auttakaa!
Mitä lukee verovelkatodistuksessa silloin kun ei ole maksamattomia veroja tai niitä sos.maksuja. Mun todistus ei jostain syystä levannut
Verovelkatodistus
9
1489
Vastaukset
siinä sitten luki?
- ehkä...............
se ei ole silloin verovelkatodistus vaan todistus verojen maksamisesta.
http://vero.fi/default.asp?article=213&language=FIN- tietämätön24v.
mitä pyydettiin oli nimenomaa verovelkatodistus
- mihin se
ei kelvannut?
- Multa ei ole koskaan pyydetty
Kuka/ketkä pyytelee verovelkatodistuksia?
- kiinnostaa....
Multa ei ole koskaan pyydetty kirjoitti:
Kuka/ketkä pyytelee verovelkatodistuksia?
kertokaa viisaat, muakin kiinnostaa....
en oo maksanu mitää veroja viimevuonna siis ennakoita ja nyt vasta oon maksellu jälkikäteeen.
verottajalle se kelpaa mut mitä mun verovelkatodistuksessa lukis....hmmm....ja kuka sellasii kyselee... - nuo kysyy
kiinnostaa.... kirjoitti:
kertokaa viisaat, muakin kiinnostaa....
en oo maksanu mitää veroja viimevuonna siis ennakoita ja nyt vasta oon maksellu jälkikäteeen.
verottajalle se kelpaa mut mitä mun verovelkatodistuksessa lukis....hmmm....ja kuka sellasii kyselee...nimittäin jos teet etenkin isommille firmoille alihankintahommia, vaikkapa rakennusalalla.
- itse..........................
kirjoittanut jonkun todistuksen? Ei ihme jos ei kelpaa. Verottaja antaa joko verovelkatodistuksen tai todistuksen maksamattomista veroista.
- hakemaan
eli verottajalta sain ihan puhelinsoitolla, ja virkailija kertoi että "saatkin ihan puhtaan paperin" tätä tarvitaan juuri alihankinnassa eli ostaja kyselee tilaajavastuulain vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666321
- 645707
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1334848- 613977
- 143865
- 363277
- 693051
- 622901
- 772689
- 482005