kamala elämä

unilintu0000000

varmasti näitä tarinoita on tuhansia..

vanhemmat alkoholisteja, kuolivat viinaan, olin jo silloin pois kotoa. muutin pois äitini luota kun olin 15. asuin 12v-13-14v isäni kanssa, en muista tarkkaan. isäni käytti seksuaalisesti hyväkseen, ryyppäsi ym. oma elämä lähti nihkeästi käyntiin, omillaan ja vapaa siitä jatkuvasta huudosta ja tappelusta.
join, olin työtön, kävin kuitenkin koulun loppuun, seurustelin, huorasin ja miehet vaihtui.
löysin hyvän isäehdokkaan, menin naimisiin tein apri tenavaa ja erosin, pettämisen takia tietty, minne sitä vanha koira tavoistaan...
kärsin helvetillisistä masennuksista, nyt elän pienten poikieni kanssa vieraassa kaupungissa vailla ystäviä.
lapsilla erityisvaikeudet. koitan elää mahd normaalisti, ahistaa.
isä haluaa lapset.
tämä kierto on loputon. olen kyllä sitten joskus onnellinen kun kuolen. on tämä elämä vaan niin helvettiä ja minä uskon sanontaan että elämä on juuri sitä miksi itse sen teet... ei vaan kykene parempaan.

8

2428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoa on

      Mitä haluaisit muuttaa elämässäsi?Menneisyys on
      mennyt,tulevan voit muuttaa.Jos käytät alkoholia se
      lisää ongelmia.Muistatko huolehtia myös itsestäsi?
      Samanlaisia tarinoita kuin sinulla on todellakin
      tuhansia ja siitä selviytyneitä!Aloita alusta,se on
      muutos!Anna isänkin osallistua lasten elämään ja
      huolehtia heistä.Tarvitset aikuisten seuraa huolen-
      pitoa ja rakkautta.Ahdistus helpottaa jo silloin kun
      päätät muutoksesta.Yritä löytää pientäkin muutosta
      arkipäivään.Uskon että selviät.En haluaisi että
      pienten poikiesi elämäkin jatkuisi noin vaikeana.

    • ota mua kädestä

      Uskon täysin että fiiliksesi on juuri tuo kuvaamasi lapsuutesi on ollut epäoikeuden mukaisen rankka ja sen pohjalle olet joutunut oman minäkuvasi ja elämäsi rakentamaan. Fiksua on se että tiedostat tilanteen mahdottomuuden ja haet ajatuksia tai tukea toisilta kanssaihmisiltä. Itse samoja asioita läpikäyneenä onnistuin pääsemään kelan korvaamaan kongitiiviseen psykoterapiaan siitä on todella apua itsetuntemukseen ja vääristyneiden asenteiden ja tapojen korjaamiseen. Aikaa varmasti menee mutta uskon että tämän avun kautta rakentaa itseäni uudelleen omaa elämääni ja lapsiani varten.
      Lähetän sulle halin ja rohkeutta tarttua asioihin menneessä et voi elää nyt on kaikki mahdollista.

    • Yömöhkijä

      ...olet VALINNUT TIESI tässä nykyisessä inkarnaatiossasi kuten minäkin. Älä taistele kohtaloasi vastaan vaan ota opiksi, mitä sinun pitääkin. Ole rauhassa ja turvassa tässä maailmassa: kaikki on hyvin ! Nauti lapsistasi, heidän läsnäolevasta siunauksestaan; kaikki on sinulle siunaukseksi! Luota sinua siunaavaan Voimaan ja Kaikkivoipaan Isään... Ota se kaikki oppi ja siunaus vastaan tässä viestissäni Rakas lapseni!

    • Voisinpa halata sinua

      Ehkä me joskus kohdataan...

    • koivu

      Moi! Kyllä elämä voi alkaa uudelleen, jos oikein tahtoo. Katsele harrastuksia, ei tarvii olla kalliita eikä hienoja. Ota vaikka kävely / juoksu, yritä jutella ihmisille vaikka kaupassa, oikeastaan missä hyvänsä. Ympärillä on niin paljon yksinäisiä ihmisiä, mutta kukaan ei kehtaa sitä sanoa. Kaikki on vaan hirveen menestyviä ja sosiaalisia...

    • äyäy

      Ei se aina noin mene,että "ittestä riippuu". Negatiivisuus on ympäristön opettamaa. Ihminen ei voita itsetuhoisuuttaan ilman Jeesusta, koska on kysymys hengestä. On vaikea tarttua hyvään, koska kukaan ei tue. Sinulla on paljon hyvyyden potentiaalia, vaikka tahdot peittää sitä kovuuden naamioon.

    • Toivoa elämääsi

      Oletko käynnyt terapiaa insenstin asian kanssa. Tarvitsisit todella hyvän terapeutin, joka auttaa sinua tässä asiassa ja muissa sinun asioissasi.
      Insesti uhrin on vaikea ymmärtää rakastavaa Taivaalista isää jos on kokennut oman Isän seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuusessa. Etsi apua itsellesi ja lapsille. Sinulla on arvokas elämä ja sinulla on lapset. Lapset tarvitset rakkautta ja huolenpitoa. Toivon sinulle voima jaksamaan elämässäsi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe