Osmos kansan

baarin

kaikenkansan avajaisissa ei sitte paljo lehtiväkee näkyny tais vipit olla sittekii tärkeempii

15

6291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutispostiin

      Ja anna kuva itsestäsi! Pyydä julkaisemaan Sunnuntain lehdessä, Ja kuvateksti alle: Olin avajaisissa, Ja en nähnyt yhtään toimittajaa, Joka olisi kuvannut minua....

    • hämisjannerttr

      Hyvää ruokaa,juomaa,seuraa ja hyvä oli Black Devils
      Ganes musa toimii aina. Nyt kaikki kipin kapin
      tsekkaa makeeta uutta mestaa.
      Kiitos Petelle, Jaskalle,Villelle, ja Tuomakselle.
      Kivat talkoot ja upeat avajaiset !
      janne hämäläinen rock to the river sählä ja poromoottori

      • Töissä pelkkiä

        Juntteja. Musakin oli perseestä samoin meininki kunnon juntti paikka ja juntti porukkaa!


      • ootkos
        Töissä pelkkiä kirjoitti:

        Juntteja. Musakin oli perseestä samoin meininki kunnon juntti paikka ja juntti porukkaa!

        kade?


      • Älähän
        Töissä pelkkiä kirjoitti:

        Juntteja. Musakin oli perseestä samoin meininki kunnon juntti paikka ja juntti porukkaa!

        Älähän nyt poju haukkumaan ala. hieno juttu, että jätkät laittoivat tuollaisen paikan pystyyn ja musiikki on OIKEAA musiikkia, eikä mitään konepaskaa savuefekteineen. Tulehan tänään tai huomenna sinäkin katsastamaan paikka. Maksan kylla iltasi, sillä olenhan töissä paperitehtaassa.


      • Tarjoo jollekkin
        Älähän kirjoitti:

        Älähän nyt poju haukkumaan ala. hieno juttu, että jätkät laittoivat tuollaisen paikan pystyyn ja musiikki on OIKEAA musiikkia, eikä mitään konepaskaa savuefekteineen. Tulehan tänään tai huomenna sinäkin katsastamaan paikka. Maksan kylla iltasi, sillä olenhan töissä paperitehtaassa.

        Muulle ikimuistoinen ilta kera "paperimiehen"!

        Toiset on paperista mut toiset syö sitä ja pyyhkii perseensä siihen joten juo ihan keskenäs siellä junttilassa...minä pidän hauskaa jossain muualla!


      • yyyyyyh
        Tarjoo jollekkin kirjoitti:

        Muulle ikimuistoinen ilta kera "paperimiehen"!

        Toiset on paperista mut toiset syö sitä ja pyyhkii perseensä siihen joten juo ihan keskenäs siellä junttilassa...minä pidän hauskaa jossain muualla!

        Osu ja uppos:) Hääähhäää..


      • janne hämäläinen
        Töissä pelkkiä kirjoitti:

        Juntteja. Musakin oli perseestä samoin meininki kunnon juntti paikka ja juntti porukkaa!

        Miusta on oikeesti sika makeeta olla juntti.
        Olenhan maalta ja maalla on mukavaa.t janne


      • s.t. lehikoinen
        janne hämäläinen kirjoitti:

        Miusta on oikeesti sika makeeta olla juntti.
        Olenhan maalta ja maalla on mukavaa.t janne

        maalla on mukavaa.jätkät uskaltaa yrittää,ja se on oikein.tänää oon menossa kattoo baarii,kattoo mitä ovat saaneet aikaisiksi.uskon et sama linja jatkuu baarissa.jätkät on veivanneet tätä suomenmaata tosissaa,periaatteella minä en luovuta.mainetta on tullu,ansaittu.vanhoi juippei mut jaksaavat:)väntää.


      • Töissä pelkkiä kirjoitti:

        Juntteja. Musakin oli perseestä samoin meininki kunnon juntti paikka ja juntti porukkaa!

        sun ei ole pakko mennä sinne baarin meidän junttien sekaan. Missä olisi sitten vähemmn "junttia", kun en oikee nyt hoksaa tätä juntti juttua, ei mun mielestä kyl ollu junttia nähnytkään, ja mä kuiteskin olen nähnyt vähän muitakin ja muuallakin baareja....Tsempiä vaa kundit, hienoo oli ja vielä jaksoitte hyvin vaikka jo varmaan on loman tarvetta..Kiitos joka tyypille ja tietty ikiihq jaskalle, nam..


    • tikkuvene

      Jos osmos cosmos on junttien baari nii lukeudun juntteihin.20.02 olin tappiin asti ja meno senku nousi aamuunkohden.Sairas krapula lauantaina, heräsin vasta klo.17.00. Mut oli sen arvosta.Tsemii OSMOS COSMOS

      • uusiojuntti..

        haluais tietää,mikä safkan taso siel"junttilas"on?onko kellään mitään asiallisia mielipiteitä,vai haukutaanko vaan peri imatralaiseen tapaan kaikkea kateuspäissään.onnea uudelle baarille!


      • on safkat
        uusiojuntti.. kirjoitti:

        haluais tietää,mikä safkan taso siel"junttilas"on?onko kellään mitään asiallisia mielipiteitä,vai haukutaanko vaan peri imatralaiseen tapaan kaikkea kateuspäissään.onnea uudelle baarille!

        ei voi valittaa; annokset isoja ja edukkaita. Muutama krt on tullut käytyä.


      • tyytyväinen ja kylläinen
        uusiojuntti.. kirjoitti:

        haluais tietää,mikä safkan taso siel"junttilas"on?onko kellään mitään asiallisia mielipiteitä,vai haukutaanko vaan peri imatralaiseen tapaan kaikkea kateuspäissään.onnea uudelle baarille!

        Joo pitihän ne testata jo avajaisviikonloppuna ja voin sanoa, että ainakin chilipekoni hampurilainen olikin niin hyvää, että piti jo seuraavana päivänä hakea toinen! Ja oli tarpeeksi kookas, ettei ihan jaksanut syödä kerralla pieneen nälkään tälläinen tytöntylleröinen. Suosittelen! ..ja lautasetkin on hauskat ;-DD


      • 246
        tyytyväinen ja kylläinen kirjoitti:

        Joo pitihän ne testata jo avajaisviikonloppuna ja voin sanoa, että ainakin chilipekoni hampurilainen olikin niin hyvää, että piti jo seuraavana päivänä hakea toinen! Ja oli tarpeeksi kookas, ettei ihan jaksanut syödä kerralla pieneen nälkään tälläinen tytöntylleröinen. Suosittelen! ..ja lautasetkin on hauskat ;-DD

        uusiojuntti taitaa lähtä testaamaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe