kamala elämä

unilintu0000000

varmasti näitä tarinoita on tuhansia..

vanhemmat alkoholisteja, kuolivat viinaan, olin jo silloin pois kotoa. muutin pois äitini luota kun olin 15. asuin 12v-13-14v isäni kanssa, en muista tarkkaan. isäni käytti seksuaalisesti hyväkseen, ryyppäsi ym. oma elämä lähti nihkeästi käyntiin, omillaan ja vapaa siitä jatkuvasta huudosta ja tappelusta.
join, olin työtön, kävin kuitenkin koulun loppuun, seurustelin, huorasin ja miehet vaihtui.
löysin hyvän isäehdokkaan, menin naimisiin tein apri tenavaa ja erosin, pettämisen takia tietty, minne sitä vanha koira tavoistaan...
kärsin helvetillisistä masennuksista, nyt elän pienten poikieni kanssa vieraassa kaupungissa vailla ystäviä.
lapsilla erityisvaikeudet. koitan elää mahd normaalisti, ahistaa.
isä haluaa lapset.
tämä kierto on loputon. olen kyllä sitten joskus onnellinen kun kuolen. on tämä elämä vaan niin helvettiä ja minä uskon sanontaan että elämä on juuri sitä miksi itse sen teet... ei vaan kykene parempaan.

8

2214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoa on

Mitä haluaisit muuttaa elämässäsi?Menneisyys on
      mennyt,tulevan voit muuttaa.Jos käytät alkoholia se
      lisää ongelmia.Muistatko huolehtia myös itsestäsi?
      Samanlaisia tarinoita kuin sinulla on todellakin
      tuhansia ja siitä selviytyneitä!Aloita alusta,se on
      muutos!Anna isänkin osallistua lasten elämään ja
      huolehtia heistä.Tarvitset aikuisten seuraa huolen-
      pitoa ja rakkautta.Ahdistus helpottaa jo silloin kun
      päätät muutoksesta.Yritä löytää pientäkin muutosta
      arkipäivään.Uskon että selviät.En haluaisi että
      pienten poikiesi elämäkin jatkuisi noin vaikeana.

• ota mua kädestä

Uskon täysin että fiiliksesi on juuri tuo kuvaamasi lapsuutesi on ollut epäoikeuden mukaisen rankka ja sen pohjalle olet joutunut oman minäkuvasi ja elämäsi rakentamaan. Fiksua on se että tiedostat tilanteen mahdottomuuden ja haet ajatuksia tai tukea toisilta kanssaihmisiltä. Itse samoja asioita läpikäyneenä onnistuin pääsemään kelan korvaamaan kongitiiviseen psykoterapiaan siitä on todella apua itsetuntemukseen ja vääristyneiden asenteiden ja tapojen korjaamiseen. Aikaa varmasti menee mutta uskon että tämän avun kautta rakentaa itseäni uudelleen omaa elämääni ja lapsiani varten.
      Lähetän sulle halin ja rohkeutta tarttua asioihin menneessä et voi elää nyt on kaikki mahdollista.

• Yömöhkijä

...olet VALINNUT TIESI tässä nykyisessä inkarnaatiossasi kuten minäkin. Älä taistele kohtaloasi vastaan vaan ota opiksi, mitä sinun pitääkin. Ole rauhassa ja turvassa tässä maailmassa: kaikki on hyvin ! Nauti lapsistasi, heidän läsnäolevasta siunauksestaan; kaikki on sinulle siunaukseksi! Luota sinua siunaavaan Voimaan ja Kaikkivoipaan Isään... Ota se kaikki oppi ja siunaus vastaan tässä viestissäni Rakas lapseni!

• Voisinpa halata sinua

Ehkä me joskus kohdataan...

• koivu

Moi! Kyllä elämä voi alkaa uudelleen, jos oikein tahtoo. Katsele harrastuksia, ei tarvii olla kalliita eikä hienoja. Ota vaikka kävely / juoksu, yritä jutella ihmisille vaikka kaupassa, oikeastaan missä hyvänsä. Ympärillä on niin paljon yksinäisiä ihmisiä, mutta kukaan ei kehtaa sitä sanoa. Kaikki on vaan hirveen menestyviä ja sosiaalisia...

• äyäy

Ei se aina noin mene,että "ittestä riippuu". Negatiivisuus on ympäristön opettamaa. Ihminen ei voita itsetuhoisuuttaan ilman Jeesusta, koska on kysymys hengestä. On vaikea tarttua hyvään, koska kukaan ei tue. Sinulla on paljon hyvyyden potentiaalia, vaikka tahdot peittää sitä kovuuden naamioon.

• Toivoa elämääsi

Oletko käynnyt terapiaa insenstin asian kanssa. Tarvitsisit todella hyvän terapeutin, joka auttaa sinua tässä asiassa ja muissa sinun asioissasi.
      Insesti uhrin on vaikea ymmärtää rakastavaa Taivaalista isää jos on kokennut oman Isän seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuusessa. Etsi apua itsellesi ja lapsille. Sinulla on arvokas elämä ja sinulla on lapset. Lapset tarvitset rakkautta ja huolenpitoa. Toivon sinulle voima jaksamaan elämässäsi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe