yrittäjä, naurettavampaa en ole kuullutkaan.
Ei millään pahalla Hannu hyvä, mutta sinun jutuistasi paistaa vain katkeran miehen mieli, eikö olisi jo aika mennä eteen päin, eikä hinkata vanhassa paskassa, noin oman mielenterveydenkin kannalta.
Ps mailmassa on paljon hienoja asoita, mutta jos haudot vain vanhaa firmaasi ja vallankumousta, eikö se ole pitemmällä juoksulla raskasta? - hannu_rainesto
Oikeusteitse!
- pool set
oliko sinulla yritys joka on nuo suunnitellut ja jonka oikeus on sitten tuominnut jollekin muulle, vai olitko palkattuna työntekijänä suunnittelemassa noita. vai miten se oikein meni
joka minulta kaapattiin oikeuden avulla! Minä olin siis osakas, perustaja, pääsuunnittelija, testaaja, toimitusjohtaja, innovaattori, muotoilija jne.. Minä olin yhtä kuin Boomeranger Boats Oy, ja olisin edelleen, ilman Helsingin hovioikeutta ja petoksia joita minuun kohdistettiin.
Ilman minua ei firmaa nimeltä Boomeranger Boats olisi olemassa. Se tekee veneitä edelleen, ja lähes yksin minun perussunnittelemiani, mutta minut on eliminoitu firmastani ulos. Pian olen jo helvetissä, joten siellä tavataan...
Tämä on suomalainen oikeuskäytäntö todellisuus tänään, vuonna 2009. Laillistettuja rikoksia yksilöitä kohtaan.- T Urpo
joka minulta kaapattiin oikeuden avulla! Minä olin siis osakas, perustaja, pääsuunnittelija, testaaja, toimitusjohtaja, innovaattori, muotoilija jne.. Minä olin yhtä kuin Boomeranger Boats Oy, ja olisin edelleen, ilman Helsingin hovioikeutta ja petoksia joita minuun kohdistettiin.
Ilman minua ei firmaa nimeltä Boomeranger Boats olisi olemassa. Se tekee veneitä edelleen, ja lähes yksin minun perussunnittelemiani, mutta minut on eliminoitu firmastani ulos. Pian olen jo helvetissä, joten siellä tavataan...
Tämä on suomalainen oikeuskäytäntö todellisuus tänään, vuonna 2009. Laillistettuja rikoksia yksilöitä kohtaan.Kerro nyt jo minkä lain perusteella omistusoikeus
osakkeisiin puretaan!
Jos firma keikahtaa konkkaan niin se lakkaa todella
olemasta.
Perustaja, osakas ja toimitusjohtaja!
JA KAIKKEA TEHDÄÄN SELÄN TAKANA ILMAN ETTÄ OSAKAS
TJ, TIETÄÄ TAI HUOMAA MITÄÄN!
Älä naurata!
Myikö pesänhoitaja "oikeudet" konkan jälkeen? - TSV
Tämä on suomalainen oikeuskäytäntö todellisuus tänään, vuonna 2009. Laillistettuja rikoksia yksilöitä kohtaan.Kauppalehti 6.9.2004
>> Boomeranger aloitti kovapohjaisten kumiveneiden suunnittelun jo 1990-luvun alussa. Uudentyyppisten veneiden kehitystyö oli kuitenkin kallista ja Suomi markkina-alueena liian pieni, joten tehdas teki useina vuosina tappiota jopa puolitoista kertaa liikevaihtonsa verran.
Boomerangerin omistanut kemianteollisuuden yhtiö piti venetuotantoa pystyssä konserniavustuksilla, vaikka voitot näyttivät olevan kaukana.
Boomerangerin suunta muuttui kuusi vuotta sitten, kun Rajavartiolaitoksen alusteknisen osaston vetäjänä työskennellyt Timo Peräkylä siirtyi aluksi virkavapaalla nostamaan kellukevenetuotantoa pinnalle.
Vuoden 2000 tilinpäätös oli jo voitollinen. Boomerangerin liikevaihto on puolitoistakertaistunut kolme vuotta peräkkäin.
Yhtiö pystyy jo hyvään sijoitetun pääoman tuottoon, vaikka se on vielä velkainen. TSV kirjoitti:
Kauppalehti 6.9.2004
>> Boomeranger aloitti kovapohjaisten kumiveneiden suunnittelun jo 1990-luvun alussa. Uudentyyppisten veneiden kehitystyö oli kuitenkin kallista ja Suomi markkina-alueena liian pieni, joten tehdas teki useina vuosina tappiota jopa puolitoista kertaa liikevaihtonsa verran.
Boomerangerin omistanut kemianteollisuuden yhtiö piti venetuotantoa pystyssä konserniavustuksilla, vaikka voitot näyttivät olevan kaukana.
Boomerangerin suunta muuttui kuusi vuotta sitten, kun Rajavartiolaitoksen alusteknisen osaston vetäjänä työskennellyt Timo Peräkylä siirtyi aluksi virkavapaalla nostamaan kellukevenetuotantoa pinnalle.
Vuoden 2000 tilinpäätös oli jo voitollinen. Boomerangerin liikevaihto on puolitoistakertaistunut kolme vuotta peräkkäin.
Yhtiö pystyy jo hyvään sijoitetun pääoman tuottoon, vaikka se on vielä velkainen.kirjoitus ei vastaa totuutta, vaan on minun poispotkimisen jälkeen ulosannettu selitys.
Tuotekehitys on maksullista, ei ilmaista ei edes Nokialle, joten kaikki uusi luodaan aina ensin kuluja synnyttämällä, jotka sitten katetaan, kun myynti alkaa. Jos katsot listaa jonka laitoin esiin, huomaat, että työtä on tehty, myynnin perusta eli toimivat tuotteet luotiin ja tuotannon sarjoittaminen pääsi käyntiin. Nyt myynti käy ja tulosta vissiin syntyy ja se oli kaiken tarkoitus. Lehdelle annettu selitys on siis lähinnä herja minua kohtaan.
Tulee muistaa, että olin omistaja ja tuotekehittelijä, en rahoitaja ja taloudenhoitaja. Lisäksi Hovioikeuden tuomiot eivät liity mitenkään lehtikirjoituksen sisältöön. Tein työni, loin malliston joka menestyy edelleen.
RVL:n osuus syntyi yritykseen, kun olin kehittänyt heille veneet 5 kpl 900.000 mk/kpl, kuten olen kirjoittanut. Heidän edustajansa eli paras asiakkaani oli juuri artikkelissa mainittu henkilö. Hän myös laati RVL:n sisäiset asiakirjat, joiden perusteella RVL tulee tulevaisuudessa tilaamaan näitä veneitä kolme neljä vuodessa. Ja, kun yhden hinta oli siis lähes miljoonamarkkaa, oli sillä suuri merkitys eli neljä miljoonaa vuodessa.
Kyseinen henkilö haki minulle työhon kaksikin eri kertaa, mutta hän oli asiakas, joten ei hän ollut sopiva palvelukseen. Tätä mieltä oli erityisesti rahoitava kumppanini. Jonka kanssa ko. henkilö selkäni takana alkoi käymään kuitenkin keskusteluja, tiedän tämän, koska kertoi niistä minulle, ei sisältöä vaan, että kävi joitakin rahoitus keskusteluja. Joka taasen oli luonnollista olihan hän asiakan ja kumppanini rahoittaja ja vakuuksien antaja.
Minun potkujeni jälkeen hän tuli nopeasti tilalleni. Myös RVL:n tilaukset alkoivat sitten yllättäen toteutua. Minulla on tuo asiakirja noista tilaus aikeista itselläni, se tuli yllättäen faksiini, kuten sanonta kuuluu ja siis löytyy RVL:stä, jos eivät nyt sitä ala tuhomaan siellä.
Kannattaa siis selvittää totuus, ennen kuin tekee päättelyään. Samainen henkilö BB:n tietoja selvitellessään päätyi kertomaan vakuutusyhtiölle eli velkojalleni, että minun osakkeeni tulisi ulosmitata jotta hän voisi ne sitten huutaa ja näin tapahtui. Tämä selvisi minulle ulosottajan luona. Mutta optioita ei voitu ulosmitata, joten ne takaavat minulle edelleen 45 % omistusosuuden yritykseen, mutta niistä oikeus ei taasen ole kiinnostunut tuomiota laatiessaan. Optioiden lunastaminenkaan ei ole sujunut sopimuksen mukaan, joten mahdolliset pääomatulot ovat tulleet jaetuksi väärin.
Hienoa, kun seuraa, kuinka listan porvari puolustelee oikeusmurhaa, kuten olen olettanut. Koska kaikki muu ajattelu edellyttää juuri empatiaa ja emootioita, jotta voi ymmärtää mitä totalitarismi oikein käytännössä on.
Itse en voi asioita tuoda julki kuin yleisinä, mutta apu tietysti kelpaa.
Tärkein tässä kuitenkin unohtuu ja se on tämä poliittinen opetus, että olin omistaja ja siitä oli lisäksi sopimus, joka kumottiin pelkillä valheilla oikeudessa. Poliisi ei halua tätä valehtelua tutkia.
Omistajalta siis viettiin firma lainkäytön hyödyntämisellä, valheiden avulla. Ja elämme Suomessa vuotta 2009. Perustuslaki takaa omaisuuden suojan, mutta ei sitä, että se voidaan kiertää valhein oikeuslaitoksen avulla.
Lisäksi tulee huomata, että omistin tuon ko. kemianyhtiön yksin muistaaksenii 93-alkaen, eikä omistukseni siihen lakannut koskaan. Nyt se on konkurssissa, mutta ei siis minun toimestani.
Oikeus ei halua tutkia asiaa.- mahtaa jurppia
kirjoitus ei vastaa totuutta, vaan on minun poispotkimisen jälkeen ulosannettu selitys.
Tuotekehitys on maksullista, ei ilmaista ei edes Nokialle, joten kaikki uusi luodaan aina ensin kuluja synnyttämällä, jotka sitten katetaan, kun myynti alkaa. Jos katsot listaa jonka laitoin esiin, huomaat, että työtä on tehty, myynnin perusta eli toimivat tuotteet luotiin ja tuotannon sarjoittaminen pääsi käyntiin. Nyt myynti käy ja tulosta vissiin syntyy ja se oli kaiken tarkoitus. Lehdelle annettu selitys on siis lähinnä herja minua kohtaan.
Tulee muistaa, että olin omistaja ja tuotekehittelijä, en rahoitaja ja taloudenhoitaja. Lisäksi Hovioikeuden tuomiot eivät liity mitenkään lehtikirjoituksen sisältöön. Tein työni, loin malliston joka menestyy edelleen.
RVL:n osuus syntyi yritykseen, kun olin kehittänyt heille veneet 5 kpl 900.000 mk/kpl, kuten olen kirjoittanut. Heidän edustajansa eli paras asiakkaani oli juuri artikkelissa mainittu henkilö. Hän myös laati RVL:n sisäiset asiakirjat, joiden perusteella RVL tulee tulevaisuudessa tilaamaan näitä veneitä kolme neljä vuodessa. Ja, kun yhden hinta oli siis lähes miljoonamarkkaa, oli sillä suuri merkitys eli neljä miljoonaa vuodessa.
Kyseinen henkilö haki minulle työhon kaksikin eri kertaa, mutta hän oli asiakas, joten ei hän ollut sopiva palvelukseen. Tätä mieltä oli erityisesti rahoitava kumppanini. Jonka kanssa ko. henkilö selkäni takana alkoi käymään kuitenkin keskusteluja, tiedän tämän, koska kertoi niistä minulle, ei sisältöä vaan, että kävi joitakin rahoitus keskusteluja. Joka taasen oli luonnollista olihan hän asiakan ja kumppanini rahoittaja ja vakuuksien antaja.
Minun potkujeni jälkeen hän tuli nopeasti tilalleni. Myös RVL:n tilaukset alkoivat sitten yllättäen toteutua. Minulla on tuo asiakirja noista tilaus aikeista itselläni, se tuli yllättäen faksiini, kuten sanonta kuuluu ja siis löytyy RVL:stä, jos eivät nyt sitä ala tuhomaan siellä.
Kannattaa siis selvittää totuus, ennen kuin tekee päättelyään. Samainen henkilö BB:n tietoja selvitellessään päätyi kertomaan vakuutusyhtiölle eli velkojalleni, että minun osakkeeni tulisi ulosmitata jotta hän voisi ne sitten huutaa ja näin tapahtui. Tämä selvisi minulle ulosottajan luona. Mutta optioita ei voitu ulosmitata, joten ne takaavat minulle edelleen 45 % omistusosuuden yritykseen, mutta niistä oikeus ei taasen ole kiinnostunut tuomiota laatiessaan. Optioiden lunastaminenkaan ei ole sujunut sopimuksen mukaan, joten mahdolliset pääomatulot ovat tulleet jaetuksi väärin.
Hienoa, kun seuraa, kuinka listan porvari puolustelee oikeusmurhaa, kuten olen olettanut. Koska kaikki muu ajattelu edellyttää juuri empatiaa ja emootioita, jotta voi ymmärtää mitä totalitarismi oikein käytännössä on.
Tärkein tässä kuitenkin unohtuu ja se on tämä poliittinen opetus, että olin omistaja ja siitä oli lisäksi sopimus, joka kumottiin pelkillä valheilla oikeudessa. Poliisi ei halua tätä valehtelua tutkia.
Omistajalta siis viettiin firma lainkäytön hyödyntämisellä, valheiden avulla. Ja elämme Suomessa vuotta 2009. Perustuslaki takaa omaisuuden suojan, mutta ei sitä, että se voidaan kiertää valhein oikeuslaitoksen avulla.
Lisäksi tulee huomata, että omistin tuon ko. kemianyhtiön yksin muistaaksenii 93-alkaen, eikä omistukseni siihen lakannut koskaan. Nyt se on konkurssissa, mutta ei siis minun toimestani.
Oikeus ei halua tutkia asiaa.kun elämäntyö viedään. koita kestää.
- tämä selvitti asiaa
mahtaa jurppia kirjoitti:
kun elämäntyö viedään. koita kestää.
En ole kommunisti enkä ymmärrä suurinta osaa Raineston "sosialismi-ideoita", mutta tässä ihan säälittää miehen kohtalo. Uskon kyllä sen, että Hannua on vedetty 6-0 tässä firmajutussa tavalla tai toisella, ja katkeruus on ymmärrettävää.
Oikeuslaitos toimii kuitenkin tiettyjen pykälien ja paperien mukaan ja viis välittää "moraalisesta oikeudesta".
Tätä em. firmanriistoa tapahtui 90-luvulla huomattavasti Venäjällä ja myös Baltiassa. Usealta suomalaiselta vietiin firma paikallisten toimesta, kun "homma alkoi pyörimään kunnolla". Keinoja siihen löytyi milloin mitäkin. hannu_rainesto kirjoitti:
kirjoitus ei vastaa totuutta, vaan on minun poispotkimisen jälkeen ulosannettu selitys.
Oikeus ei halua tutkia asiaa.on ainoastaan hyväuskoisuutesi syytä. Rahoittajan kanssa ei ollut tarpeellisia sopimuksia vaan hänellä oli vapaat kädet ja kehitystyössä et ollut tehnyt sopimuksia mallien henkilökohtaisista oikeuksista vaan ne olivat firmalla joka onkin normaalia jos tehdään palkkatyötä. Tuo sopimus henkilökohtaisesta oikeuksien hallinnasta esim. määräajaksi vaikka 5 vuotta olisi varmasti ollut mahdollista koska olit firmassa tj asemassa.
Muutoin tapahtuma oli lähes kopio siitä jonka olen kerran nähnyt muussa yhteydessä mutta siinä sinun osaasi näytellyt osapuoli onnistui estämään tuon "kaappauksen" hoitamalla itse rahoituksen kolmannen osapuolen avulla ja juonittelija jäi nuolemaan näppejään.
Kun näin kävi niin se firma johon sinulla on ollut optioita ei todennäköisesti enää ole se firma johon sinulla on ne optiot vaikka sen tuotanto perustuu sinun suunnitelmiisi ja se toimii samalla nimellä, joten ne optiot ovat WC paperia ja muistelun arvoisia.
Kun kuitenkin sinulla käsitteekseni on tuo tietotaito hallussasi, on ainakin ollut, niin mikset hankkiutunut johonkin firmaan töihin josta olisi tullut kilpailija tuolle alkuperäiselle ja tehnyt uusia versioita. Ainahan kaikessa on parannettevaa, mikään ei ole täydellistä. Taloudellisesti menestyvämpi olisi varmasti ollut samankaltainen konsepti, joka olisi kuitenkin ollut edullisempi ja siten paremmin siviilikäyttöön sopiva. Massatuotannolla olisit näyttänyt pitkää nenää niille joiden katsot sinua huiputtaneen. Olisi ollut paljon ansiokkaampaa ja tyydyttävämpää tehdä kosto siten kuin tapella oikeudessa ja saada vatsahaavaa (arvelu) vuosikymmenten kiukuttelusta. Paras tapa taistella vihollista vastaan on käyttää sen omia aseita.- TSV
Oikeus ei halua tutkia asiaa.Tai sitten lehdessä / oikeudessa /RVL:ssa jne on tullut esiin totuus. Mutta Sinä et totuutta usko. On helkutin kova ja rohkea väite, että oikeudessa tehtiin väärä päätös ja väärillä todisteilla.
Toisaalta, tyypillinen asiansa hävineen väite.
>>...en rahoitaja ja taloudenhoitaja...> Kannattaa siis selvittää totuus, ennen kuin tekee päättelyään... tämä selvitti asiaa kirjoitti:
En ole kommunisti enkä ymmärrä suurinta osaa Raineston "sosialismi-ideoita", mutta tässä ihan säälittää miehen kohtalo. Uskon kyllä sen, että Hannua on vedetty 6-0 tässä firmajutussa tavalla tai toisella, ja katkeruus on ymmärrettävää.
Oikeuslaitos toimii kuitenkin tiettyjen pykälien ja paperien mukaan ja viis välittää "moraalisesta oikeudesta".
Tätä em. firmanriistoa tapahtui 90-luvulla huomattavasti Venäjällä ja myös Baltiassa. Usealta suomalaiselta vietiin firma paikallisten toimesta, kun "homma alkoi pyörimään kunnolla". Keinoja siihen löytyi milloin mitäkin.minähän käyn avointa taistelua vääryyttä vastaan. Nyt vääryys on kohdistunut konkreettisesti minuun, joten voin pitää tapaustani ceissinä, jolle ei porvari ja hänen oikeusmurhaaja osastonsa, Helsingin surkea hovioikeus voi mitään. Ajavat salaa ylitseni, kun huomenna liikun Pasilassa. Minulla on punainen pipo ja kaulaliina, sekä musta reppu selässä jossa kuljetan koko todisteaineistoani....
Se ketä nyt jurppii, on tämä porvaristo, koska todistan kumoamattomasti koko ajan, että hänen järjestelmänsä on surkea, rikollinen, totalitaristinen jne.. Tyhmyydessään porvari vielä tarjoaa minulle foorumia (eli tuo asioita esille, joita en itse voi tehdä, kuten tuo lehtikirjoitus, johon nyt vastasin), jossa tätä taisteluani voin käydä.
Minua on huijattu 6-0 kuten sanoit, ja huijauksen lekitimoi oikeuslaitos. Minä tein vaativan työni tinkimättä mistään, pidin kiinni siitä mitä sovittiin ja tulin siksi huijatuksi. Huijari oli siis porvari ja hänen oikeutensa joka oikeus uskoi valheet, eikä kuunnellut lainkaan minun perusteluja, eikä minun todistajiani. Huijari ei siis ollut kommunisti, vaan sivistyneistöksi itseään väittävä, korkeasti koulutettu porvaristo.
Minulle on jätetty kenttä vapaaksi, vaikka tarkoitus oli minut tappaa, kuten yritys konsultti asian osuvasti ilmaisi, kun luki asiat auki. Porvari ei ole siis ymmärtänyt lukea edes Clausewitziään ja tappanut viholistaan, joka nostaa lopulta päänsä ja nousee kummitteleen rintamalinjalle. Minulle on jätetty tie auki vallankumoukseen, muuta minulle ole jätettykään. Käytän siis mahdollisuuteni minkä pystyn...TSV kirjoitti:
Tai sitten lehdessä / oikeudessa /RVL:ssa jne on tullut esiin totuus. Mutta Sinä et totuutta usko. On helkutin kova ja rohkea väite, että oikeudessa tehtiin väärä päätös ja väärillä todisteilla.
Toisaalta, tyypillinen asiansa hävineen väite.
>>...en rahoitaja ja taloudenhoitaja...> Kannattaa siis selvittää totuus, ennen kuin tekee päättelyään...Minun kertomani on tässä asiassa täysi totuus. Poliisi ei myöskään suostunut tutkimaan valalla valehtelua, kun tein siitä tutkimuspyynnön. Samoin poliisi on jättänyt tutkimatta lahjusepäily tutkimuspyyntöni.
Huomaathan, että niin RVL kuin Poliisi ovat samaa sisäministeriötä.
Minua vastassa oli, kuten olet voinut esiin tuomastasi artikkelista lukea Sisäministeriön virkamies, jolle opetetin konkreetisesti RIB veneiden rakentamista ja satoja innovaatioitani, sekä tunnetun ja porvarien arvostaman suvun kumppanini.
Olet nyt valinnut väärän puolen, mutta kuulutkin eittämättä näihin emootio ja empatia amputoituihin porvareihin. Joten kykysi ei muuhun riitäkään kuin olla väärällä puolella.- T Urpo
Oikeus ei halua tutkia asiaa.Ja homma KUSEE! Tuolla toisaalla nimitit
toimitusjohtajan tehtäviä byrokratiaksi.
Ymmärrän potkusi oikein hyvin, et hoitanut
hommiasi.
Jos toikkari ei hoida hommiaan ei mikään narikka
toimi.
Vaikka toikkarilla olisi omasta mielestään kuinka
tärkeitä muita "hommia".
Ei määrättömiin voi toisten rahoja käyttää.
Olit omistaja firmassa joka meni perseelleen.
Siinä meni omistuksesi ihan laillisesti mitättö-
mäksi.
Perseelleen menoon vaikuttaa aika positiivisesti
taivaissa liitelevä toimitusjohtaja.
Veneen hinnalla ei ole sinänsä mitään väliä.
KATE RATKAISEE.
Miltsin veneestä luokkaa 35 prossaa.
Eli jos se on 35 prossaa ja neljä miltsiä oli
mennyt niin helppohan tuo on laskea kuinka monta
botskia piti leipoa että kustannukset saatiin
takaisin.
Tosin, se on vähemmän oikeassa elämässä koska
myyntikatteesta vielä vähennellään ennen kuin
päästään käyttökatteeseen.
Siitäkin menee lyhennykset, korot ja verot.
Käytännössä kuoletusvara on firman nettovoitto.
Jos se on 10% joka on aika yleinen menee 4 milt-
sin liikevaihdolla tuotekehityksen kuoletukseen
noin 10 vuotta!
Veneitä oli 5 eli tuotekehitys oli 4,5 miltiä.
On siinä rahoittajalla ollut uskoa asiaan kun
asiakas ehdokkaitakin on ollut peräti YKSI!
Peruskysymys on edesvastuuton suhtautumisesi
toimitusjohtajan virkaan.
Itsesi ulkoistaminen talouden suhteen vaikka
TJ:NÄ VASTAAT SIITÄ!!!
Hulluhan sinä olet ollut!
Ihan omin kätösin.
Mutta yhteenvetona 10 vuoden liiketoiminta
yhden asiakkaan varassa, ilman tuottoa ja
lisää velkaa koko ajan uudesta tuotekehittelystä!
Eipä olisi toveri Urpo sijoittanut firmaan
lantin lanttia.
Konkurssilait koskevat herroja ja narreja.
Sinä olet jälkimmäinen. - TSV
Minun kertomani on tässä asiassa täysi totuus. Poliisi ei myöskään suostunut tutkimaan valalla valehtelua, kun tein siitä tutkimuspyynnön. Samoin poliisi on jättänyt tutkimatta lahjusepäily tutkimuspyyntöni.
Minua vastassa oli, kuten olet voinut esiin tuomastasi artikkelista lukea Sisäministeriön virkamies, jolle opetetin konkreetisesti RIB veneiden rakentamista ja satoja innovaatioitani, sekä tunnetun ja porvarien arvostaman suvun kumppanini.
Olet nyt valinnut väärän puolen, mutta kuulutkin eittämättä näihin emootio ja empatia amputoituihin porvareihin. Joten kykysi ei muuhun riitäkään kuin olla väärällä puolella.>> Minun kertomani on tässä asiassa täysi totuus. Poliisi ei myöskään suostunut tutkimaan valalla valehtelua, kun tein siitä tutkimuspyynnön. Samoin poliisi on jättänyt tutkimatta lahjusepäily tutkimuspyyntöni.
- T Urpo
Minun kertomani on tässä asiassa täysi totuus. Poliisi ei myöskään suostunut tutkimaan valalla valehtelua, kun tein siitä tutkimuspyynnön. Samoin poliisi on jättänyt tutkimatta lahjusepäily tutkimuspyyntöni.
Olet nyt valinnut väärän puolen, mutta kuulutkin eittämättä näihin emootio ja empatia amputoituihin porvareihin. Joten kykysi ei muuhun riitäkään kuin olla väärällä puolella.Vääntämällä pohjan muottia toimitusjohtajana
ja ulkoistetulla taloushallinnolla josta et
omien sanojesi mukaan A välittänyt ja B ymmärtänyt
hevon vittua.
Muu on tyhjää vikinää tai pitäisikö sanoa "sirinää""
kahden aivolohkosi välissä joista toinen kuuluu
kommarille ja toinen omistavalle ahnehtijalle.
Konkurssissa mennyt on aina mennyttä ja konkurssin
konsultti on AINA FIRMAN TOIMITUSJOHTAJA!
Eli tässä tapauksessa muuan Hannu Hande Rainesto!
Jäikö paljon maksamatta työläisiltä palkoista
kerättyjä veroja ja sotuja?
Lahjusepäilyt eivät riitä. Epäilyyn täytyy
olla näyttöäkin.
Ja ilman juristia touhutessasi löit arkkuusi
itse viimeisen naulan.
Siihen missä olet haudannut itsesi henkisesti. - T Urpo
minähän käyn avointa taistelua vääryyttä vastaan. Nyt vääryys on kohdistunut konkreettisesti minuun, joten voin pitää tapaustani ceissinä, jolle ei porvari ja hänen oikeusmurhaaja osastonsa, Helsingin surkea hovioikeus voi mitään. Ajavat salaa ylitseni, kun huomenna liikun Pasilassa. Minulla on punainen pipo ja kaulaliina, sekä musta reppu selässä jossa kuljetan koko todisteaineistoani....
Se ketä nyt jurppii, on tämä porvaristo, koska todistan kumoamattomasti koko ajan, että hänen järjestelmänsä on surkea, rikollinen, totalitaristinen jne.. Tyhmyydessään porvari vielä tarjoaa minulle foorumia (eli tuo asioita esille, joita en itse voi tehdä, kuten tuo lehtikirjoitus, johon nyt vastasin), jossa tätä taisteluani voin käydä.
Minua on huijattu 6-0 kuten sanoit, ja huijauksen lekitimoi oikeuslaitos. Minä tein vaativan työni tinkimättä mistään, pidin kiinni siitä mitä sovittiin ja tulin siksi huijatuksi. Huijari oli siis porvari ja hänen oikeutensa joka oikeus uskoi valheet, eikä kuunnellut lainkaan minun perusteluja, eikä minun todistajiani. Huijari ei siis ollut kommunisti, vaan sivistyneistöksi itseään väittävä, korkeasti koulutettu porvaristo.
Minulle on jätetty kenttä vapaaksi, vaikka tarkoitus oli minut tappaa, kuten yritys konsultti asian osuvasti ilmaisi, kun luki asiat auki. Porvari ei ole siis ymmärtänyt lukea edes Clausewitziään ja tappanut viholistaan, joka nostaa lopulta päänsä ja nousee kummitteleen rintamalinjalle. Minulle on jätetty tie auki vallankumoukseen, muuta minulle ole jätettykään. Käytän siis mahdollisuuteni minkä pystyn...Uusiin sfääreihin! Vai luulet jonkun kiinnostuvan
reppuselkäisestä konkurssin aikaan saaneesta
Rainestosta?
Vittu, ei sen enempää kuin reppuselkäisestä
Urposta.
Työsi jätit toimitusjohtana kuin kissa paskansa.
Teit työläisillekin oikein PALVELUKSEN!
Kaatamalla firman hassaamalla surutta toisten
rahoja.
Sotket politiikan omaan päättömyyteesi.
No, tässähän se nähdään miten sosialistisella
periaatteella pidetyn firman käy, kun tehdään
vaan ja kaikki muu tärkeä on "turhaa byrokratiaa".
JA ILMAN ETTÄ SAADAAN AIKAAN LISÄARVOA!!!
NYT NAURATTAA NIIN PERKELEESTI!
RAINESTO ON SAANUT KOKEILLA REAALISOSIALISMIA
LIVENÄ!
TEKI PIKA AJASSA SEN MIKÄ NEUVOSTOVANKILALLE
KÄVI PITEMMÄSSÄ JUOKSUSSA!!!
MENEN PIHALLE NAURAMAAN! T Urpo kirjoitti:
Ja homma KUSEE! Tuolla toisaalla nimitit
toimitusjohtajan tehtäviä byrokratiaksi.
Ymmärrän potkusi oikein hyvin, et hoitanut
hommiasi.
Jos toikkari ei hoida hommiaan ei mikään narikka
toimi.
Vaikka toikkarilla olisi omasta mielestään kuinka
tärkeitä muita "hommia".
Ei määrättömiin voi toisten rahoja käyttää.
Olit omistaja firmassa joka meni perseelleen.
Siinä meni omistuksesi ihan laillisesti mitättö-
mäksi.
Perseelleen menoon vaikuttaa aika positiivisesti
taivaissa liitelevä toimitusjohtaja.
Veneen hinnalla ei ole sinänsä mitään väliä.
KATE RATKAISEE.
Miltsin veneestä luokkaa 35 prossaa.
Eli jos se on 35 prossaa ja neljä miltsiä oli
mennyt niin helppohan tuo on laskea kuinka monta
botskia piti leipoa että kustannukset saatiin
takaisin.
Tosin, se on vähemmän oikeassa elämässä koska
myyntikatteesta vielä vähennellään ennen kuin
päästään käyttökatteeseen.
Siitäkin menee lyhennykset, korot ja verot.
Käytännössä kuoletusvara on firman nettovoitto.
Jos se on 10% joka on aika yleinen menee 4 milt-
sin liikevaihdolla tuotekehityksen kuoletukseen
noin 10 vuotta!
Veneitä oli 5 eli tuotekehitys oli 4,5 miltiä.
On siinä rahoittajalla ollut uskoa asiaan kun
asiakas ehdokkaitakin on ollut peräti YKSI!
Peruskysymys on edesvastuuton suhtautumisesi
toimitusjohtajan virkaan.
Itsesi ulkoistaminen talouden suhteen vaikka
TJ:NÄ VASTAAT SIITÄ!!!
Hulluhan sinä olet ollut!
Ihan omin kätösin.
Mutta yhteenvetona 10 vuoden liiketoiminta
yhden asiakkaan varassa, ilman tuottoa ja
lisää velkaa koko ajan uudesta tuotekehittelystä!
Eipä olisi toveri Urpo sijoittanut firmaan
lantin lanttia.
Konkurssilait koskevat herroja ja narreja.
Sinä olet jälkimmäinen.ja herjata minua, koska totuuden voi lukea vastauksistani.
Sinä syyllistyt herjaamiseen, koska poliisi kieltäytyy tutkimasta asiaa ja syyttäjällä on vissiin sama mieli päällä. Lopulta nekin on seinää vasten, joten sitten päästään mittaamaan jälleen luokaoikeutta.- T Urpo
ja herjata minua, koska totuuden voi lukea vastauksistani.
Sinä syyllistyt herjaamiseen, koska poliisi kieltäytyy tutkimasta asiaa ja syyttäjällä on vissiin sama mieli päällä. Lopulta nekin on seinää vasten, joten sitten päästään mittaamaan jälleen luokaoikeutta.Halventamiseen päivittäin.
Mikä meni kirjoituksessani väärin?
Otat siihen kantaa asia kerrallaan.
Ja jätät paskalätinät pois.
Tarinan opetus on se että pitää tehdä vain sitä
hommaa mitä osaa ja suhtautua siihen vakavasti.
Sinä luulet että toikkarin homma on vasenkätisten
jouten istuskelua!
Höh!
Ja siitä firman taloudesta olet ollut yhtenä
päävastaajista.
Toimitusjohtaja kun kirjoittaa TILINPÄÄTÖKSEEN
NIMENSÄ ALLE!
Että älä vikise tietämättömyyksistä.
Itse olet omin kätösin heittäytynyt edesvastuut-
tomaksi jos et toimitusjohtajana ole tietoinen
yrityksen taloudellisesta tilasta.
Luokkaoikeus ei ole oikeutta ollenkaan.
Sinä todistat sitä tässäkin, kiljumalla omaa
tyhmyyttäsi muiden oikaistavaksi.
Nauretaan sulle porukalla ja HELAKASTI!!!!!
Setä antaa neuvon, pysy pois sellaisista hommista
joissa on A vastuuta ja B joiden hoitaminen
ei suju vasemmalla kädellä!
Hauska assosiaatio tuo "vasemmalla kädellä"!
Missä kohtaa täyttyi herjauksen tunnusmerkit? - TSV
ja herjata minua, koska totuuden voi lukea vastauksistani.
Sinä syyllistyt herjaamiseen, koska poliisi kieltäytyy tutkimasta asiaa ja syyttäjällä on vissiin sama mieli päällä. Lopulta nekin on seinää vasten, joten sitten päästään mittaamaan jälleen luokaoikeutta.>>... koska totuuden voi lukea vastauksistani.
TSV kirjoitti:
>>... koska totuuden voi lukea vastauksistani.
minä tiedän tarkasti totuuden. Käsitykseni on palautettavissa objektiiviseen totuuteen, joten se siitä. Sinun käsityksesi taasen ovat todistettavasti luuloja, eivätkä palaudu kuin sinun subjektiivisuuteesi.
- SINIMUSTAT-OPISTO0070
TSV kirjoitti:
Kauppalehti 6.9.2004
Yhtiö pystyy jo hyvään sijoitetun pääoman tuottoon, vaikka se on vielä velkainen.ME Voimme kai Toveri Hannu Rainesto todeta jotain sellaista, että Tekninen Suunnittelutyö ei onnistu pelkällä SIROLA-OPISTO rs:n MarxilaisLeniniläinen Yhteiskuntatiede ja Filosofia rs:llä. Nyt toivon jotain sellaista, että älkää tehkö itsestänne ainakaan yksi yhteen Täysin Vainoharhaista SKITSOFREENI rs:ää. Tehän varmaankin tiedätte jotain sellaista, että jo paljon pienemmällä vainoharjojen tasolla kuin Teillä HR on, niin on henkilöllä ollut edessään ns KUPITTAA-HOITO rs.
"Boomerangerin omistanut kemianteollisuuden yhtiö piti venetuotantoa pystyssä konserniavustuksilla, vaikka voitot näyttivät olevan kaukana."
Minä olin myös tuon kemian yrityksen yksin omistaja. Kuulostaa varmaan kummalta, mutta näin asia vain oli.
Malliston kehittämien on vaativaa, aikaa vievä hommaa, ja se oli silti hyvin kannattavaa, kuten nyt näkyy. Teollisen laitoksen, sen joka tuottaa oikeaa lisäarvoa perustaminen on se mitä pitää tehdä, ei pikavoittojen haaliminen, eikä se, että minun myöhemmät yrityksesi on ainakaadettu jo ennakkoon.
Alkupanostus oli siis tarkoituksenmukainen, mutta ei se, että minut petettiin.- T Urpo
Minä olin myös tuon kemian yrityksen yksin omistaja. Kuulostaa varmaan kummalta, mutta näin asia vain oli.
Malliston kehittämien on vaativaa, aikaa vievä hommaa, ja se oli silti hyvin kannattavaa, kuten nyt näkyy. Teollisen laitoksen, sen joka tuottaa oikeaa lisäarvoa perustaminen on se mitä pitää tehdä, ei pikavoittojen haaliminen, eikä se, että minun myöhemmät yrityksesi on ainakaadettu jo ennakkoon.
Alkupanostus oli siis tarkoituksenmukainen, mutta ei se, että minut petettiin.No haloo nyt! Riitelevätkö aivolohkosi tosiaan
ihan aikuisten oikeesti keskenään!
Mahtaa siellä käydä melske!
Korvissasi varmaan kuuluu koko ajan "SAATANAN
KAPITALISTI! KAPINEN KOMMARI! SAATANAN KAPITALISTI,
KAPINEN KOMMARI!!!
Ei ihme että vippaa!
- LINNAMESTARI!
HEI!
Oletteko Te Toveri Hannu Rainesto sitä mieltä, että jokin epämääräinen innovaatio siis pelkkä VAISTO riittää tietotaidoksi silloin, kun suoritetaan Teknistä suunnittelu- ja tutkimustyötä? Jos Te Toveri HR olette sitä mieltä, että pelkkä Innovaatio eli VAISTO riittää Teknologiaympäristössä teknisen suunnittelutyön perustaksi, niin ainakin Hyvä Kysymys on se, että MIKSI pitää ja täytyy kustantaa Teknisiä Opistoja ja Teknisiä Korkeakouluja, kun pelkkä päähän pisto riittää tasokkaan teknisen suunnittelu- ja tutkimustyön Tietotaito- ja Tietoteoriaperustaksi.
Olisiko nyt Toveri HR syytä katsoa peiliin ja miettiä sitä asiaa, että onko SIROLA-OPISTO ja sen oppiaineet ja oppikurssit sellaisia, joiden antamalla taidolla ja tiedolla me voimme suunnitella korkeatasoisia Valtameriveneitä ja vastaavia? Jos sanon siten, että Venesuunnittelu- ja Venetutkimustyön pätevään ja korkeatasoiseen hoitamiseen eivät riitä vielä kiitettävin arvosanoin suoritetut Opisto- ja Korkeakouluoppikurssit vaan tarvitaan myös monipuolinen ja monivuotinen käytännön suunnittelu- ja tutkimustyökokemus, niin olenko oikeassa vai olenko väärässä? Jos olen väärässä, niin Te Toveri HR voitte meille kulkureille ja katunarreille kertoa mieluiten yksityiskohtaisesti sen, että miten Valtamerivene suunnitellaan siten, että siitä tulee toimiva ja merikelpoinen.
Mitähän Toveri HR tarkoittaa Lujuusoppi, Differentiaali- ja Integraaliyhtälöt sekä Konepiirustus? Erikoisesti kysyn sitä, että miten Te HR kehittelette tarvittavat Differentiaaliyhtälöt. Kyllähän Sirola-opistolainen voi tarvittavat matemaattiset mallit, konepiirustukset ja vastaavat ostaa jostain pätevästä alan insinööritoimistosta ja tämän jälkeen HÄN voi ihan hyvin kirkkain otsin, jos omatunto antaa myöden, tarinoida siten, että olen NERO ja olen omaa nerokkuuttani hyväksi käyttäen kehitellyt ja suunnitellut kaiken ihan itse.
Kuka tai ketkä todella voivat uskoa Toveri HR:n Sirola-opistoselityksiin? Voihan Toveri tai Toverit ostaa myös myyntityösyistä esitelmäaineiston kirjoitettuna alan todelliselta ammatti-insinööriltä ja asiantuntijalta, jotta ostajat voivat ainakin ensi näkemältä todeta, että Yrittäjäpomolla on TIETO ja SANA hallinnassa. Niin ja voimme kai sanoa vielä siten, että onhan Teräsmiesten keskuudessa ollut olemassa sellainen Hokema, että Työväenluokan Sankarillinen Sorrettu Etujoukko pelkän innovaation eli vaiston pohjalta voi rakentaa Työväenluokan Paratiisin ja samalla kehitellä ja suunnitella kaiken tarvittavan teknisen ja rahallisen välineistön siis sen, mitä elinkeinoelämä pitää tarpeellisena. - rain esto
Herra Rainesto on nykyään PerusSuomalaisten ehdokas. Eli takinkääntö on 180 astetta. Eli täydellinen kapitalismi on parasta kansalle.
Päämääränä hänellä on nykyään vaan saada Suomeen NATO:n jäsenyys ja kapitalismin voitto näistä omistajien voittoja riistävistä työväenedustajista. Todella mielenkiiintoinen tapaus. Liittyy suoraan myöhempiin kansantaloudellisiin keskusteluihin. Jutun pääanti on se, että yritysmaailmassa, olipa kyse isoista tai pienistä, ei ole kavereita eikä ystäviä. Mikäli kapitalisti voi toiselta rosvota, se tekee sen. Jos oma voitto suurenee 10 %, kapitalisti huijaa mikä kerkiää. Jos voitto kasvaa 20 %, lakimiehet ovat auttamassa, jos voitto kasvaa 50 % kapitalisti ei kaihda rikoksiakaan. Suora kuvaelma Marxin Pääomasta.
Hannu Rainestoa ehkä jymäytettiin. Ehkä hän kertoo taannehtivasti omaan pusiin omia mokiaan. HR politisoi jutun väärällä tavalla.
T URPO hyökkää törkeästi ja politisoi vastakkaisesti että kuinka kommunisti voisi olla tuottamassa lisäarvoa. Kun väitteellä ei ole mitään tekemistä yritystoiminnan kanssa. Yrityksen omistaminen ja/tai johtaminen ei perustu poliittisiin mielipiteisiin.
Ainoa järkevä ja erittäin hyvä yleistys oli "Työeläkeläisen" viestissä
"Työeläkeläinen
18.2.2009 10:00"
Työel. kertoi asiallisesti kuinka yritys kaapataan omantunnon kolkuttamatta, jos siihen on tilaisuus.
Mikäli HR:n ideat vaikuttivat tuottokelpoisilta ja sopimuksissa oli aukkoja, HR pelattiin ulos kun tuottoja alkoi syntyä ja HR:lle jäivät tuotekehittelyvelat ja ehkä nimi luottotiedoissa meni. HR maksoi kustannukset tuotekehittelystä ja toinen yrittäjä otti valmiin paketin ilmaiseksi. Tämä peli oli yleistä 1990 luvulla, kun pankinjohtajat kaatoivat urakalla terveitäkin yrityksiä ja myivät ne edelleen toiselle halvalla (pankinjohtajan "bonus" välissä.
Työel. kiinnitti huomiota sopimuksiin eli luottamisiin eli että mihinkään yrityshommassa ei voi luottaa, ei edes puolisoon. (Hänkin voi ottaa toisen osuuden avioerossa ja lähtee kolmannen matkaan rahakassi kainalossa). Jokaisesta liiketoimista tulee tehdä kirjallinen sopimus. Osapuolten vastuut ja velvollisuudet paperille. Se että on toimitusjohtaja omassa firmassa, ei paljon merkitse ilman yritysten välisiä sopimuksia.
Työel. ymmärsi yrityselämän raadollisen puolen ja sopimusten merkityksen.
Ehkä HR on tullut jymäytetyksi ainakin osittain. Hänen viesteistään ei siitä saa täyttä varmuutta.
Varmaa on se, että viestiketju kertoi sitä raadollista, tunteetonta voitontavoittelua, missä ystävyyssuhteilla ei ole merkitystä tositilanteessa.
Maailman maiden kapitalistit käyttävät valtavia summia oikeusriitoihin senkin jälkeen vaikka juristit ovat olleet laatimassa sopimuksia. Rikollinen bisnes edelyttää alusta lähtien juristeja muuntamaan rikollinen pääoma lailliseksi.- golcen
Raineston jutuista tuli esille, että hän toimi oikeaoppisesti ahneen yrittäjän tavoin perustamalla kaksi yritystä, joista toinen omisti toisen. Se mahdollistaa veronkierron ja omaisuuksien "hävittämisen" tarvittaessa. Yrityksissä lienee ollut muitakin osakkaita ja he pelasivat Raineston ulos osaksi omistamistaan yrityksistä. Vääryyys luultavasti on tapahtunut ja oikeus on sen vahvistanut. HR ei todennäköisesti ymmärtänyt, että kierot yhtiökumppanit voivat laillisesti kaapata toisen osuuden.
Televisio on pullollaan ulkolaisia, lähinnä amerikkalaisia sarjoja yritystoiminnasta, jossa raha menee ystävyyden ohi. Kaikki keinot rahan saalistukselle ovat sallittuja. Joitain lakeja on mutta niitäkin voi väännellä taitavien juristien avulla.
Miten HR voi kuvitella persujen muuttavan maailmaa. Puoluehan on liikemiesten johtama ja he tukevat kapitalismia täysin rinnoin.
Eräs epäilys: HR on tietoisesti ostettuna miehenä persuissa demariputtosen tavalla mutta yrittää kosiskella kommunisteja heidän sanastollaan persuihin. - ELOKUVAMESTARI!
HEI! Nyt Toverit pitää muistaa se asia, että Marxismi eli Marxilainen Filosofia ja Sosiologia on varmasti täysin eri asia kuin Vallankumousaate eli ANARKISMI tai ANARKOSYNDIKALISMI eli Paratiisirakennus.
Nyt Me, jotka haluamme Luonto- ja Yhteiskunta-asioita tutkia LUONNON DIALEKTIIKKA eli LD:n perustalta ja vielä Pääomakirjan Arvolakimalli ja Materialistinen Yhteiskuntakäsitys LD:ssä pohjalta, voimme korostaa sitä, että jotta me pystyisimme toimimaan tutkijana ja suunnittelijana parhaalla mahdollisella tavalla, niin tällöin meidän pitää muistaa tehdä selvän eron Paratiisirakennuksen sekä rehellisen suunnittelu- ja tutkimustyön välillä.
Voimmehan rakentaa paratiisia Teräsmiesaatteen kannattajien haluamalla tavalla, mutta tällöin meidän täytyy muistaa tehdä selvän eron Uskontokuvion eli Kansalliskommunismin ja Aidon Rehellisen ja Objektiivisen Tutkimustyön välillä. Mehän haluamme toimia siten kuin Marxilainen Revisionismi pitää hyvänä siis oppisuunta Luonnon Dialektiikka eli LD sekä Materialistinen Historiakäsitys ja Pääomakirjan Arvolakimalli sekä Marxilainen Filosofia ja Sosiologia, Marxilainen Arkeologia ja Politologia sekä Marxilainen Filosofia ja Semologia.
Nyt toivon vielä sitä, että Te Toverit muistatte ja huomaatte sen, että miten hyvin Paratiisirakentajat ovat onnistuneet Vallankumoustoimissaan.
Onko Valtiososialismi-kuvioista jäänyt yhtään mitään kehityskelpoista jäljelle vai onko käynyt siten, että Teräsmiesiskurien Paratiisipuuhat ovat saattaneet lokaan myös meidät KOMUT ja SOSSUT? Haluatteko Te Toverit sanoa oman mielipiteenne yllä olevasta tarinasta?
PS Onko todella Toveri Yrittäjäneuvos HANNU RAINESTO vielä Euran PerusSuomalaiset ry:n eli PerusSuomalaiset rp:n jäsen? Olen myös kuullut jotain sellaista, että Yrittäjänero ja Puolueneuvos on saanut Perussuomalaiset rP:stä kenkää kuten myös Euran PerusSuomaliset ry:stä. - golcen
Netissä on tieto, että HR asettuu ehdolle Perussuomalaisissa 2015 eduskuntavaaleihin. Jos hänet on erotettu, siitä ei ole minulla tietoa.
HR:n omissa esitteissä om maininta Sirola-opiston käymisestä eikä siellä ole muut käyneet kuin kommunistit. Siitä voi päätellä HR olleen joskus SKP:n jäsen.
HR vallankumousterminologia tähtää vallankumouksen toteuttamiseen tässä ja nyt ja kaiken laittamisesta säpäleiksi porvarillisesta Suomesta. Teoria ei yhdy marxilaisuuteen. Pohjoismainen kapitalismi on kehitellyt yhtä ja toista sisällään, jotka kelpaavat suoraan sosialismiin. Juuri niitä aineksia, yhteiskunnalliset vakuutukset ehkä tärkeimpinä, kapitalistinen Suomi on par'aikaa kaatamassa.
HR teoria muistuttaa hyvin paljon anarkismia vallankumouksellisen sananhelinän sisältä.
Toisenlainen anarkisti on oikealla laidalla nimittäin Paavo Arhinmäki tai oli ainakin ennen vaaleja. Häneltä puuttui sosialisminperspektiivi mutta halusi tekoja porvarillista yhteiskuntaa vastaan. Poliisien kanssa nyhjäämistä yms.
Ehkä kolmas anarkisti on nimimerkki ap. Hänkin on voinut olla SKP:n jäsen mutta joutuu hyökkäämään silmittömästi marxilaisuutta (Leniniäkin) vastaan luodakseen uutta poliittista karrieeriä ja vakuuttaakseen uudelle liikkeelleen (persuile!) uskollisuutta. ap on taipunut oikeistolaiseksi anarkistiksi, porvarillisen yhteiskunnan ikivarmaksi puolustajaksi.
HR:n nettitarinoissa (Punakaartien sivut ym.) on paljon vallankumouksellista sananhelinää mutta hyvin vähän marxilaisuutta.
Jossain mielessä HR ja Trotski edustavat samaa linjaa: Paljon puhetta, vähän sisältöä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185131Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221660- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101560Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314- 961177
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli91154