Mies pikkujouluissa

Kotiäiti

Taas on se aika vuodesta, kun pikkujouluja vietetään. Kokemukset näistä juhlista ovat aika huonoja, vaikka itse en niin juhlikaan. Miehelläni kun tuppaa mopo karkaamaan käsistä...!!! Sitä tullaan joskus 5:ltä aamulla kotiin niin tuiterissa että! Ja mitenhän se aika kuluu niin hyvin työkavereiden kanssa? Että aamulla vasta tullaan kotiin?!?

Miten on, kuinka yleistä on että pikkujouluissa sattuu syrjähyppyjä? Kertokaa minulle.

54

54615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertaaja

      itselläni ei ole huonoja kokemuksia pikkujouluista, mut kyllähän siel varmaan tapahtuu kaikenlaista, myös pettämistä.olen avoliitos elävä nainen ja menemme joka vuosi työporukalla pikkujoulua viettään, ilman puolisoita, aika vierähtää tietysti nopeaan ja jopa aamu viiteen, mut se ei aina tarkoita et pettäis, on vaan hauskaa kerran vuodes irrotella.tarvitset hiukan itseluottamusta ja puolisoosi luottamista älä ajattele negatiivisesti se kuluttaa ja puhu hänen kanssaan juhlista se avartaa.kaikkea hyvää sinulle ja mene ihmees itsekin tuulettuun joskus hyväs nais seuras.

      • tapahtuu

        niissä tilaisuus tekee kyllä äkkiä varkaan. Kun
        on jo töissä kaveerattu niin pian päästään alkoholia nauttineena panohommiin. Kyllä niitä sattuu aivan takuulla mutta ei saa yleistää kaikkiin pikkujouluihin! Määriä ja prosentteja ei
        voi arvata!


      • juhlija
        tapahtuu kirjoitti:

        niissä tilaisuus tekee kyllä äkkiä varkaan. Kun
        on jo töissä kaveerattu niin pian päästään alkoholia nauttineena panohommiin. Kyllä niitä sattuu aivan takuulla mutta ei saa yleistää kaikkiin pikkujouluihin! Määriä ja prosentteja ei
        voi arvata!

        Pikkujouluissa tapahtuu kaikkee, puhutaan.
        Näin varmaan onkin, mutta myös MUISSA
        juomingeissa tapahtuu ympäri vuoden!
        Eiköhän ihminen ole koko vuoden sama itsensä?
        Ei pikkujoulussa olo voi muuttaa fiksua ihmistä
        miksikään siaksi... Toki jos pikkujoulu on ainoa kerta vuodessa kun juo (ja jos silloinkin vetää superannoksen..) niin silloinhan sitä voi sitten tapahtua vaikka mitä.
        OLKAA KILTISTI :)


      • Milla
        tapahtuu kirjoitti:

        niissä tilaisuus tekee kyllä äkkiä varkaan. Kun
        on jo töissä kaveerattu niin pian päästään alkoholia nauttineena panohommiin. Kyllä niitä sattuu aivan takuulla mutta ei saa yleistää kaikkiin pikkujouluihin! Määriä ja prosentteja ei
        voi arvata!

        Täytyy olla suhteessa jotain muutenkin pielessä ja luottamus vähissä jos epäilee pettämistä. Jos miehesi haluaisi pettää sua niin se ehkä tekisi sen muulloinkin kun ainoastaan pikkujouluaikaan...


      • Timppa
        Milla kirjoitti:

        Täytyy olla suhteessa jotain muutenkin pielessä ja luottamus vähissä jos epäilee pettämistä. Jos miehesi haluaisi pettää sua niin se ehkä tekisi sen muulloinkin kun ainoastaan pikkujouluaikaan...

        Hei pikkujouluaika on käsillä ja kaikki liikkeelle.

        M: 3P
        -paskanjauhantaa
        -porsastelua
        -panemista

        N: 3T
        -tekosyitä
        -teeskentelyä
        -toisille vittuilua

        Mä ainakin olen 3P:n kannalla.

        t - Timppa


      • Hervemyösteille
        tapahtuu kirjoitti:

        niissä tilaisuus tekee kyllä äkkiä varkaan. Kun
        on jo töissä kaveerattu niin pian päästään alkoholia nauttineena panohommiin. Kyllä niitä sattuu aivan takuulla mutta ei saa yleistää kaikkiin pikkujouluihin! Määriä ja prosentteja ei
        voi arvata!

        "niissä tilaisuus tekee kyllä äkkiä varkaan. Kun
        on jo töissä kaveerattu niin pian päästään alkoholia nauttineena panohommiin. Kyllä niitä sattuu aivan takuulla mutta ei saa yleistää kaikkiin pikkujouluihin! Määriä ja prosentteja ei
        voi arvata!"

        Siis juuri arvata voi muttei voi olla varma. Tyhmä


    • vonkaaja

      Kyllä niin miehet kuin naisetkin voivat vonkata raflassa aamuun saakka, vältämättä ei saa mitään. Toiset saa tanssia ja pitää hauskaa. Toiset juovat ja keräävät rohkeutta ja huomaavat valomerkin tulleen. Toisilla käy flaksi ja pääsee pitemmälle ;)

    • pikkujoulut

      Aika yleistä on!Itsellänikin on joskus lipsahtanut:(

      Mutta hei kuule!Sinähän voisit käyttää sen yksin olon kanssa tehokkaasti hyödyksi...tilaa itsellesi pukki!Jokos tulen?;)

      Rauhallista aikaa sinulle!

      t.Joskus jopa 7 kotona,vasta!

    • Santa

      ...älä ainakaan ota suihin ennen kun passitat äijän ensin suihkuun. Sitä ei nimittäin tiedä missä sitä piliä on uitettu pikkujoulun tiimellyksessä.

      Älä kuitenkaan ole huolissasi, ei se kulu käytössä.

    • yx tonttu muiden joukossa

      Tuo myöhäinen kotiintuloaika klo 5 ei vielä kerro, että miehesi pettäisi. Kyllä mukavan työporukan kanssa ilta venyy hyvinkin äkkiä aamutunneille.
      Mutta useammassakin työpaikassa olleena, olen ollut mukana niissäkin, joissa nämä julkisia viranomaistehtäviä hoitavat älykkömme,muuttuvat viinan myötä tungetteleviksi,ehdotuksia heitteleviksi ,jopa röyhkeiksi sioiksi.
      Niin surullista kuin se onkin, on näitä pikkujouluista kahden kesken yöpyneitä pareja nähty. Molemmat siis tahoillaan varattuina.

      Pikkujoulut tarjoavat oivan mahdollisuuden pettämiseen, jos siihen on vähänkin taipumusta.Alkoholi poistaa loputkin estot. Tuttu työkaveri, jonka kanssa muutenkin flirttaillaan, on se, jonka kyljessä ilta kiehnätään ja jonka kanssa se yö sinne aamutunneille saakka viedään. Karua, mutta niin totta. Omin silmin asian nähnyt.
      Mutta miksipä se asia murehtimalla paranee. Ihmisluonto on heikko ja hetkellisen huuman haku kiehtoo yhtä sun toista. Sen kanssa on opittava elämään, erottava, tai löydettävä se ihminen, joka ei missään olosuhteissa pettäisi, saattaahan niitäkin löytyä.Toista kun et pysty omistamaan....vain rakastamaan, ja toivomaan, että hän rakastaisi sinua enemmän kuin sitä toista.

    • Himmeli

      Onpas täällä surullisia kannanottoja.. Onko se tosiaan noin, että heti kuin tilaisuus tulee, niin petetään? Ei pikkujoulut tai mitkään muutkaan juomahappeningit anna sen kummemmin oikeutta hypätä vieraaseen sänkyyn, vaikka kuinka oisi "hyviä" tekosyitä (pitäähän sitä kerran vuodessa hauskaa pitää, olin "vähän" kännissä jne..) Surullista se kyllä on, että valitettavasti tällaista näkee.. ja kuulee.. valitettavan usein.. Täytyy vain toivoa, että omalle kohalle on käynyt niin suuri onni, että on löytynyt uskollinen mies, joka pitää housut jalassa myös pikkujouluissa :)

      Muistakaa, että tontut kurkkivat myös pikkujouluihin ;)

      • ooytko varms

        ei se oo hep ,, kiima. timpuri


    • Ripe

      Joo... Muija kaveri tuli sitten tänä aamuna pikkujouluista...Oli kuulemma nukahtanut kaverinsa sohvalle...Ihme ettei ollut muistanut alushousuja ottaa mukaan....

      pakkaan tavaroita...

    • oska

      aina pikkujoulussa.. pistä omalle kohdalle.. jos sulle tulee halukas nainen/mies , mitä teet??? no minä en voi muuta ku antaa hälle
      ja ei yhdestä vieraissa käynnistä voi rakkaus loppua......ja jos joppuu niin vika on kyllä jossai muualla.......-.,...

      • HUH HUH!

        Miten voi olla niin vaikeaa pysyä erossa vieraista?! en voi käsittää näitä tämän keskustelun juttuja! ketään tai mitään (känniä) ei voi syyttää, vain itseään!
        t. yhdestä-syrjähypystä-poikki


      • Mimosa

        Siis oikeesti! Se vika on kyllä ihan siinä, et ei voi enää luottaa toiseen. Mitä itse tekisit jos puolisosi pettäisi? Tuskin silittelisit päätä, et niin sitä pitää!
        Otas kuule ne aivot käyttöön.. Pettäminen ei ole missään vaiheessa sallittua tai perusteltua. Se on pettämistä ja sillä siisti.
        Jos käy kerran vieraissa, niin käy toisenkin.. ja kolmannen ja....
        Kuka sellasta jaksaa kattoo? Ja ties mitä kaikkee sieltä tuo tullessaan.. :(


      • Ripe
        Mimosa kirjoitti:

        Siis oikeesti! Se vika on kyllä ihan siinä, et ei voi enää luottaa toiseen. Mitä itse tekisit jos puolisosi pettäisi? Tuskin silittelisit päätä, et niin sitä pitää!
        Otas kuule ne aivot käyttöön.. Pettäminen ei ole missään vaiheessa sallittua tai perusteltua. Se on pettämistä ja sillä siisti.
        Jos käy kerran vieraissa, niin käy toisenkin.. ja kolmannen ja....
        Kuka sellasta jaksaa kattoo? Ja ties mitä kaikkee sieltä tuo tullessaan.. :(

        Erittäin hyvin sanottu...Mä soitin vielä sen toisen vaimolle ku sain tietää kuka se oli ja sen vaimo vissiin ottaa muksut mukaan ja häipyy...

        Pettäminen kannattaa tosiaan.... Sen harrastajat ovat itserakkaimpia ihmisiä, eivät kyllä voi väittää rakastavansa kuin itseään!


    • Tonttu-tyttö

      Olen ollut nykyisen työpaikkani pikkujouluissa kahdesti, viimeksi eilen. Kummallakin kerralla minulle on käynyt niin , että olen rakastellut työkaverini kanssa. Mieheni oli tosi vihainen, kun tulin aamulla kotiin. En ollut kuitenkaan juonut mitenkään paljon. Ehkä jo pitempiaikainen flirttailu oli syynä, että niin tapahtui.

      • mä vaan

        Oliko sama työkaveri molemmilla kerroilla ettei vaan pääse syntyyn mustasukkaisuusdraamaa.


      • Poikamies
        mä vaan kirjoitti:

        Oliko sama työkaveri molemmilla kerroilla ettei vaan pääse syntyyn mustasukkaisuusdraamaa.

        Varattua naista saa naida vain yhden kerran. Sen jälkeen se pitää haukkua huoraksi ja lähettää kotiin miehensä luokse häpeämään tekosiaan. Oppiipahan arvostamaan ukkoaan paremmin.

        Hauskaa pikkujoulua kaikille!


      • kysymys
        Poikamies kirjoitti:

        Varattua naista saa naida vain yhden kerran. Sen jälkeen se pitää haukkua huoraksi ja lähettää kotiin miehensä luokse häpeämään tekosiaan. Oppiipahan arvostamaan ukkoaan paremmin.

        Hauskaa pikkujoulua kaikille!

        Mitens sit, kun ukkomies höynäyttää neitokaista? Millä sanoilla ukkomies lähetetään taipaleelle? Soitetaan ja kerrotaan vaimolle, miten hyvä mies hänellä onn vai miten toimitaan?


      • selvä

        HUORA!


      • Ripe
        selvä kirjoitti:

        HUORA!

        Erittäin hyvin sanottu!


      • äly hoi älä jätä
        Ripe kirjoitti:

        Erittäin hyvin sanottu!

        kelpaa huoraksi nimitellä, mutta itse sitten varmaan varattuna miehenä nussitaan jokaista vastaan tulijaa. vittu mitä tekopyhiä pienipunaisia runkkuja täällä on, prkl!!!!


    • yksi

      Sillä jos hän on pettäväistä sorttia hän pettää vaikka jokanen maanantai. Ja toisaalta,jos miehesi tulee täydessä tuiterissa kotiin ei hän ole mihinkään pahantekoon kyennytkään. Eihän se pili juurikaan toimi jos on ihan kännissä. Jos teillä on selväksi puhuttu uskollisuus niin että sitä kumpikin todella arvostaa, sitä uskollisuutta, niin ei sinulla mitään hätää pitäisi olla. Mutta jos hän muutenkin tykkää viipyä pikkutunneille, eikä katso silmiin kun kotio tulee, niin silloin pidä huutia jos uskollisuus on sinulle tärkeää.

      • nähnyt

        ...hiljaisessa vedessä ne kalatkin kutee,se siitä silmiin katsomisesta,ja onhan nousuhumala ennen tosi känniä...joten kyllä se pili siinä vaiheessa vielä toimii,ja sen jälkeenhän se juomakin maistuu,kun ei ole suoritus paineita enää?????????


    • Anna

      Eikös suhteen perusta ole luottamus? Jos huolestut siitä että miehesi irroittelee ja tulee "vasta aamulla" kotiin, ja epäilet heti tämän käyneen vieraissa, on suhteessanne jotain todella vialla. Jos todella rakastat miestäsi, ja tämä sinua, ei aihetta pettämiselle ole, eikä näinollen myöskään epäilyille. Jos kerran et voi luottaa mieheesi, voisit miettiä kaksi kertaa haluatko edes jatkaa elämääsi tämän henkilön kanssa. Ja samaa miettii varmaan miehesikin jos joka kerta pienen juhlimisen jälkeen nalkutat asiasta hänelle ja epäilet hänen käyneen vieraissa. Kohta hän varmasti käykin jos jatkat tuota...

      • Jukka

        Harvoin voi lukea naisen kirjoittamana näin tasapainoista kirjoitusta. Kiitos sinulle.


      • Huokaus

        Joo, ei saa keskustella asioista. Eikä kysellä. Näin meillä suomessa, naisetkin.


      • Anna
        Huokaus kirjoitti:

        Joo, ei saa keskustella asioista. Eikä kysellä. Näin meillä suomessa, naisetkin.

        Keskustella pitää, ja pieni mustasukkaisuus on tervettä, ei saa olla liian sinisilmäinen. Mutta turha nalkutus ja kuulustelu jokaisen baari- tai kaveri-illan jälkeen on aivan turhaa. Vaikka elääkin parisuhteessa, pitää saada pysyä yksilönä ja saada tehdä omia juttuja omien ystävien kanssa, ilman että siitä seuraa monen tunnin "keskustelu", tai paremminki vaimon/tyttöystävän ristikuulustelu ja syyttely. Jos parisuhde on kohdallaan, ei aihetta epäilyille ole.


      • voi olla vaikeata

        Totta, luottaminen on yksi perusta suhteelle. Mutta vaikka rakastaisi toista, ei välttämättä pysty luottamaan. Minä puhun nyt omasta kokemuksestani. Ja tiedän vian olevan minussa itsessäni. Vaikka minulla oli vallan loistava kumppani, jota rakastin, mietin näitä asioita joka ilta hänen ollessa ulkona. Syynä tähän on todennäköisesti edellisessä suhteessa tapahtunut pettäminen. Eli minua petettiin. Kävimme yhdessä jopa ammattineuvojalla, mutta se ainainen epäilys jäi.

        Pointtini tässä nyt vaan on se, että kaikki eivät osaa luottaa, vaikka suhde olisi muuten täysin kunnossa. Ja se voi tehdä suhteesta aikamoisen helvetin.

        Hyvää joulun odotusta kaikille!
        Poika vm.75


      • Typy82
        voi olla vaikeata kirjoitti:

        Totta, luottaminen on yksi perusta suhteelle. Mutta vaikka rakastaisi toista, ei välttämättä pysty luottamaan. Minä puhun nyt omasta kokemuksestani. Ja tiedän vian olevan minussa itsessäni. Vaikka minulla oli vallan loistava kumppani, jota rakastin, mietin näitä asioita joka ilta hänen ollessa ulkona. Syynä tähän on todennäköisesti edellisessä suhteessa tapahtunut pettäminen. Eli minua petettiin. Kävimme yhdessä jopa ammattineuvojalla, mutta se ainainen epäilys jäi.

        Pointtini tässä nyt vaan on se, että kaikki eivät osaa luottaa, vaikka suhde olisi muuten täysin kunnossa. Ja se voi tehdä suhteesta aikamoisen helvetin.

        Hyvää joulun odotusta kaikille!
        Poika vm.75

        Olen kanssasi ihan samaa mieltä..itsellä ihan sama "ongelma". Takana 5 vuoden hyvä suhde, mutta silti mieltä kaihertaa aina mustasukkaisuus ja syynä on juuri edellisessä suhteessa tapahtunut pettäminen! tuntuu ettei enää voi luottaa vaikka kuinka haluaisi ja jopa sisimmässään jopa "tietää" ettei toinen edes pettäsi...mutta jos kuitenkin...(ihmeellinen on mustasukkaisen mieli...)


    • Vaan...

      Tuota, meillä mennään kyllä ympäri vuoden molemmat. Hulluiksi olisimme tulleet, jos joka
      kerta miettisimme toistemme uskollisuutta.

      Onnellinen olen, kun olen tällaisessa ns.vapaassa
      ja luottamuksellisessa suhteessa. Pikkujouluja
      odotellen...

    • juki

      niin tuli vaan mieleen raflassa pilkku puoli neljä,sitten roskaruualle,taksi jonot sun muut itse en kerkee edes viideksi kotiin eikä mun vaimo valita

      • hile

        Olen samaa mieltä!
        Pikkujoulut tai ei itselläni menee kapakka reissulla pidempääkin. Ravintolan pilkun jälkeen on juotavaa, wc, takin jonotus, todellakin grillin etsiminen, jonotus, syönti, oho matkalla taksi jonoon... löytyi tuttuja...joskus jatkoille, taas grillille... kotiin joskus tai jos ei jatkoille taksia jonotellessa manee aikaa ja pikkujouluaikaan kaksituntia on pieni aika!

        Tadaa, kotona!
        Eikä ukko-kulta ole yhtään vihainen
        ...luotto pelaa! ja se etten juokse humpalla joka vko:n loppu!!!


      • oletko
        hile kirjoitti:

        Olen samaa mieltä!
        Pikkujoulut tai ei itselläni menee kapakka reissulla pidempääkin. Ravintolan pilkun jälkeen on juotavaa, wc, takin jonotus, todellakin grillin etsiminen, jonotus, syönti, oho matkalla taksi jonoon... löytyi tuttuja...joskus jatkoille, taas grillille... kotiin joskus tai jos ei jatkoille taksia jonotellessa manee aikaa ja pikkujouluaikaan kaksituntia on pieni aika!

        Tadaa, kotona!
        Eikä ukko-kulta ole yhtään vihainen
        ...luotto pelaa! ja se etten juokse humpalla joka vko:n loppu!!!

        pettänyt kumppaniasi noilla "jatkoilla" kertaakaan?


      • hile
        oletko kirjoitti:

        pettänyt kumppaniasi noilla "jatkoilla" kertaakaan?

        ei. Asijoista keskustellaan meillä! Meillä on molemmilla samat vapaudet liikkua, suhde perustuu luottamukseen ja toisen arvostamiseen.


    • Kaunotar

      Sattuu sitä. Ei siinä mies ja lapset paljoa mielessä pyöri (ei omat eikä miehen) kun kerran vuodessa juhlitaan pikkujouluja. Se vaan on sellainen perinne........
      Seksi on niin arkista ja ihanaa. Kaikki tuntuvat olevan kaikkien kanssa. Ainakin meidän naisetn keskuudessa varatut miehet kiinnostaa, tottakai. Olemme sen verran katellisia me naiset että haluamme aina toisen omaa.

      • Ripe

        No eipä oo sullakaan kummoset elämän arvot...Onko se perinne että pitää pettää? sellasen perinteen kai vois unohtaa... Jos ei omastaan saa tarpeekseen ni ei kannata harrastaa sit koko seksiä..Tai paremminkin ei ymmärrä mikä on panon ja rakastelun ero on...Rakasteluun kuuluu kaikki hyvä ja panoon vain tyydytys...

        Tietty jos tykkään olla reikä johon miehet saa lastinsa päästää ni tottakai sellanen sit täytyy olla....mieti!


    • miia

      Kyllä todellaki on karmeeta ku suomalaiset perheenisät kerjäävät seksiä baaritiskeillä.Kuvitellaa olevansa maailman omistajia ja nilloin vaimo on mennyt minnekkin et nyt olis tilaisuus..tulee mieleen antaa jo hyväksyntä bordellien laillistamisesta suomessa.

    • Jake

      Joo kyllä se itselläkin mopo lähtee käsistä, myös muulloin kuin pikkujouluissa. Se on vaan hyvä merkki jos mies on kunnon kännissä kun könyää himaan. Ainakin mun tapauksessa vasta se on epäilyttävää jos mä tulen aamuyöstä selvinpäin.

    • Ukko

      Mun kokemuksella syrjähyppyjä tehdään paljon. Naiset ihan samalla tavalla, mutta ne osaa pitää suunsa kiinni paremmin. Itse en ole koskaan "hyppinyt syrjään", enkä hypi.

    • Ukkeli

      Muiden viestejä lukematta ja otsikkoon vastaten.
      Itse en ainakaan huolestuisi että ukkos käy vieraissa jos jo viideltä taiteilee itsensä kotiin.
      Ite käyn aika ajoin bilettämässä ja silloin kotiintuloajat vaihtelee aamuviidestä aamukaheksaan.
      Riippuu ihan siitä kenen kanssa ollaan ja missä.
      Kyllä sä sen huomaat miehes käyttäytymisestä jos se on vieraissa piipahtanut.
      Mielestäni ei o syytä huoleen.

    • Härregyyd

      Pikkujoulut ovat juuri sitä varten keksitty että niissä voidaan dokata ja sekoilla niin että nauru kelpaa seuraavaan vuoteen asti, jos hengissä selvitään. Kaikenlainen vastuuton seksihurjastelu kuuluu oleellisena osana asiaan samoinkuin keskisormen kierrättäminen ja oksentelu ja nurkkiin tai huonekasveille kuseskelu.

    • spy
    • Vikatikki

      Tuli tehtyä moka.
      Firman pikkujoulusta kotio klo 00.07. En jaksanut kattella pitempää naikkosten sekoilua. Ny kotona jo kuudetta päivää tiukka kuulustelu: mitä siellä nyt tapahtu... ja kenen kanssa...
      Olis sittenki pitäny olla viiteen.

    • Kyllä lähtee

      Jos nyt vanhaa sanontaa saan sen verran lainata, niin kyllä siellä mälli lentää, enemmän kuin huuli spitaalisten pikkujouluissa. Eli niin se vain on. Mut sama hommahan se on toistekin päin. Eli aukko on auki kuin laivassa ruuma. Mut valitettavasti pikkujoulut on niin perinteinen juhla, ettei niille loppua näy.

    • täti

      Monissa firmoissa ja työpaikoissa on päädytty siihen, että työntekijät kutsutaan juhliin avec, eli seuralainen mukana. Käytäntö on yleistymässä, ja minusta on ollut monena vuonna mukavaa, kun mieheni on kutsunut minut mukaansa pikkujouluihin hauskaa pitämään. Tänä vuonnakin olin taas, ja loppuillasta moni jonka kumppani ei ollut päässyt pikkujouluihin kävi valittelemassa, kuinka orpo olo onkaan kumppanin puuttumisen vuoksi, niin että minun mielestäni pettäminen ei ole yleistä pikkujouluissa...ei sen yleisempää kuin muuallakaan.

      Ilmainen viina houkuttelee ottamaan tajuttomat lärvit, siksi moni tulee nelitahtia kotiin aamulehti kainalossa.

      Jos miehesi ei ole petollista sorttia, ei se petä pikkujouluissakaan...vetää vaan viinaa liikaa ja sössöttää kaikki höpöjuttunsa kännissä ja sitten vielä menee nakkarille hiukopalaa syömään...ja kun refleksit on hitaat niin siksi sillä menee niin myöhään.

      Miksi muuten mies pettäisi kaameessa kännissä...eikös se viina vie mieskunnon! Niin että jos pettääkin, ei siitä paljoa iloa sille toiselle osapuolelle olisi... :D

    • taituri

      on niitä varten!

    • Masa

      Just because you are paranoid, doesn't mean you aren't right! =)

    • joopajoo

      Joopa joo. Eli miehesi tulee aivan normaaliin aikaan kotio. Klo 4.00 lentää viimestää yökerhosta ulos ja siit sit tunti kotio... oisko viel jonkun nakarin kautta mahd.

      Jos miehes tulee viiden aikaa kotio ja ihan jurrissa, ei hän ole pettänyt. Jos miehesi tulisi 5 aikaan kotio ja suht selvin päin, olisi hän ehkä saattanut pettää..

    • aha

      aha..

    • Kotiäidille

      Voi vidu mikä kysymys "heh heh"

      Mene töihin ja vietä itse pikkujoulua,niin tiedät mitä siellä tapahtuu ja jos et luota mieheesi niin miksi olet sen kanssa yhdessä??

      T:Pikkujoulupukki ja sen muori

    • jjc

      pikkujouluthan on tunnetusti vain tekosyy päästä painamaan naapurihuoneessa lymyävää torttua !
      En olis sinuna yhtään huolissaan äjästäsi edellyttäen että oot muistanu tehdä muutakin kun valitella päänsärkyä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe