Hei! Tietääkö kukaan mistä saisi laulutunteja Lohjalla?
Laulun opetusta Lohjalla?
13
3937
Vastaukset
- Doremifaso
Moikka!
Kysy asiaa musiikkiopiston kansliasta...:) Minä tiedän , että Ira Kaspi antaa joitain tunteja, samoin Maria Läntinen..- katti123
tuon musiikkiopiston nimi on? olen vasta muuttanut Lohjalle, joten en kaikkia paikkoja vielä tiedä :(
- on lähtökohta
Laulunopettajalla pitäisi ehdottomasti olla laulunopettajan tutkinto. Lisäksi laulunopettajan tulee hallita pianonsoitto hyvin.
Laulunopettajan pitää myös antaa jokaisesta saamastaan palkkiosta kriteerit täyttävä kuitti heti ilman eri pyyntöä. Muutoinhan on kyse veronkierrosta jota kenenkään ei tule suosia, myös laulunopettajan pitää maksaa saamastaan tulosta veroa. - kymmeniä vuosia
Voiko olla mahdollista, että Maria Läntinen elää vielä? Ira Kaspi on vielä nuori, mutta Maria Läntinen...
- entinen oppilas
kymmeniä vuosia kirjoitti:
Voiko olla mahdollista, että Maria Läntinen elää vielä? Ira Kaspi on vielä nuori, mutta Maria Läntinen...
Kyllä, rouva Maria elää ja kukoistaa kuten ennenkin ja antaa lisäksi pianonsoitossa tunteja ainakin.Laulutunneista en tiedä..
- veroja?
entinen oppilas kirjoitti:
Kyllä, rouva Maria elää ja kukoistaa kuten ennenkin ja antaa lisäksi pianonsoitossa tunteja ainakin.Laulutunneista en tiedä..
Laulun opetus kotona on liiketoimintaa. Ilmeisesti myös lakisääteiset verot ym. maksut saadusta tulosta on maksettu, jota en kuitenkaan epäile. Veroviranomaiset voivat taannehtivasti tarkistaa verotiedot opetustuloista.
- ent.oppilas
entinen oppilas kirjoitti:
silloin kun vielä asuin Lohjalla (olin noin 12-vuotias) ja kävin Maria Läntisellä pianotunneilla (tiedän, että kyse on laulutunneista). Maria Läntienen oli kerrassaan ilkeä minua kohtaan. Tein kaiken kuten hän pyysi ja niin päin pois, mutta hän ei ollut mihinkään tyytyväinen. Hän jopa kerran löi. Siihen loppui mun pianotunnit.
Mutta se ken tykkää, niin menköön. Tulin vaan ilmaisemaan mielipiteeni. Poistun tästä keskustelusta, että tähän on (ainakaan minulle) turha kommentoida mitään.
- rahastettavaksi
Virkkalassa yksi opettaa rahastamalla pimeästi kotonaan. Voi siellä olla kunnollisiakin mutta tämä diggaa vain oopperaa- ja muuta klassista. Kannattaa olla tarkkana kenelle menee rahastettavaksi.
- kotona annetusta
Onko kukaan saanut laulunopettajaltaan hänen kotonaan antamastaan yksityisestä laulunopetuksesta kuitattua laskua tai kuittia? Pitävätkö laulunopettajat kotona saamastaan tulosta lakimääräistä kirjanpitoa ja maksavatko he alv:n ym lakimääräiset maksut yritystoiminnastaan?
- siporex
Kumma juttu, että Lohjan kaltaisessa pienessä paikassa joku saa kymmeniä vuosia tienata pimeästi, eikä ketään kiinnosta. Jokainen voi miettiä, kuinka paljon verotuloja on jäänyt saamatta. Jotenkin kotona annetut tunnit mielletään puuhasteluksi, vaikka ne voivat oikeasti olla merkittävä tulonlähde opettajalle.
- Baritoni- Baavo
Joka saat ... maksusta olen kuitin saanut ja opetus on ollut korkeatasoista, ei mitään valittamista lohjan lauluopetuksesta.Pikkusieluiset pask... vaan valittaa kun ei pärjää karaokeristeilyllä.
- ent.oppilas
Baritoni-Paavollahan on rumat puheet. Ilmaisun tasosta voisi päätellä,
että valkopeset jotain veronkiertäjää. - Anonyymi
Täältä saa laulutunteja Lohjalla: https://www.laulustudioosolemio.fi/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426