Tämä huu, haa kirjoittelija saa avata? JT johtoa ei ole erotettu, vain luopiot on erotettu ja niitä riittä tällä palstalla.
Kuinka
15
741
Vastaukset
- salaisuus?
on myös itse eronneita, joten yhdessä erotettujen kanssa muodostaisimme jo ison järjestön, jos siihen olis tarvetta. Tosin ainakin omalta kohdaltani kiinnostus kuulua mihinkään "uskonnolliseen" kerhoon ei ikinä tule kysymykseen kohdallani.
Huhaa kirjoittelun aloitti joku jt veljesi "luopio sivut" on kaatuneet ym aloituksia. Tässäkin vanha sanonta pitää paikkansa, "niin metsä vastaa kuin huudetaan". Joten laitappa syyttävä sormes vaikka nenääs ja kaiva sitä.
Olet todella oikeassa, että entisiä jt riittää ja yhä useammat harkitsee "liittymistä" joukkoon.- Sitä yrittää
>jos siihen olis tarvetta> yrittää voi mutta siitä ei tule mitään.
>>Kuinka Monta avausta Tämä huu, haa kirjoittelija saa avata?
Yhyyyyyyy!!!
Siinä on kuule 'ilmoita asiattomasta viestistä' -nappula olemassa, jos tuntuu että aloitukset ovat asiattomia. Eipä liene paljon säälittävämpää tapaa kuin itkeä uudessa avauksessa kuinka joku häiriköi palstaa, kun asiattomuuksista pääsee halutessaan eroon hyvin pienellä vaivannäöllä.
>>JT johtoa ei ole erotettu, vain luopiot on erotettu ja niitä riittä tällä palstalla.
Ja jos olisikin, hekin olisivat vain luopioita ja maailman huonointa seuraa.>>>>Kuinka
Monta avausta Tämä huu, haa kirjoittelija saa avata? JT johtoa ei ole erotettu, vain luopiot on erotettu ja niitä riittä tällä palstalla.- neitoni
ku väittää et jopa maailmanlaajusesti on beeteleistä erotettu vanhimpia,ei käsitä tämmöstä ilkeyttä
- sieltä ole
neitoni kirjoitti:
ku väittää et jopa maailmanlaajusesti on beeteleistä erotettu vanhimpia,ei käsitä tämmöstä ilkeyttä
erotettu homoilun takia?
- koo.koo
neitoni kirjoitti:
E minäkääkään. Eihän YHWH-sedän ikiomasta Peettelistä voida erottaa ketään. Heidäthän YHWH itse kaikkitietävänä asettanut hommaansa. Ja eihän siitä ole koskaan erotettu ketään, eiköskää?
On tosi ilkeetä, en minäkäänskä käsitä. Saatanan juonia. - neitoni
koo.koo kirjoitti:
E minäkääkään. Eihän YHWH-sedän ikiomasta Peettelistä voida erottaa ketään. Heidäthän YHWH itse kaikkitietävänä asettanut hommaansa. Ja eihän siitä ole koskaan erotettu ketään, eiköskää?
On tosi ilkeetä, en minäkäänskä käsitä. Saatanan juonia.tarkistaa jostain,kai sulla ne systeemit on,kirjota...
onko erotettu vanhimpia beetelistä,esim Hesasta,anna palaa.Ei Täälä seurakunnas tiietä asiaa,joten mee nukkumaan tai täytä sanaristikkoja - koo.koo
neitoni kirjoitti:
tarkistaa jostain,kai sulla ne systeemit on,kirjota...
onko erotettu vanhimpia beetelistä,esim Hesasta,anna palaa.Ei Täälä seurakunnas tiietä asiaa,joten mee nukkumaan tai täytä sanaristikkoja"onko erotettu vanhimpia beetelistä"
Eikös ainäkin hyödyttömiksi käyneille peettelin vanhoille jeesustyöläisille ole annettu patiinin kuva perseeseen. Ovat kituuttaneet sitten ties minkä yhteiskunnan tuen avulla. - neitoni
koo.koo kirjoitti:
"onko erotettu vanhimpia beetelistä"
Eikös ainäkin hyödyttömiksi käyneille peettelin vanhoille jeesustyöläisille ole annettu patiinin kuva perseeseen. Ovat kituuttaneet sitten ties minkä yhteiskunnan tuen avulla.sieltä ei oo kettään erotettu,vai pitäääkö kysyä teiän sankarilta Meilosta,sehän on ennenkin sabotoinu asioita hesas
- koo.koo
neitoni kirjoitti:
sieltä ei oo kettään erotettu,vai pitäääkö kysyä teiän sankarilta Meilosta,sehän on ennenkin sabotoinu asioita hesas
ÖÄÖÖÄÖÄÖÄÖÖÖÖÄÄÖ. Noin se meneekii, eikuskii menekii.
- Olet taas
koo.koo kirjoitti:
ÖÄÖÖÄÖÄÖÄÖÖÖÖÄÄÖ. Noin se meneekii, eikuskii menekii.
Nauttinut?
- koo.koo
Olet taas kirjoitti:
Nauttinut?
Nautin juuri karjalan piirakkaa, sianlihaa ja maitoa. Sekä kansalaisluottamusta, koska olen käynyt armeijan, enkä jt-käpykaartia.
- hyvältä
koo.koo kirjoitti:
Nautin juuri karjalan piirakkaa, sianlihaa ja maitoa. Sekä kansalaisluottamusta, koska olen käynyt armeijan, enkä jt-käpykaartia.
Kävitkö ruokajonosta hakemasta ne?
- koo.koo
hyvältä kirjoitti:
Kävitkö ruokajonosta hakemasta ne?
En, vaan jeesus-setä antoi kun uhkasin muuten pidättää hengitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901323
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51720Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t251612Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311597Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53574
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7570