ja se on se, että he kokevat olevansa jotakin yhteiskunnan eliittiä, äärimmäisen sivistyneitä ja puhtaita yksilöitä, koska ovat löytäneet jumalansa. Me tieteen kautta asioita lähestyvät joudumme aina perustelemaan heille kaiken, mutta heidän ei tarvitse kuin kumota kaikki esittämämme faktat sitä mukaa, kuin niitä esitämme, koska he ovat löytäneet sen jumalansa. ON SE VÄÄRIN!
Yksi asia uskovissa
12
486
Vastaukset
- Jassoo.
Olet pahoin väärässä. Mitä tieteellistä tuossakin oli?
- Flipperii.
väärässä taaskin olet. Mitä informaatiota tuossakin oli?
- Jassoo.
on valetta,ja se on totta!
- Kuk_Regus_Susej
"mutta heidän ei tarvitse kuin kumota kaikki esittämämme faktat sitä mukaa, kuin niitä esitämme"
Milloin he siihen ovat pystyneet?Heillehän riittää siis se että he omasta mielestään kykenevät kumoamaan sen. Ja siihen ei paljon vaadita. Se ei tietenkään tarkoita sitä että väite olisi oikeasti kumottu, mutta tämä on taas sitä shakkia pulun kanssa. Pulu pelaa omilla säännöillä ja voittaa siksi omasta mielestään paskomalla laudalle.
- Kuk_Regus_Susej
Whitewash kirjoitti:
Heillehän riittää siis se että he omasta mielestään kykenevät kumoamaan sen. Ja siihen ei paljon vaadita. Se ei tietenkään tarkoita sitä että väite olisi oikeasti kumottu, mutta tämä on taas sitä shakkia pulun kanssa. Pulu pelaa omilla säännöillä ja voittaa siksi omasta mielestään paskomalla laudalle.
kumoajat ovat niitä jotka "tulkitsevat" tiedettä kuin raamattua, vain se osaa tieteestä joka sopii heille on oikein.
- vihtuilija
ovat yhteiskuntien tukipilareita ja siten uskovaisten eliittiasema on täysin ansaittu. Uskovaiset puolustavat oikeudenmukaisuutta ja hyvyyttä;jopa henkensä he ovat valmiita laittamaan alttiiksi jotta yhteiskuntarauha säilyisi. Uskovaiset ovat äärimmäisen sivistyneitä ja puhtaita sielultaan. Kaikkien tulisi olla kiitollisia uskovaisille ja tukea uskontoja kaikin keinoin jotta saataisiin aikaan maailmanrauha.
Vain älykkäät ja täydellisen epäitsekkää voivat olla yhteyteen Jumalaan, siten on ymmärrettävää että jokainen ei voi aidosti tuntea Jumalan läheisyyttä. Jokainen epäuskoinen on kateellinen oikeassa uskossa elävälle, myönsivät he sen tai ei....hetkinen...
...tämän on varmaan unta...
TOTTAKAI TÄMÄ ON UNTA SILLÄ NUKUTHAN YÖSI *********** OSTAMALLASI PATJALLA - Kössönöm
Olen ateisti ja minulla on uskovia sisaria ja he ovat niiiiiiiiiiin hyviä ihmisiä. Ja toki paljon minua parempia, koska uskovat triangelijumalolentoon.
- Herran terttu ( Se Aito)
"Yksi asia uskovissa ketuttaa.... ja se on se, että he kokevat olevansa jotakin yhteiskunnan eliittiä, äärimmäisen sivistyneitä ja puhtaita yksilöitä, koska ovat löytäneet jumalansa."
Esimerkiksi minä en ole mainitsemasi kaltainen. Olen nöyrä, olen niin saatanan nöyrä. Antaisin jopa toisen kauhtanani kenelle tahansa, jos minulla olisi, ja vaikka minulla olisi edes yksi kauhtana, antaisin siitäkin puolet milloin tahansa kenelle hyvänsä, sillä kauhtanat eivät ole oikein muodissa.
Mutta mitä tulee tieteeseen niin eihän Jumalan olemattomuutta ole kyetty todistamaan esimerkiksi kemiallisesti. - Ehei
vaan he haluaisivat olla parempia kuin muut. Siinä on oleellinen ero, eikä sellaista itsetehostusta kannata ottaa kovin vakavasti.
Tunnen aika liudan uskovaisia, mutta yksikään heistä ei vastaa kuvaustasi uskovaisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.933970Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1302654Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2152063Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m891826Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211809Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä991780- 1141607
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11311- 571222