Kyllä Lohja on varmaan ihana paikka asua, siellä ihmiset ovat ystävällisiä ja ihania. Olen sen henkilökohtaisesti huomannut tässä jonkin aikaa jo. Siellä asuu rehti Suomalainen perus kansalainen jolla on huumori ja iloinen luonne. Siis nostakaamme hattua kaikille Lohjalaisille, kun ovat sopuisaa kansaa.
PARATIISI LOHJA
7
1110
Vastaukset
- SUOMEN PARAS
paikka yhdyn sinuun että ystävällistä porukkaa on kylläkin. Ja mitä suvaitsevampaa myöskin ei riitoja ei ahdasmielisyyttä kaukana kaikki siitä. Siksi täällä uskaltaakin kirjoittaa mitä vain , kun ihmiset ovat asiallista porukkaa. Heippa.
- IHANNEPAIKKA
kaikki Lohjalaiset miksi oomme hiljaa kun meitä kehutaan kerrankin. Otetaan kehut vastaan ystävällisesti ja tuokaamme esille kaikki hyvät puolemme, ettei meitä voida sanoa sisäänpäin kääntyviksi porukaksi. Kyllä tuo RÖLLIPEIKKO osaa olla kohtelias vaikka itse asuu vissiin metsässä nimestä päätellen. Mutta tuntuu olevan ihan mukava kaveri silti luulisin. Joten omalta osaltani sanon kiitti RÖLLI.
- sitä mieltä
että täällä asuu onnellinen kansa?
Jos pääsisit näkemään ne valitusten määrät joita ihmiset tekevät täällä olevien valtion, perusturva - ja kelan virastoihin, niin et uskoisi näkemääsi todeksi, sillä valitusten ja surujen summa on Lohjalla valtaisa.
Pelkästään jo invalidien lakisääteisiä etuisuuksa poistetaan kuin ne olisivat pelkää ilmaa näille päättäjille ja tästä kaikesta on minulla mustaa valkoisella, aina vakuutusoikeudesta lukien, jossa olen hoitamani asiat voittanut.
Että tällaista ihanuutta saa Lohjalla osakseen ja siitä on rehtiys kaukana.- on aivan
varmasti maailman toiseksi paras paikka heti Pohjois-Korean jälkeen. Kaupungin virkakoneisto virkailijoineen ovat tosin jo kirineet samalle viivalle P-Korean hallinnon kanssa. Tämä on hyvä paikka elää ja olla, syvä kumarrus Monkolaan päin, josta aurinko nousee.
- no huh huh
kyllä nyt heitti pahasti ironian kukka kukkimaan!
- HEH
..taitaa olla rölli pesässään eikä ole tullut sieltä ulos koskaan..
- Sekä on alkustadilainen
HEH kirjoitti:
..taitaa olla rölli pesässään eikä ole tullut sieltä ulos koskaan..
Hän kävi kokeilemassa Lohjalla asumista ja on nyt vahingoniloinen meille "sopeutumattomille",sen verran mulla on ihmistuntemusta ja ammattitaitoa että tunnistan kirjoituksesta vaikka sainkin lääkiksestä fudut.
Hän on ihan mukava ihminen!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175073Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012301- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171650"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551256Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu113907Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654