kamala elämä

unilintu0000000

varmasti näitä tarinoita on tuhansia..

vanhemmat alkoholisteja, kuolivat viinaan, olin jo silloin pois kotoa. muutin pois äitini luota kun olin 15. asuin 12v-13-14v isäni kanssa, en muista tarkkaan. isäni käytti seksuaalisesti hyväkseen, ryyppäsi ym. oma elämä lähti nihkeästi käyntiin, omillaan ja vapaa siitä jatkuvasta huudosta ja tappelusta.
join, olin työtön, kävin kuitenkin koulun loppuun, seurustelin, huorasin ja miehet vaihtui.
löysin hyvän isäehdokkaan, menin naimisiin tein apri tenavaa ja erosin, pettämisen takia tietty, minne sitä vanha koira tavoistaan...
kärsin helvetillisistä masennuksista, nyt elän pienten poikieni kanssa vieraassa kaupungissa vailla ystäviä.
lapsilla erityisvaikeudet. koitan elää mahd normaalisti, ahistaa.
isä haluaa lapset.
tämä kierto on loputon. olen kyllä sitten joskus onnellinen kun kuolen. on tämä elämä vaan niin helvettiä ja minä uskon sanontaan että elämä on juuri sitä miksi itse sen teet... ei vaan kykene parempaan.

8

2096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoa on

      Mitä haluaisit muuttaa elämässäsi?Menneisyys on
      mennyt,tulevan voit muuttaa.Jos käytät alkoholia se
      lisää ongelmia.Muistatko huolehtia myös itsestäsi?
      Samanlaisia tarinoita kuin sinulla on todellakin
      tuhansia ja siitä selviytyneitä!Aloita alusta,se on
      muutos!Anna isänkin osallistua lasten elämään ja
      huolehtia heistä.Tarvitset aikuisten seuraa huolen-
      pitoa ja rakkautta.Ahdistus helpottaa jo silloin kun
      päätät muutoksesta.Yritä löytää pientäkin muutosta
      arkipäivään.Uskon että selviät.En haluaisi että
      pienten poikiesi elämäkin jatkuisi noin vaikeana.

    • ota mua kädestä

      Uskon täysin että fiiliksesi on juuri tuo kuvaamasi lapsuutesi on ollut epäoikeuden mukaisen rankka ja sen pohjalle olet joutunut oman minäkuvasi ja elämäsi rakentamaan. Fiksua on se että tiedostat tilanteen mahdottomuuden ja haet ajatuksia tai tukea toisilta kanssaihmisiltä. Itse samoja asioita läpikäyneenä onnistuin pääsemään kelan korvaamaan kongitiiviseen psykoterapiaan siitä on todella apua itsetuntemukseen ja vääristyneiden asenteiden ja tapojen korjaamiseen. Aikaa varmasti menee mutta uskon että tämän avun kautta rakentaa itseäni uudelleen omaa elämääni ja lapsiani varten.
      Lähetän sulle halin ja rohkeutta tarttua asioihin menneessä et voi elää nyt on kaikki mahdollista.

    • Yömöhkijä

      ...olet VALINNUT TIESI tässä nykyisessä inkarnaatiossasi kuten minäkin. Älä taistele kohtaloasi vastaan vaan ota opiksi, mitä sinun pitääkin. Ole rauhassa ja turvassa tässä maailmassa: kaikki on hyvin ! Nauti lapsistasi, heidän läsnäolevasta siunauksestaan; kaikki on sinulle siunaukseksi! Luota sinua siunaavaan Voimaan ja Kaikkivoipaan Isään... Ota se kaikki oppi ja siunaus vastaan tässä viestissäni Rakas lapseni!

    • Voisinpa halata sinua

      Ehkä me joskus kohdataan...

    • koivu

      Moi! Kyllä elämä voi alkaa uudelleen, jos oikein tahtoo. Katsele harrastuksia, ei tarvii olla kalliita eikä hienoja. Ota vaikka kävely / juoksu, yritä jutella ihmisille vaikka kaupassa, oikeastaan missä hyvänsä. Ympärillä on niin paljon yksinäisiä ihmisiä, mutta kukaan ei kehtaa sitä sanoa. Kaikki on vaan hirveen menestyviä ja sosiaalisia...

    • äyäy

      Ei se aina noin mene,että "ittestä riippuu". Negatiivisuus on ympäristön opettamaa. Ihminen ei voita itsetuhoisuuttaan ilman Jeesusta, koska on kysymys hengestä. On vaikea tarttua hyvään, koska kukaan ei tue. Sinulla on paljon hyvyyden potentiaalia, vaikka tahdot peittää sitä kovuuden naamioon.

    • Toivoa elämääsi

      Oletko käynnyt terapiaa insenstin asian kanssa. Tarvitsisit todella hyvän terapeutin, joka auttaa sinua tässä asiassa ja muissa sinun asioissasi.
      Insesti uhrin on vaikea ymmärtää rakastavaa Taivaalista isää jos on kokennut oman Isän seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuusessa. Etsi apua itsellesi ja lapsille. Sinulla on arvokas elämä ja sinulla on lapset. Lapset tarvitset rakkautta ja huolenpitoa. Toivon sinulle voima jaksamaan elämässäsi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe