eli kutsu verenluovutukseen 27.2.2009, taidan mennä luovuttamaan. Olen täysin terve ja vereni hemoglobiini pyörii siinä 150:ssä.
Onneksi en ole jehovan todistaja, voin näin auttaa jotakin ihmistä. Olen melko köyhä, mutta vereni voi olla kultaakin arvokkaampaa.
Tuli postia SPR:ltä
9
550
Vastaukset
>>>>Tuli postia SPR:ltä
Jooseppi-1 eli kutsu verenluovutukseen 27.2.2009, taidan mennä luovuttamaan. Olen täysin terve ja vereni hemoglobiini pyörii siinä 150:ssä.
Onneksi en ole jehovan todistaja, voin näin auttaa jotakin ihmistä. Olen melko köyhä, mutta vereni voi olla kultaakin arvokkaampaa.>>Onneksi en ole jehovan todistaja, voin näin auttaa jotakin ihmistä.
Autat samalla myös jehovantodistajia. Hehän hyväksyvät suuren osan verestä pienempiin osiin pilkottuna, jolloin luovutettua verta joudutaan käyttämään moninkertainen määrä tavalliseen verensiirtoon verrattuna.
Eikö ole hienoa, että luovuttamalla vertasi autat jehovantodistajia, jotka eivät kuitenkaan luovuta omaa vertaan, ja jotka kuitenkin käyttävät sitä tarvitessaan moninkertaiset määrät muihin verrattuna.- humalassa koska
tuollaista paskaa suollat.Todelliset JT.t
eivät ota missään tilanteessa väittämäsiä
veren osia. humalassa koska kirjoitti:
tuollaista paskaa suollat.Todelliset JT.t
eivät ota missään tilanteessa väittämäsiä
veren osia.Älä siitä minulle meuhkaa, se on vt-seuran kanta.
- minullekin postia
verotoimistosta jälkiverojen maksamisesta. Koska
sinä olet köyhä,ehkä muutama sentti veroistani
auttaa myös sinua. Enkö olekkin arvokas henkilö.?- Jooseppi-1
yli 800 euroa, imin verta köyhiltä.Nyt annan takaisin.
- Veli nöyrä
luokseni ja pyysi kenttäpalvelukseen 28.2.2009, taidan mennä levittämään lehtiä. Olen täysin terve ja vereni sokeri ei laske liikaa ennen iltakahta.
Onneksi olen jehovan todistaja, voin näin auttaa jotakin ihmistä. Olen melko köyhä, mutta aikani voi olla kultaakin arvokkaampaa.- Jooseppi-1
ei valheiden levittely ole minkään arvoista. Koirankakkapökäle on aivan yhtä arvokas.
- -.-.-.-.-.-.-.-.-
a)Olen melko köyhä
b)olen jehovan todistaja
c)Olen täysin terve
Jos todistaja on vähääkään oleillut tällä palstalla ja edelleenkään ei epäile minkään olevan vialla omassa kultissaan, on yksi kohta väärin! Mikä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901323
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570