Alistuvan naisen asu

Ensi kertaa tyttöilevä (M23)

Please, ottakaa tämä kysymys vakavasti.

Tapaan ensi viikolla ensimmäistä kertaa miehen, jolle olen "nainen". Hän laittaa minut palvelemaan, antaa selkään, tyydyttää tarpeensa ja lopuksi hellii kuin tyttöystävää.

Olen todella innoissani, mutta iso ongelma! Mistä saisin roolileikkiin sopivan naisen asun? En voi ostaa verkkokaupasta, en kehtaa tavarataloista, mutta hyvinvarustettu seksikauppa tulisi kyseeseen.

Ja mitä tarkkaan ottaen minun kannattaisi ostaa? En tiedä haluanko työttöillä enemmänkin, joten mitään hirveää varustusta ei kannata haalia.

Please, asiallisia vinkkejä, todella konkreettisia!

9

2617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsdfh

provo tällä kertaa.

• Alkuper

Kysymys oli täysin asiallinen. Ärsyttävää että ainoo vastaus tulee joltain provohysteerikolta. Vastauksilla olisi kiirus, tapaaminen lauantaina.

Anteeksi nyt jos olen liian pervo tällekin palstalle.

• tai alistavalla

miehellä jotain tiettyä materiaalia mistä pidätte? Nahka-asut usein ovat kiihoittavia, molemminpuolin. Kirppareilta löytyy paljonki kaikkea kivaa kun vaan jaksaa etsiä. Ja jos löydät tavaratalosta jotain mielekästä niin ostamaan vaan, ei ne myyjät tiedä kenelle vaate menee. Rohkeasti vaan!
      Seksikaupoista toki varmasti löytyy sopivaa puettavaa, riippuu ihan siitä mitä olet hakemassa.

• m69helsinki

riippuu ihan täysin siitä mitä kiinnostuksen kohteita sinulla tai miehellä on.

Koulutyttö-look harvoin menee pieleen. Vaikkapa lyhyt skottiruutuhame, valkoinen kauluspaita jonka laitat edestä solmuun, saparot, tikkari, kengät sen mukaan mikä sinulle sopii (itse tykkään joko korkeista korkkareista tai sitten kunnon varrellisista korollisista nahkasaappaista).

Sitten tietty jos haluat enemmän nahkasuuntaan mahdollisuuksia on paljon alkaen tiukasta nahkaminarista. Jos mies tuo kahleita et ehkä tarvitse niitä itse mutta nahkainen kaulapanta jossa on kiinnitysrenkaita on silti hyvä merkki sinulta hänelle.

Pvc-tyyppiset asut ovat myös monen mieleen. Lyhyt hame, joku pieni toppi ja kiiltävät korkeakorkoiset kengät?

• Alkuper

Mitä priorisoisit? Jos sulla olisi vain 70 e sijoittaa?

• m69helsinki
        Alkuper kirjoitti:

Mitä priorisoisit? Jos sulla olisi vain 70 e sijoittaa?

eikä pvc ole erityisen edullista sekään... koulutyttölookin saa takuulla edullisimmin.

• m69helsinki
        m69helsinki kirjoitti:

eikä pvc ole erityisen edullista sekään... koulutyttölookin saa takuulla edullisimmin.

voin minä vaikka lainatakin jotain jos kelpaa ja haluat ja asut jossain lähistöllä...

lähinnä löytyy nahkakahleita (myös kaulapantoja ja talutushihnoja), yksi seksikäs lyhyt pvc-hame on myös jäänyt edellisen naisystäväni jäljiltä (koko S?). ja solmittavat nahkarintsikat, ehkä myös vastaavat pvc:nä. en ole noita vaatteita katsonut pitkään aikaan koska ne sopivat paremmin naiselle. ;-) pari piiskaa myös.

[email protected]

• alennuksella

Noista halpamyymälöistä löytää kaikenlaista naistenasua usein vielä alennuksilla, vähän isompia kokoja. Jotain kiiltävää tai mitä nyt teitä miellyttää. Itse bongasin hopeiset kiiltolegginsit kokoa XL hintaan 6 egua. Ei paha.

• "nahkalegginsit"

puolet halvemmalla mitä muualta saa...noin kympin paikkeilla on hinta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2759
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2549
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      40
      2272
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1861
    5. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    6. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      37
      1547
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1353
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      27
      1188
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      25