Miksi kiusata palstan adventisteja syvällisillä
kysymyksillä? Kun niille sanoo hyvää päivää, ne
tarjoo kirvesvartta ja loukkaantuu.
Kirjoitellaan vaan raamatullista evankeliumia ja
lukijat rakentuu aina sellaisesta.
1. Kor. 2:2
Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
Gal. 3:1
Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?
Miksi kiusata adventisteja?
10
231
Vastaukset
- e.k-i
Gal.1:6-7. "Minua kummastuttaa,että te niin äkkiä käännytte hänestä,joka on kutsunut teidät joka on kutsunut Kristuksen ARMOSSA pois TOISENLAISEEN EVANKELIUMIIN.
"Joka,ei kuitenkaan ole mikään TOINEN, on vain eräitä jotka HÄMMENTÄVÄT teitä,ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin"
Uskon,että valhe-apostolit Galatiassa opettivat,että pelastukseen täytyy noudattaa myös Mooseksen-lakeja...adv-ei sentään vaadi ympärileikkausta, mutta en usko että siinä on muuta eroa...olen aina löytänyt Gal.kirjeestä adventistit.
JOKA EI KUITENKAAN OLE MIKÄÄN TOINEN...VÄÄRISTELEVÄT EVANKELIUMIN.Niin. Eivät ymmärrä, että heidän lakitouhunsa ei
nouse edes Jumalan kasvojen eteen, kun eivät ole
ympärileikanneet itseään juutalaiseen lakiliittoon
leeviläisen papin edessä.
Jo pari tuhatta vuotta on tarjottu niin selvää
tietä, etteivät hullutkaan siltä eksy vahingossa.
Room. 13:8
Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt.
Ja tämmöinenkin opastus .. he pitävät sitä
loukkaamisena ja niin laki saa heissä aikaseksi
vihaa!
- alex-kasi
ei adventistaja (tavallisesti) kiusaa syvälliset kysymykset - vaan kevytmielinen pilkka joka viime kädessä koetaan kääntyväksi itse Jumlaa vastaan..
Täällä on niin monta jotka ovat olevinaan adventisteja ja esittävät kummallisia kysymyksiä ja antavat vielä kummallisempia vastauksia.
Joten Antti jos puhut adventisteista - puhu niistä jotka ovat todellisia adventisteja - regiteröityjä omalla ja nimimerkillään kirjoittavia. Puskajussit ovat vain ties mitä milloinkin.. Ateisteista lähtien..
En miäkään ole adventisti vaikka ymmärränkin monet asiat samalla tavalla - joten älä moiti heitä minunkaan kirjoituksistani.. koeta ymmärtää että ei se että ei yhdy adventisteja parjaavien kuoroon tee kenestäkään adventistia.
Se on aivan normaalia kristillistä elämää yrittää käyttäytyä asiallisesti - se ei luonnollisesti tarkoita että kenenkään tarvitsee kieltää uskoaan .. vaikka erimieltä onkin.
Adventisti on kastettu A-kirkon jäsen ja tehnyt kaste-lupauksen.. ja normaalisti hyvä keskustelija joten olen varma että jos esität syvällisiä kysymyksiä he kertovat oman näkemyksensä. Mutta olen yhtä varma että he eivät jätä omaa uskoaan vain siksi että esimerkiksi sinulla on eri käsitys muutamista asoista.
alex ;b)- Asiantuntija ??? !!! ???
alex-kasi, ehdoton luterilainen, ilmoittautui
juuri adventismin asiantuntijaksi numero yksi.
Taitaapa ennemminkin olla uuno n:o 1?
Kun on niin sitkeesti kiinni luterilaisuudessa,
vaikka hehkuttaa paksuin pinkkiposkin ellenismille! - alex-kasille ...
Ei Jumala ketään piiskaa, ei piinaa, ei kiusaa.
Kun Jumala puhuu omiaan, on siinä täyttä rakkautta.
Ilm 16:8
Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon,
ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.
Jes. 30:26
Ja kuun valo on oleva kuin auringon valo,
ja auringon valo on oleva seitsenkertainen,
oleva niinkuin seitsemän päivän val
o, sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa vam
mat ja parantaa siihen isketyt haavat.
Jumala armahtaa syntistä, mutta kun jumalaton on
jumalisen kurkussa kiinni iilimadon lailla ja
yllyttää jopa itsemurhaan, opettamalla että sitten
kun kuolee, nukku vaan mistään mitään tietämättä
- niin jossakin tulee raja vastaan ja Jumalann
täytyy lastensa takia heivata jumalaton pois
lapsensa kimpusta.
Jumala parantaa kansansa haavat lopulta, siten
että kärventää kiusaajat. Tuossa sanankohdassa
on kyse viimeisestä sukupolvesta, jolloin ei ole
enää seurakuntakaan läsnä rakkauden suolana
vaikuttamassa.
Ja niin sitten jumalattomat käyvät Israelin
kansan kimppuun kaikessa vihanpuuskassaan.
Ovat muka syynä kaikkeen pahaan. jopa siihen,
että aurinko paahtaa ja kärventää. - Huomannut
Anttihan juuri oli se, joka sanoi, ettei pidä
adventisteja kiusata. Älkäää tahalten haastako
riitaa jopa rauhanaloitteesta!
Matt. 5:9
Autuaita rauhantekijät:
he saavat Jumalan lapsen nimen.
[Sananl. 12:20; Room. 12:18; Jaak. 3:18]
Mara vaan - alex-kasi
alex-kasille ... kirjoitti:
Ei Jumala ketään piiskaa, ei piinaa, ei kiusaa.
Kun Jumala puhuu omiaan, on siinä täyttä rakkautta.
Ilm 16:8
Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon,
ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.
Jes. 30:26
Ja kuun valo on oleva kuin auringon valo,
ja auringon valo on oleva seitsenkertainen,
oleva niinkuin seitsemän päivän val
o, sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa vam
mat ja parantaa siihen isketyt haavat.
Jumala armahtaa syntistä, mutta kun jumalaton on
jumalisen kurkussa kiinni iilimadon lailla ja
yllyttää jopa itsemurhaan, opettamalla että sitten
kun kuolee, nukku vaan mistään mitään tietämättä
- niin jossakin tulee raja vastaan ja Jumalann
täytyy lastensa takia heivata jumalaton pois
lapsensa kimpusta.
Jumala parantaa kansansa haavat lopulta, siten
että kärventää kiusaajat. Tuossa sanankohdassa
on kyse viimeisestä sukupolvesta, jolloin ei ole
enää seurakuntakaan läsnä rakkauden suolana
vaikuttamassa.
Ja niin sitten jumalattomat käyvät Israelin
kansan kimppuun kaikessa vihanpuuskassaan.
Ovat muka syynä kaikkeen pahaan. jopa siihen,
että aurinko paahtaa ja kärventää.niin näkisit kuinka kaikki jo tapahtuu.. mutta kun et käsitä ...
Ihminen tuhoaa maailmaa ei Jumala, mutta koska et ymmärrä sitä kieltä mikä on Raamatussa ja koska et ole pannut itseäsi vastaanottajaksi - niin et myöskään voi vastaan ottaa..
Jarlau sanoi parikolmevuotta sitten aika mukavasti asian: kun panee ensimmäisen napin väärään napinläpeen niin menee sitten loputkin väärin, mutta ei sitä ehkä huomaa kuin vasta kun viimeiselle napille ei löydy napinläpeä, silloin huomaa että jokainen nappi on väärin ja koko napitus on väärin.
Ei Jumala ketään piiskaa, ei piinaa, ei kiusaa.
Kun Jumala puhuu omiaan, on siinä täyttä rakkautta.
Ilm 16:8
Ja neljäs enkeli vuodatti maljansa aurinkoon,
ja sille annettiin valta paahtaa ihmisiä tulella.
Jes. 30:26
Ja kuun valo on oleva kuin auringon valo,
ja auringon valo on oleva seitsenkertainen,
oleva niinkuin seitsemän päivän val
o, sinä päivänä, jona Herra sitoo kansansa vam
mat ja parantaa siihen isketyt haavat.
Jumala armahtaa syntistä, mutta kun jumalaton on
jumalisen kurkussa kiinni iilimadon lailla ja
yllyttää jopa itsemurhaan, opettamalla että sitten
kun kuolee, nukku vaan mistään mitään tietämättä
- niin jossakin tulee raja vastaan ja Jumalann
täytyy lastensa takia heivata jumalaton pois
lapsensa kimpusta.
Jumala parantaa kansansa haavat lopulta, siten
että kärventää kiusaajat. Tuossa sanankohdassa
on kyse viimeisestä sukupolvesta, jolloin ei ole
enää seurakuntakaan läsnä rakkauden suolana
vaikuttamassa.
Ja niin sitten jumalattomat käyvät Israelin
kansan kimppuun kaikessa vihanpuuskassaan.
Ovat muka syynä kaikkeen pahaan. jopa siihen,
että aurinko paahtaa ja kärventää.- alex-kasi
silloin Hän tuhoaa myös ne jotka eivät pahuudesta halua luopua, se tulee olemaan oikeumukainen tuomio, mutta ei mikään ikuinen piina.
Sellainen oppi ei ole Raamatullinen vaan kirkollinen, aikaisemmin ihmiset uskoivat mitä heille syötettiin mutta tänään on jokaisella mahdollisuus tutkia asioista myös mistä piinaoppi on kristinuskoon, huomaa sekin että Jumala voi herättä kuolleista ja herättääkin jokaisen, niin pahan kuin hyvän.
Siksi ei murhaajat esimerkiksi voi ketään tappaa ikuisiksi ajoiksi. Mutta Jumala voi.
Matt. 10:28
Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka VOI sekä sielun että ruumiin hukuttaa GEHENNAAN.
älkää pelätkö niitä jotka
- Rajamuurit!
ILOUUTINEN MUSLIMEILLE JA ISRAELILAISILLE
Jes. 19:23
Sinä päivänä on oleva valtatie Egyptistä Assuriin,
ja Assur yhtyy Egyptiin ja Egypti Assuriin, ja he, Egypti ynnä Assur, palvelevat Herraa.
Jes. 19:25
sillä Herra Sebaot siunaa sitä sanoen:
"Siunattu olkoon Egypti, minun kansani,
ja Assur, minun kätteni teko,
ja Israel, minun perintöosani".
Sanakäänteillä ei tätä kokonaisuutta ratkaista.
Israel joka tapauksessa on Jumalan "perintöosa",
vaikka Egypti, jota olemme tottuneet pitämään
jumalattomuuden symboolina,
näyttää myös olevan "minun kansani".
Ja aina Egyptistä Israelin kautta Assuriin
(Iran-Irak-seutua ensisijaisesti) on oleva
"valtatie" - pyhä tie.
Nykyrabbit selittävät tämän siten, että on kerran
oleva yhteinen rauha ja yhteisesti Herraa palvellaan. Näin varmasti onkin.
(Eskatologin viestistä 23.2.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445
