Aikamiespoika Rulle on täysin äitinsä varassa. Ei poika osaa varmaan omaa persettä pyyhkiä. Ei älyä edes pelle hävetä! Varmasti Rullen äityli kärsii ja häpeää onnetonta poikaansa, toivottavasti ei kuole kärsimykseen.
Jumankauta! Ei saa räkänokka Rulle itelleen ees naista muusta perheestä puhumattakaan. On aivan kuin kannattamansa joukkue ,viimeinen vaarassa tippua muiden kelkasta. Onneksi sillä pellellä on lampola ja SaPKolla viel Suomisarja. Siitä alaspäin on sama vaikka vetäisi itsensä kiikkuun.
SavoRULES äidin armoilla
9
259
Vastaukset
- Ihmettelijä 2
On saanut SavoRULES taas yhden juntin sekaisin. Onnittelut Savoon! Loistosuoritus!
- Hohhoijaa...
SavoRULES on vain jälleen munannut itsensä. Eli sinä.
- Hirttomies
Hohhoijaa... kirjoitti:
SavoRULES on vain jälleen munannut itsensä. Eli sinä.
Me kaikki tiedämme Heinolan rappio-RAVistin, ettet ole mikään valopää ja nyt todistit sen myös itsellesi, täysin nolantuuneena!
- Vedättäjä.
Hirttomies kirjoitti:
Me kaikki tiedämme Heinolan rappio-RAVistin, ettet ole mikään valopää ja nyt todistit sen myös itsellesi, täysin nolantuuneena!
kertoo muistakin taidoistasi, niitä ei ole. Heh heh, nolautuneena? Hahhah ihan itseksesi vain....oi oi kyllä nyt Hinttimies on JÄLLEEN kyykysssä. Otas lääkkees Rultsukka...
- Hirttomies
Läskit silmillä pennun tavoin. Kusen tuollaiset RAVistamalla tehdyt pentu-sintit poikki normaalin naimisen jälkeisen kusemisen yhteydessä! HO:) HO:) HOOOOOO:)
- Vedättäjä.
Täydessä raivossa aamuyöstä sekoilet palstalla. Ei sinunlaiseen luuseriin kannata tuhlata aikaa. Jatka ininöitäsi yksin. Olethan muutenkin yksinäinen elämässäsi, ei ihme kuka tuollaista idioottia jaksaa katsella.
- Jussi Pesonen
pyyhkiä itse.
- Hirttomies
pyyhkiä itse!
- jo edellisestä
Jussin vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470