..Jantunen saa kiekon vastustajan, maalin takana on 5-3 ylivoima, yrittää kaartaa malille mutta kiekko karkaa, Sopanen saa sen takisin menettä ja ottaa pois , menettää ja ottaa pois, ...m e n e t t ä ä ja ottaaa pois , liruu jantuselle joka on unohtanu kumpaa suuntaan hyökätään ja lähtee omalle maaliille päin jallittaa Hovisen, josta ampuu komean vedon yläristi putkeen Jarna on jo menossa toiseen suuntaan kiekko ponnahtaa sinne ja Kärppien puolustus oli jo noussu Marko pääsee lähes yksin läpi mutta pysähtyy tekee pari silmukkaa ja ampuu silmät kiinni täysiä jonnekkin päin kiekko pomppaa Kärppä maalin takaa tarkin selän kautta maaliviivalle ..Tarkki yrittää peittää sen istumalla sen päälle, mutta osuu kiekonreunaan joka valuu pari milliä kokonaan maalin puolelle.. Tuomari viheltää janäyttää keskiympyrää.. pelicans voitti 4-3
ratkaisevan seittemännen finaalin jatkoajalla , jota oli pelattu 322 tuntia..10 minsaa ja 12 sekkaa..Erik Kakko ja Haakana hyppäävät molemmat Räsäsen pasin syliin joka oli jo kiivennyt katsomoon Pilen syliin..hieno homma..nut huudetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
Sori kirjoitus virheet, mut oon jo täällä Vanhassa Nuutissa (penelopessa) vetämässä bissee Jarnan ja Härkösen Timpan kaa..Aamuyöstä hoipertelemme ylös rautsikkaa, tiedämme varman paikan, jossa jermut kaikes rauhassa nukkua saa.
Ilman mitään sankarin paineita.
Lahti by night
-09
kauden viimeinen maali
1
259
Vastaukset
- ööööööööööö....
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442