Siilinjärvi

Naduuli

Moi, onko kellään kokemusta Siilinjärven sosiaalitoimistosta? Onko mitenkä kivoja immeisiä? Tarviisin rahaa välittömästi!!! Näyttää nuo juopot siellä käyvän ainakin...ite tarviisin rahaa elämiseen, töitä kun ei ole

6

1073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pesäpallomailasta

Siellä on oikein hyviä sosiaalisia ihmisiä töissä, kuten Katainenkin on.

• Anonyymi

Katainen pääsi brysseliin

rahaa pisaa

• paljon asiaa

Jos olet opiskelija työtön tai nuori (muu kuin alkoholiongelmainen) älä vaivaudu, koska saat tyrmäävän vastauksen. Olet ensinäkin odottanut vastausta yli kuukauden sitten tulee paksu kirjekuori jossa lukee että hakemuksesi on evätty koska vanhempasi tulot ovat niin hyvät että heillä jää rahaa jopa 150€/kk laskujen jälkeen siitä heidän pitäisi maksaa myös lapsensa vuokra/sähkö/vesi/ruoat vaikka heidän lapsi on jo täysi-ikäinen mutta elatusvelvollisuus on 20 ikävuoteen asti (opiskelija/nuori). Tai jos olet työtön saat rahaa jos viet sinne syntymätodistuksesta asti olevat paperit, olet nälkiintyvän näköinen, et ole sitoutunut (sillä jos vaikka avopuolisosi tienaa 700€/kk ne laskevat että teillä on tarpeeksi rahaa maksaa kaikki asumis kustannukset ja jokapäivälle vähintään 1€ ruokaan. Ainut tapa siis on saada sosiaalitoimistosta rahaa on olla alkoholi/huumeaddikti tai tuntea joku sosiaalityöntekijä henkilökohtaisesti.

• agjp

Ei pidä paikkaansa ensinäkii suomen laissa on 7pv aika saada sosiaalitoimistosta rahaa ja mikäli opiskelia asuu omassa asunnossa yksin jokaiselle on jäätävä 417e/kk laskujen jälkeen 18.v on se milloin periaatteessa asuu omillaan, on munkii vanhemmilla miljoona tulot mutta se ei tarkoita sitä että kinuaisin niiltä rahaa tai olisin niihin välttämättä yhteyksissä eikä tasan tuu multa kyselee että maksavatko mun vanhemmat mitään, on siilissä kerran saaneet niin törkeen vastauksen ettei toista kertaa kysy, Totta kai ne väittää vastaan mutta jos mikäli sikäli ovat asian laskeneet väärin niin multa lähtee asia oman asianajajan kautta sosiaali-potilas asia miehelle ja asia jostain syystä tulee uudestaan käsittelyyn joka kerta ja jostain syystä rahat tilille.

• mamma31
        agjp kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa ensinäkii suomen laissa on 7pv aika saada sosiaalitoimistosta rahaa ja mikäli opiskelia asuu omassa asunnossa yksin jokaiselle on jäätävä 417e/kk laskujen jälkeen 18.v on se milloin periaatteessa asuu omillaan, on munkii vanhemmilla miljoona tulot mutta se ei tarkoita sitä että kinuaisin niiltä rahaa tai olisin niihin välttämättä yhteyksissä eikä tasan tuu multa kyselee että maksavatko mun vanhemmat mitään, on siilissä kerran saaneet niin törkeen vastauksen ettei toista kertaa kysy, Totta kai ne väittää vastaan mutta jos mikäli sikäli ovat asian laskeneet väärin niin multa lähtee asia oman asianajajan kautta sosiaali-potilas asia miehelle ja asia jostain syystä tulee uudestaan käsittelyyn joka kerta ja jostain syystä rahat tilille.

Sellanen paikka ja sellaset ns.työntekijät että jos jotain meinaat saada niin nöyryytys on kestettävä!!Mun on pari kertaa ollu pakko turvautua soskun antimiin sillä mulla on tytär kun määräaikaiset työsuhteet ovat loppuneet..Ovat niin olevinaan kuin rahat tulisivat heidän omilta tileiltään!

Köyhä on heidän mielestään sitten myös ilmeisesti tyhmä,sellaista rautalangan vääntämistä siellä käynti on.

Ei tosiaan sieltä 7 päivässä saa mitään vaan yleensä käsittelyajat ovat olleet sen 3 viikkoa jonka aikana on pitänyt hakea Diakoniasta ruokalappua ja Eu-ruokaa.

Pakon edessä pakko mennä itse kunkin mutta itse yritän viimeiseen asti ettei tarvitsisi mennä sillä kestän huonosti vittuilua ja huonoa kohtelua.Mikään raha ei ole sen arvoista!!

• Anonyymi

Tosi mukavaa porukkaa. Aina olen rahaa saanut kun olen siellä käynyt. Viimeksi ostin nahkasohvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1566
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1179
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe