SEINÄJOELLA.KYLLÄ ON HYVÄ NYT SAADAAN LIITTYÄ JÄSENEKSI JA RUVETAAN RUNNAAMAAN TÄTÄ MAATALOUTTA OIKEE ALKION MALLIIN.
SAA LIPERAALI SUOMEN KEPU JULKISESTI LIITTYÄ VIHREISIIN KUTEN SE EU-KOLHOOSISSAKIN OIKEESTI ON.
TERVETUOLA TIMO SOININ PORUKKA TÄÄLLÄ ON AINESTA JA TUKEA SULLE.
PERUSSUOMALAISILLA
4
285
Vastaukset
Pitäisi sitä maataloutta jo pikkasen alkaa järkeistämään, eikä vaan pitää jyväjemmareita valtion elätteinä. Sossun asiakkaat ja jyväjemmarit on samassa kastissa, molemmat syö valtion kirstusta......
- on tullut
Venäjällä se on murtunut.
Eikös se Aho Esko ollut se joka tän maatalous alas ajon alootti, sillä EU-hömpällä. - Per Saukko
Kavrien mielest mave on säälittävä ru...
Mä oon toist miält. Jee jyväjemmarit reservaattiin ja duunarit myös. vietnamista saa yhren soamalaasen ruunarin hinnalla 2hiacekuarmallista oikeeta tyämiähiä ja naisia. Viatnamilaanen teköö töitä 1€/tunti ja suomalainen työantaja/yhteiskunta joituu tukemaan noita kotimaisia rasvanahkoja vuores yli 20t€/per vuasi/lärvi.
Siihen nähren maajussi onkin halapa kun se tyällistää ittensä lisäksi 3 duunaria.
Ja sitten on muuten ihan turha tulla mulle itkemaan jotain että samas venhees täs kaikki suomalaiset on. Kateus ja katkeruus on voimamme. - katson vain
Per Saukko kirjoitti:
Kavrien mielest mave on säälittävä ru...
Mä oon toist miält. Jee jyväjemmarit reservaattiin ja duunarit myös. vietnamista saa yhren soamalaasen ruunarin hinnalla 2hiacekuarmallista oikeeta tyämiähiä ja naisia. Viatnamilaanen teköö töitä 1€/tunti ja suomalainen työantaja/yhteiskunta joituu tukemaan noita kotimaisia rasvanahkoja vuores yli 20t€/per vuasi/lärvi.
Siihen nähren maajussi onkin halapa kun se tyällistää ittensä lisäksi 3 duunaria.
Ja sitten on muuten ihan turha tulla mulle itkemaan jotain että samas venhees täs kaikki suomalaiset on. Kateus ja katkeruus on voimamme.tekoja enkä puheita, niitä on kepulkta jo sata vuotta tullut höpöä höpöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351437Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941187- 921161
- 771073
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62859
- 49821
- 50816