PVC-asut - hiostavatko?

tubulus

37

7070

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiostavat.

Sehän on just osa koko ideaa!

• grrrr

Jos puhutaan asuista fetissinä, olkoon materiaali mitä tahansa, niin asunhan pitää hiostaa, puristaa tai muuten vaan tuntua epämukavalta päällä, että sillä on toivottu teho.
        Siis mun mielestä. Joku voi olla toista mieltä.

• tubulus
        grrrr kirjoitti:

Jos puhutaan asuista fetissinä, olkoon materiaali mitä tahansa, niin asunhan pitää hiostaa, puristaa tai muuten vaan tuntua epämukavalta päällä, että sillä on toivottu teho.
        Siis mun mielestä. Joku voi olla toista mieltä.

Ajattelin lähinnä leikkipuvuksi itselleni tuota mekkoa. Näytän niin kirotun kiltiltä tytöltä, että inhottaa itseänikin. Joskus olisi jännittävää pukeutua tosi tuhmaksi tytöksi vaikken missään tapauksessa kehtaisi ulkona liikkua tuollaisessa asussa. Ihan vaan kotona peilin edessä keikistelisin.

• hiostaa

En usko, että noin seksikästä mekkoa tarvitsee kovin kauaa pitää päällä, kun se on pakko ottaa pois. Tiedät kyllä mistä syystä.

• Ekohenkinen

PVC on kierrätyksen kannalta huono, esim. ilmatäytteiset patjat. Siitä tulee kaatopaikkajätettä.

• maku : )

Tubulus, sinulla on tosi hyvä maku asusteiden ja kenkien suhteen. Vaikutat erittäin kiinnostavalta. Harmi, että elän jo parisuhteessa. Ihailla kuitenkin voin.

• tubulus

Kylläpä lämmitti mieltäni nuo kehut. Jokainen nainen haluaisi kuulla tuollaisia kommentteja.
        :)))

• Tässsä

tuo kyseinen tuskin paljoa hiostaa. itse kumifetistinä olen jo tottunut asuihin ja nekään eivät enää hiosta vaikka olisi kiireestä kantapäähän varustautunut. jos sitten alkaa tuossa varustksessa hoitamaan isompaa aktiviteettia niin kyllä sitten hiki tulee mutta ihan vaan makaillessa ja nukkuessa ei tule edes hiki.

sama pätee varmasti pvc asuihin, mutta vaatii totuttelua ja on silti yksilöllistä paljonko mahtaa hiostaa.

• toinen kumifetisti

Kyllähän totuus on se, että normaalien vaatteiden läpi hiki haihtuu, mutta kumin sisäpinnalle se tiivistyy ja pyrkii sitten jostain tippumaan pois. Kyllä aineenvaihdunta on ihan normaali ilmiö, eikä siihen voi tottua. Tietenkään, jos vaan makoilee, niin hikeä ei muodostu haitaksi asti, mutta veikkaan, että kun puvun otat pois niin kyllä sen sisäpinta joka tapauksessa on kostea.

mutta alkuperäiseen kysymykseen, ei tuo pvc hiosta läheskään niin paljon kuin kumi.

• Juppe...

Kun kysyt tuleeko siinä hiki, niin vastaus riippuu siitä, mitä aiot tehdä kyseisessä asusssasi. Jos vain oleilet kotosalla ja nautiskelet tuhmasta olosta, niin eipä siinä juuri hiki tule. Jos sen sijaan lähdet diskoon ja bailaat ahtaalla tanssilattialla tuntikausia, niin tilanne on toinen. Mekko on melko avoin, jolloin keho pääsee tuulettumaan. Hiukan lämpimämpi olo tulee sitten kun päätät hankkia itsellesi vinyylibyysat.
      Sen verran en malta olla ottamatta kantaa tuohon myyjän ilmoitukseen tuosta matskusta, että nykyisin nuo korkeakiiltokankaat ovat useimmiten pinnoitettu polyuretaanilla (joka on vähemmän haitallista kuin pvc), mutta koska niitä on totuttu nimittämään PVC'ksi niin se nimi säilyy.
      Ja lopuksi tubulus, onnea sun kokeiluille. Juuri noin sä löydät itsestäsi ne puolet, joita ehkä sulla ei ole aikaisemmin ole ollut mahdollista tuoda esiin. Asujen käytöllä on yleensä kaksi vaikutusta, ensiks sen antama viesti ulospäin, toiseks sen antama tunne sulle itsellesi. Mieti näitä kumpi on sulle tärkeämpi ja jatka kokeiluitasi sen mukaan.

• ja tekee mieli

Jos olet nainen ja tekee mieli, niin osta se. Tulet tekemään jonkun todella tyydyttyneeksi.

Mistä sunlaisia löytää?

• tubulus

on hirveitä estoja käyttää makuukammarin puolella rohkeita, jopa riettaita asuja. Minulla ei ole tällaisia estoja, voisin pukeutua makuukammarissa ihan minkälaisiin asuihin tahansa (jos minulla olisi mies joka sitä toivoisi). Voisin laittaa ylleni vaikka sellaiset metalliketjuista ja nahkahihnoista valmistetut bikinit joita yleensä käyttävät SM-jutuista kiinnostuneet. Minusta makuukammarissa pitääkin olla mahdollisimman rietas ja rivo kaikin puolin.

• heräsi
        tubulus kirjoitti:

on hirveitä estoja käyttää makuukammarin puolella rohkeita, jopa riettaita asuja. Minulla ei ole tällaisia estoja, voisin pukeutua makuukammarissa ihan minkälaisiin asuihin tahansa (jos minulla olisi mies joka sitä toivoisi). Voisin laittaa ylleni vaikka sellaiset metalliketjuista ja nahkahihnoista valmistetut bikinit joita yleensä käyttävät SM-jutuista kiinnostuneet. Minusta makuukammarissa pitääkin olla mahdollisimman rietas ja rivo kaikin puolin.

Siis tarkoitatko,ettei sulla ole miestä,vai sitä,ettei miehesi tajua pyytää jotain hurjaa,ja kivaa?

• tubulus
        heräsi kirjoitti:

Siis tarkoitatko,ettei sulla ole miestä,vai sitä,ettei miehesi tajua pyytää jotain hurjaa,ja kivaa?

Sitä tarkoitin.

• ottanut?
        tubulus kirjoitti:

Sitä tarkoitin.

Mikset ole ottanut? Ainakin tiedät, mistä miehet tykkää, joten siitä ei ainakaan ole kysymys. Oletko kenties ranttu, eli vain tietynlaiset miehet kelpaa?

• tubulus
        ottanut? kirjoitti:

Mikset ole ottanut? Ainakin tiedät, mistä miehet tykkää, joten siitä ei ainakaan ole kysymys. Oletko kenties ranttu, eli vain tietynlaiset miehet kelpaa?

Lisäksi olen vielä helvetin rumannäköinen, lähes tissitön, köyhä ja savolainen. Eiköhän tämä selitä asioiden tilaa aika hyvin.

• heräsi
        tubulus kirjoitti:

Lisäksi olen vielä helvetin rumannäköinen, lähes tissitön, köyhä ja savolainen. Eiköhän tämä selitä asioiden tilaa aika hyvin.

Usko huvikses,noi mainitsemasi seikat ei vaikuta mitään,jos muuten olet ns.muikee;-) Asia taitaa olla vaan niin,ette luota itseesi tarpeeksi.

• jonoon
        tubulus kirjoitti:

Lähes tissittömyys, köyhyys ja savolaisuus eivät ole esteitä lainkaan. Pienet rinnat ovat nätimmät, kuin jotkut tajuttomat lollot ja köyhiähän tässä suurin osa ollaan. Savolaisuuskaan ei ainakaan yhtä tuntemaani savolaista pahenna. Ainakin maiharikuvien perusteella näytit ihan sopusuhtaiselta ja simpsakalta naiselta. Kasvoja en ole nähnyt, mutta taitavalla meikkauksella luulen niistäkin kehkeytyvän ihan nätit ja jokaiselle kelpaavat.

• Anonyymi
        tubulus kirjoitti:

Puhut asiaa pidän myös siitä 👠👙

• Anonyymi
        tubulus kirjoitti:

Olet ihana nainen. Tuollaisen haluaisin

• kuumasade

Tottakai ne PVC-asut hiostaa.mä ainakin meen ihan "shokkin" ,kun nään naisella pvc-housut.
      Ovat siitäkin kivat,et niihin voi liriä ihan itsekkin,eikä kukaan huomaa ja mitähaittaa kun on kivaa.Mulla on itselläkin pvc-housut,mutten julkea käyttää niitä yksin liikkuessani,kun monet luulee hintiksi,vaikka aika hassu olenkin.

• tubulus
      • Anonyymi

Sivustoon ei saada yhteyttä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Onkohan nekin samanlaisia kuin tiukat satiinishortsit ilman sisähousuja, sujahtavat kyllä kuivana helposti päälle, mutta sitten kun puuhaillessa tulee hiki ja ne kostuvat, ne onkin sitten vaikea saada nihkeän kosteina pois päältä :P

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tämä kiinnostaisi tietää minuakin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sukkahousuja kannattaa käyttää tiukkojen ja hiostavien housujen alla. Saa ne pois jalasta, vaikka muuten liimaantuisivat ihoon.

• Anonyymi

Eikö nuo pvc/lateksihousut oikeasti lähde helposti pois jos niiden alla ei ole mitään? Onko se materiaali siis sisältä samaa ja niissä ei ole mitään sisävuorta?

• Anonyymi

Sukkahousut ei käy kun haluan sandaalikorkkareita pvc-housujen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukkahousut ei käy kun haluan sandaalikorkkareita pvc-housujen kanssa.

'Käyttää'

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Arvoisat viisaammat kertokaa tietämättömälle onko pvc housut kivat pissa leikeissä? Ja kuinka kestää känni reissut vai hajooko ne heti?

• Anonyymi

Yksi kokemus pvc-housuista. Oli kesäaika ja n. polviin ulottuvat shortsit ja alla lyhytlahkeiset pvc-alushousut. Olin kaupungilla asioilla ja pvc-houst tuntuivat aluksi ihan kivalta, mutta sitten alkoi hikonorot valua pitkin reisiä ja osa imeytyi housuihin, jotka kastuivat heti läpi ja olivat selvästi märät ulkopuolelta. Olin ruokakaupassa ja kauppa-asiat oli hoidettava. Vähän otti päähän, kun kaikki näkivät märät housut. ..oli "oma" tuttu kauppa, jossa paljon tuttuja.

• Anonyymi

Pvc on aivan samaa kangasta eri värisenä mistä tehdään sadeasuja. Ei ihme jos sulla hiki valui.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2751
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1360
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      954
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    9. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      66
      862
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe